TI 13.2.2024 | Ilves - Jukurit

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Mitä meinaat? Parikka pelasi helvetin hyvän pelin, ei virheitä pahemmin, avaukset napsui lapaan ja sai aika paineitta pelata, hyvä pari Latvalan kanssa.
Jaa, omaan silmään osui muutama epäonnistunut purku ja kiekon hukkaaminen omalla alueella eikä ollut niin jykevän oloinen kamppailuissa ja pari muutakin kummallista ratkaisua, mutta saatoin poimia pelissä sitten valitut huonot hetket. Tykkään Parikasta ja usein peliään seurailen, nyt osui silmään hieman negatiivisemmin kuin yleensä. En tosin mitenkään erityisesti juuri hänen peliään tarkkaillut.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
583
Mitä meinaat? Parikka pelasi helvetin hyvän pelin, ei virheitä pahemmin, avaukset napsui lapaan ja sai aika paineitta pelata, hyvä pari Latvalan kanssa.
Juuri näin. Kyllä se on Friman, jonka paikan saisi Rautanen viedä. Käsittämättömän huonoa pelaamista ja suu vain kävi eilenki tuomareiden suuntaan. Ei ne tuomarit eilenkään se isoin ongelma ollut.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Pahoittelut aluksi siitä etten ole jaksanut lukea juuri lainkaan koko ketjua.

Itseäni vähän hämmensi Jokisen ja Pennasen suuri kritiikki pelin tasosta.

No joo, Ilves oli omalla alueella välillä huolimaton. Mun mielestä silti Ilveksellä oli ainakin ekat 40min homma täysin hallussa ja Jukurit saisi omasta mielestäni olla tyytyväisiä siihen, että oman hyvyytensä takia pystyi siinäkin kohtaa roikkumaan tuloksessa mukana, vaikka Ilves peliä veikin.

Ei varmastikkaan kummankaan paras peli, mutta ei mun mielestä todellakaan niin huono, kun valmentajat antoivat ymmärtää.

Itse väittäisin, että tässä ottelun tason mollauksessa oli 90% psyykkistä taistelua pleijareita ajatellen. Nyt käytiin jo pleijarisotaa psyykkauksessa Pennanen vs Jokinen. Peli ei mun mielestä todellakaan ollut niin huono, mitä Pennanen ja Jokinen halusivat antaa ymmärtää
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Jaa, omaan silmään osui muutama epäonnistunut purku ja kiekon hukkaaminen omalla alueella eikä ollut niin jykevän oloinen kamppailuissa ja pari muutakin kummallista ratkaisua, mutta saatoin poimia pelissä sitten valitut huonot hetket. Tykkään Parikasta ja usein peliään seurailen, nyt osui silmään hieman negatiivisemmin kuin yleensä. En tosin mitenkään erityisesti juuri hänen peliään tarkkaillut.
Toki saat olla mitä mieltä haluat, mutta itselle sattui tänään sellainen peli kun oikein katsoin, että mikä Parikkaa vaivaa kun jätti sekoilua ja huonoja, hätiköityjä syöttöjä ja purkuja vähälle ja pelasi miehekkäästi.

Pisti siis vaan kommenttisi silmään, kun itse olin juuri katsonut, että oli parempi kuin yleensä.
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Ei varmastikkaan kummankaan paras peli, mutta ei mun mielestä todellakaan niin huono, kun valmentajat antoivat ymmärtää.

Itse väittäisin, että tässä ottelun tason mollauksessa oli 90% psyykkistä taistelua pleijareita ajatellen. Nyt käytiin jo pleijarisotaa psyykkauksessa Pennanen vs Jokinen. Peli ei mun mielestä todellakaan ollut niin huono, mitä Pennanen ja Jokinen halusivat antaa ymmärtää
Tästä täysin samaa mieltä. Viihdyttävä hyvä peli ja se kuuluisa "kamppailuvaade" oli eilen oikeasti kova. Ehkä tuossa molemmat valmentajat psyykkasi nimenomaan omiaan, että tuo ei ole lähelläkään sitä tasoa, jolla pleijareissa pitää sitten suorittaa aivan jokaisessa pelissä. Siinä mielessä Jokisen ja Pennasen kanssa samaa mieltä. Helppoja lapsuksia suuntaan ja toiseen, joihin pleijareissa ei ole varaa.
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
356
Ei ole paitsio kun Päkkilä söhläs kiekon takaisin omiin, ihan hyvä maali.

Ärsyttää nuo mitkä meni omiin, taas oli ensimmäinen 7-8 minuuttia tosi näyttävää peliä kiekolla, sitten meni helppo, Gunnarille ei helpoin, muttei myöskään parhain peli, sai onneksi kuitenkin viimeisen naurun Jormakkaa vastaan.

On paitsio, koska vastustajan mailapuolustus aiheuttaa sen, että kiekko Ilveksen alueelle palautuu. Terveisin sääntökirja.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 041
Outoa sekoilua välillä.
Ei ollut oikein ajoitukset kohdallaan. Toivottavasti tänään taas homma toimii.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
499
Kattokaas muuten tosta Supon maalista Huuhtasen puolustus. Tais olla IKN-podissa, kun veljekset kehu Huuhtasta jotenkin kokonaisvaltasena ja vastustajalle vittumaisena pelaajana :)
Huuhtanen ei ollut enään yhtään oma itsensä tuon ensimmäisen erän loukkaantumisen jälkeen jossa kävi kopissa pyörähtämässä. Todella varovaista peliä loppupeli.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
On paitsio, koska vastustajan mailapuolustus aiheuttaa sen, että kiekko Ilveksen alueelle palautuu. Terveisin sääntökirja.
Selkeästikin, kun pakki siitä sen pisteen sai.. sitä taisi Päkkiläkin kysellä.
 
Ylös