TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

Kuka voittaa?

  • ILVES

    Ääniä: 30 65,2%
  • tasuri

    Ääniä: 7 15,2%
  • ari lahden joukkue

    Ääniä: 9 19,6%

  • Äänestäjiä
    46
  • Poll closed .
Valitettavasti alkaa olemaan Miettuselle väärä sarja. Ei voi ainakaan aloittaa saati pelata 90 minuuttia. Kyllä voi vituttaa taas lopputulos.
Oon sitä mieltä, että ei Tatu pelillisillä avuillaan oo tämän sarjan pelaaja, mutta uskon, että avut löytyy muualta. Esimerkiksi kopista.
 
"Jee", hieno taistelu! Tällaiset mahdottomat kiritilanteet voitaisiin kyllä välttää kokonaan. Menee kyllä valmentajan piikkiin, jos jaksojen välillä näkyy näin iso tasoero.
 
Viimeksi muokattu:
Kertoo kaiken seuran tavoitteista, että mies saa paikan avauksesta ja otettiin vasta tokassa erässä vaihtoon vaikka ei ole esittänyt kertakaikkiaan mitään sellaista, että olisi tällaiseen otteluun voitu lyödä kentälle.
Ikävää heittää miehen alku bussin alle mutta taso ei riitä tällä hetkellä. Kun ollaan puhuttu tästä kasvattajasarjan asemasta niin tätä se ei voi olla. Väkisin ei voi peluuttaa sen varjolla, että nuoret tarvii minuutteja. Ammattimaisuus esille organisaatioon on nyt tultava.
 
Ikävää heittää miehen alku bussin alle mutta taso ei riitä tällä hetkellä. Kun ollaan puhuttu tästä kasvattajasarjan asemasta niin tätä se ei voi olla. Väkisin ei voi peluuttaa sen varjolla, että nuoret tarvii minuutteja. Ammattimaisuus esille organisaatioon on nyt tultava.

Valmennus heitti miehen bussin alle. Oli täysin väärässä pelissä tänään.
 
Sylettää nämä matsit, kun ensimmäinen puoliaika oli aivan puhdasta turismia. Toisella puoliajalla taas kelpo esitys, mutta ei sillä paikattu aivan surkeaa ensimmäisen puoliajan puolustamista.

Ei sitä haluaisi heittää yksittäisiä pelaajia bussin alle, mutta laidoilta ei saada riittävästi tukea alas eikä ylös. Ei oikealta eikä vasemmalta.

Sama pätee myös topparilinjaan. Prässiä vastaan avaaminen on todella heikkoa ja puolustaessa rakoja löytyy milloin mistäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Sylettää nämä matsit, kun ensimmäinen puoliaika oli aivan puhdasta turismia. Toisella puoliajalla taas kelpo esitys, mutta ei sillä paikattu aivan surkeaa ensimmäinen puoliajan puolustamista.

Ei sitä haluaisi heittää yksittäisiä pelaajia bussin alle, mutta laidoilta ei saada riittävästi tukea alas eikä ylös. Ei oikealta eikä vasemmalta.

Sama pätee myös topparilinjaan. Prässiä vastaan avaaminen on todella heikkoa ja puolustaessa rakoja löytyy milloin mistäkin.

Kyllä tuossa myös sitäkin on, että päästään sitten peliin mukaan, kun vastustaja laskee kaasua. Tänään oli tokassa erässä aivan erilailla tilaa kuin ekassa erässä. Ilves mureni ihan täysin siihen tilanpuutteeseen, fyysiseen pehmeyteen ja monella pelaajalla siihen rutiinin puuttumiseen näistä kovista peleistä. Lisäksi esim. Miettunen ei pysy enää näiden kärkijoukkueiden vauhdissa mitenkään.

Ja onhan tämä oikeasti aika häiritsevää ollut läpi kauden, että muutamalle nuorelle annetaan avauspaikkoja ja hirveitä minuutteja joukkueen menestymisen kustannuksella. Se ei voi valmennuksesta tulla, noin huono ei Lehtonenkaan kaiketi ole.
 
Ja onhan tämä oikeasti aika häiritsevää ollut läpi kauden, että muutamalle nuorelle annetaan avauspaikkoja ja hirveitä minuutteja joukkueen menestymisen kustannuksella. Se ei voi valmennuksesta tulla, noin huono ei Lehtonenkaan kaiketi ole.
No tää on se riski (ei Roope), mitä seuran strategialla kannetaan. Nuoria halutaan peluuttaa ja sitä vastuuta on pakko antaa, jos niistä nuorista halutaan saada aikaiseksi valmiimpia pelureita sekä tulevaisuudessa isompi kasa siirtoeuroja. Ne nyt vaan joskus maksaa kovaa hintaa niillä välittömillä tuloksilla siellä kentällä. Ja alkukauden keskikentän poissaolot on myös pakottanut antamaan isompaa vastuuta Multalalle, Tiitiselle sekä Raapille joka ei myöskään vanha mies vielä ole. Raap on näistä näyttänyt kaikista valmiimmalta futarilta, on toki kolmikon vanhin.

Nyt kun Popo sekä Veteli ovat kunnossa ja toivottavasti pysyvät kunnossa, niin noita nuorten minuutteja ja kasvattamista pitää ehkä jatkossa ajaa harkitummin, penkin kautta sisään ja toivon mukaan stabiilimpiin tilanteisiin. Ei nuoria mihinkään koirankoppiin tarvi heittää heikommista peliesityksistä, mutta pienemmällä vastuulla ja kokeneempien pelaajien siiven alla suorittamaan niin voi löytyä helpommin onnistumisia, kun ei tarvitse vielä kantaa täysimittaista taakkaa joukkueen menestyksestä ja tuloksen tekemisestä. Ei meillä valitettavasti sellaista superjunnua vielä ole, kenen harteilla se taakka pysyisi. Mutta nuorilla se kehitys voi tapahtua isoinkin harppauksin, kunhan annetaan aikaa ja saa vastuuta sopivalla tavalla.
 
Takaisin
Ylös