TI 13.2.2024 | Ilves - Jukurit

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
356
2-2 maali oli paitsio. Sinällään ei haittaa kun ihan Jukureista tykkään. Toivottavasti tuo lahjoitettu piste auttaa heitä naapurin edelle.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
2-2 maali oli paitsio. Sinällään ei haittaa kun ihan Jukureista tykkään. Toivottavasti tuo lahjoitettu piste auttaa heitä naapurin edelle.
Näitä menee suuntaan ja toiseen. En halua paitsiotarkastuksia Liigaan kun omassa mielessä ainakin ovat vastaavia kuin VAR-tarkastukset jalkapallossa.
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
377
Olihan tämä nyt vähintään hyvä tulos ja myös otteet kentällä huomattavasti parempia mitä on kotiluolassa saanut tälläkaudella todistaa. Tästä on hyvä jatkaa huomiseen IFK kaatoon
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Mun mielestä tää oli heikko peli. Paljon heikompi kuin moni "lammaslauma"-huutoja täällä saava peli. Syötöt tuntu menevän 30% omille. Iha päin honkia. Oman alueen purut aivan karmeita ja kiekkoa hukattiin. Toisaalta hyökkäyspäässä paljon hyvää. Mutta paikan päällä vaikka peli oli tasainen ja jännä, niin tuntui siltä, että Jukurit pelasi tasollaan ja Ilves jollain 70% omastaan.

Onneksi voitto kotiluolassa! Mutta, vähän taas näytti siltä, että reenattu on. Palveelta, Iksalta, Männyltä ja Suomelta omaan tasoonsa nähden loppujen lopuksi aika 8/10 esitys.

Gunnar pelas mielestäni hyvin ja piti pelissä. Masin ja Niku kentän kuninkaita. Parikka eniten miinuksella minusta pakistossa.

Ja 4. oli minusta hyvä tänään. Vaikka sitä aina parjataan.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
346
2-2 maali oli paitsio. Sinällään ei haittaa kun ihan Jukureista tykkään. Toivottavasti tuo lahjoitettu piste auttaa heitä naapurin edelle.

Eikös Päkkilä itse palauttanut kiekon omalle alueelle? En ole katsonut tilannetta nauhalta, joten aivan varma asiasta en ole. Jos palautti, niin ei se ole paitsio.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Eikös Päkkilä itse palauttanut kiekon omalle alueelle? En ole katsonut tilannetta nauhalta, joten aivan varma asiasta en ole. Jos palautti, niin ei se ole paitsio.
Tästä Liigan klipistä ei ainakaan pysty sanomaan kuka tökkäs ja mihin. Yritin tuota kelailla ja näyttää siltä, että aivan hyvin tuo Jukuri ukko saattoi koskettaa ja törkätä kiekon alueelle.

 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Ei ole paitsio kun Päkkilä söhläs kiekon takaisin omiin, ihan hyvä maali.

Ärsyttää nuo mitkä meni omiin, taas oli ensimmäinen 7-8 minuuttia tosi näyttävää peliä kiekolla, sitten meni helppo, Gunnarille ei helpoin, muttei myöskään parhain peli, sai onneksi kuitenkin viimeisen naurun Jormakkaa vastaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Ei ole paitsio kun Päkkilä söhläs kiekon takaisin omiin, ihan hyvä maali.
Onko tästä joku klippi jossa näkyy että Päkkilä sen omiin palautti?
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Katsomo oli taas surkea.
Osasto jaksaa muut semmoisia en edes viitsi sanoa.
Peli oli viihdyttävää, pisteet riittävät tähän tiistaihin.
Luulisi että 9000 ihmistä edes vähän innostuisi, no ei innostunut.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 781
Tästä Liigan klipistä ei ainakaan pysty sanomaan kuka tökkäs ja mihin. Yritin tuota kelailla ja näyttää siltä, että aivan hyvin tuo Jukuri ukko saattoi koskettaa ja törkätä kiekon alueelle.


On siitä ainakin Jukureille arvottu maaliin toinen syöttäjä, eli jotain on vituillaan. Joko tuo syöttöpiste, tai viheltämättä jäänyt paitsio.
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
311
Jukureiden pelaaja lyö kiekon keskialueella Päkkilän lavasta takaisin Ilveksen puolustusalueelle -> selvä paitsio. Jukureiden kiekoton pelaaja taisi olla sopivasti linjatuomarin ja kiekon välissä, joten tilanne näytti varmaankin linjurin silmissä Päkkilän syötöltä.
 

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
192
Kattokaas muuten tosta Supon maalista Huuhtasen puolustus. Tais olla IKN-podissa, kun veljekset kehu Huuhtasta jotenkin kokonaisvaltasena ja vastustajalle vittumaisena pelaajana :)
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mun mielestä tää oli heikko peli. Paljon heikompi kuin moni "lammaslauma"-huutoja täällä saava peli. Syötöt tuntu menevän 30% omille. Iha päin honkia. Oman alueen purut aivan karmeita ja kiekkoa hukattiin. Toisaalta hyökkäyspäässä paljon hyvää. Mutta paikan päällä vaikka peli oli tasainen ja jännä, niin tuntui siltä, että Jukurit pelasi tasollaan ja Ilves jollain 70% omastaan.

