TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

Kuka voittaa?

  • ILVES

    Ääniä: 30 65,2%
  • tasuri

    Ääniä: 7 15,2%
  • ari lahden joukkue

    Ääniä: 9 19,6%

  • Äänestäjiä
    46
  • Poll closed .
1000065627.jpg

Alkaa paitsiomaalilla olemaan hyvin korkea arvo...
Mutta eihän tuomari tosta ny voi nähdä mitään.

EDIT. Korkeaksi jäi.
 
Tatunkia.
 
Eipä olis ekan nelivitosen perusteella uskonut että tässä noustaan vielä tilanteeseen jossa Walliuksella on tuhannentaalan paikka laittaa taululle 4-4.

Eipä lohduta.
 
Kyllä koko alakerralla tästä ehtoosta kilometrin pitunen miinus. Miten luokatonta paskaa, etunenässä Rale - Tatu - Wallius
 
On toi meidän puolustuslinja kyllä aivan saatanan huono. Kumpu ainoa joka suorittaa hyväksytyllä tasolla ja hän tuon porukan nuorin.

Yksi todella laadukas toppari ja yksi laitapuolustaja pitäisi tässä kesän ikkunassa saada sisään.
 
Noh, luu jäi käteen.

Eka puoliaika katastrofaalinen, valmennus ja pelaajat voi sen osalta istua videosulkeiset ja miettiä, että mikä vittu meni vikaan.

Toka puoliaika sitten parempaa, tasonnosto ja jonkunsortin kasvojenpesu. Mutta aika kovaan paikkaan itsemme laitetaan, jos vihulle lahjoitetaan neljä maalia ekaan nelivitoseen ja siitä lähdetään kolmen maalin takaa kirimään.
 
Tätä toisen jakson Ilvestä lisää mutta ekan jakson versioon kiintiö on jo täysin punaisella. Tasaisia 90 minuuttisia tarvitaan kipeästi.

Tiitiseltä kamala peli tänään eikä kausi muutenkaan ole mairitellut. Ihme jos kiinnostus ulkomailta on laskenut.
 
Takaisin
Ylös