Onneksi voitto kotiluolassa! Mutta, vähän taas näytti siltä, että reenattu on. Palveelta, Iksalta, Männyltä ja Suomelta omaan tasoonsa nähden loppujen lopuksi aika 8/10 esitys.

Gunnar pelas mielestäni hyvin ja piti pelissä. Masin ja Niku kentän kuninkaita. Parikka eniten miinuksella minusta pakistossa.

Ja 4. oli minusta hyvä tänään. Vaikka sitä aina parjataan.

Oon samaa mieltä, että heikohko peli, kuten myös siitä, että paremmat pelit heikommalla lopputuloksella saaneet välillä ihan turhia moitteita. Eri mieltä olen sen sijaan siitä, että Jukurit olisi ollut tasollaan. Sekä Pennanen että Jokinen erikseen huomioivat, että Jukurit oli tänään tavallista heikompi. Pennanen moitti myös Ilvestä. Yhdyn näihin näkemyksiin ja iloitsen lopputuloksesta.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Katsomo oli taas surkea.
Osasto jaksaa muut semmoisia en edes viitsi sanoa.
Katsomoita saa parjata vapaasti, itse en ehtinyt sivuilleni vilkuilla, mutta jos siellä joku on perse penkissä mykkänä ollut, niin en lähtisi suoraan demonisoimaan häntä. Useat tuhannet kompensoivat taatusti seuraa muutenkin, esimerkiksi saapumalla vuosi vuodelta paikanpäälle.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Oon samaa mieltä, että heikohko peli, kuten myös siitä, että paremmat pelit heikommalla lopputuloksella saaneet välillä ihan turhia moitteita. Eri mieltä olen sen sijaan siitä, että Jukurit olisi ollut tasollaan. Sekä Pennanen että Jokinen erikseen huomioivat, että Jukurit oli tänään tavallista heikompi. Pennanen moitti myös Ilvestä. Yhdyn näihin näkemyksiin ja iloitsen lopputuloksesta.
Nojoo. Ei tasollaan. Mutta sellasta jotenkin ehjempää peliä. Ilvestä vaivasi tänään joku ihmeellinen sekoilu. Molemmat takaiskut suorista virheistä (Palve ja Päkä) ja jotenkin pomppi. Jukureilla ei osunu silmään samanlaisia, tosin saattoi vaan mennä ohi. Mutta joo, kummallinen peli. Odotin laadukkaampaa hokia.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Katsomoita saa parjata vapaasti, itse en ehtinyt sivuilleni vilkuilla, mutta jos siellä joku on perse penkissä mykkänä ollut, niin en lähtisi suoraan demonisoimaan häntä. Useat tuhannet kompensoivat taatusti seuraa muutenkin, esimerkiksi saapumalla vuosi vuodelta paikanpäälle.
Mun mielestä tänään oli verrattain aktiivinen katsomo. Meidän lohkossa taputus kuului aina kun Ipa oli kiekossa hyökkäysalueella ja tuomareille reagoitiin kyllä joka asiaan. Yleensä on hiljaisempaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Nojoo. Ei tasollaan. Mutta sellasta jotenkin ehjempää peliä. Ilvestä vaivasi tänään joku ihmeellinen sekoilu. Molemmat takaiskut suorista virheistä (Palve ja Päkä) ja jotenkin pomppi. Jukureilla ei osunu silmään samanlaisia, tosin saattoi vaan mennä ohi. Mutta joo, kummallinen peli. Odotin laadukkaampaa hokia.

Juu, tästä samaa mieltä, eli Jukureille ei tullut yhtä paljon virheitä. Oli vain heidänkin hyökkäyspelinsä selvästi tavallista vaisumpaa ja kärkipelaajat pitkälti Jormakkaa lukuun ottamatta näkymättömiä. Toki Ilveksen PAPP toimii hyvin, mutta väitän silti, ettei Jukuritkaan ollut tänään lennokkaimmillaan eikä luovimmillaan.
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
Pendo huutaa välillä kurkku suorana tuomareille. En mitenkään osaa kaivata sitä lisää. Tuomareille riehumisesta ei ole mitään hyötyä, jos sitä harrastaa jatkuvasti. Päinvastoin se voi kääntyä vastaan, koska aiheesta valittaminen menettää tehonsa, jos jatkuvasti huutaa. Se voi tosiaan vaikuttaa tuomareiden suhtautumiseen valmentajaan. Oon tosi tyytyväinen siihen, että meidän valmentajamme ei ole Liigan noloimpia valittajia ja uhriutujia.
Harvoin myöskään vaikuttaa positiivisesti oman joukkueen peliin, jos valmentaja käy koko ajan kuumana tuomareille. Keskittyminen kääntyy pelistä tuomareihin ja usein silloin vastustaja kyllä rokottaa.
 
Ylös