TI 12.4.2022 | Ilves - TPS | 3. Välierä

Status
Viestiketju on suljettu.

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
195
Kyllä mä uskon myös, että Ilves on turpasaunansa käsitellyt. Näitähän opetellaan urheilussa käsittelemään jo ihan junnusta, joten ei sitä fokusta yksi tappio hetkauta, saattaa tehdä jopa päin vastoin. Enemmän mä henkistä puolta miettiessä olisin Tepesin kannattajana huolissaan. Siellä on nyt koko Turku jo kääntänyt katseet finaaliin ja joukkueessa nuoria pipopäisiä takatukkia, jotka eivät geelin varoitteluja usko, että siitä finaalista ollaan yhä 3 voiton päässä. Tähän tepsille tappio ja se voi ratkaista sarjan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 747
Meinasin juur kirjoittaa, että kyllä se on TPS, joka saa päänsä kanssa jumpata tämän pelin kanssa. Semmoinen ylikävely oli Sunnuntaina, että jos siellä takaraivossa on vähänkään ylimielisyyttä, niin Ilves vie mennen tullen.

Tiukkaa peliä silti odotan, jonka Ilves voittaa maalilla tai kahdella.

Ja täys tupa huutaa!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 651
Eniten Ilveksen voittaessa kiinnostaa kannattajien ja asiantuntijoiden reagointi. Mitä ihmettä nyt.. kaunis, ihana ja mahtava Tepsi hävisi.. mitä nyt tapahtuu, ei voi olla todellista... kultatakit äkkiä takaisin komeroon. Ja mitä nyt Tami.. onko Aurajoki taas homeessa ja täynnä fillareita...
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 497
Eniten Ilveksen voittaessa kiinnostaa kannattajien ja asiantuntijoiden reagointi. Mitä ihmettä nyt.. kaunis, ihana ja mahtava Tepsi hävisi.. mitä nyt tapahtuu, ei voi olla todellista... kultatakit äkkiä takaisin komeroon. Ja mitä nyt Tami.. onko Aurajoki taas homeessa ja täynnä fillareita...

Joo kyllä nyt on tuttuun tapaan ollut sellaista keulimista Turun suunnalla, että syytä olisi hiljentää suut.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 649
Meinasin juur kirjoittaa, että kyllä se on TPS, joka saa päänsä kanssa jumpata tämän pelin kanssa. Semmoinen ylikävely oli Sunnuntaina, että jos siellä takaraivossa on vähänkään ylimielisyyttä, niin Ilves vie mennen tullen.

Tiukkaa peliä silti odotan, jonka Ilves voittaa maalilla tai kahdella.

Ja täys tupa huutaa!
Jatkoajan palstan perusteella ainakin turkulaiskannattajien jalat jalat on jo metrin verran maasta irti. Pitääköhän huomiseen vieraspeliin lähteä hyvissä ajoin? Siellä ilmeisesti nostetaan mestaruusviiri jo nyt kattoon.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
Vielä peliä enemmän tässä jännittää, että pystyykö olotilan puitteissa lähtemään halliin, vai pitääkö kuunnella Mertsiä kotona.

Itse pelistä suht luottavaiset fiilikset, Haapala voittaa tämän meille vaikka yksin.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Vielä peliä enemmän tässä jännittää, että pystyykö olotilan puitteissa lähtemään halliin, vai pitääkö kuunnella Mertsiä kotona.

Itse pelistä suht luottavaiset fiilikset, Haapala voittaa tämän meille vaikka yksin.


Vaikka Ipan vahvuus (ja heikkous) on ollutkin Joukkueena pelaaminen, niin pleijareissa tarvittaisiin kyllä muutama yksittäinen tähti jotka ratkovat ne tiukat pelit omilla suorituksillaan vaikka joukkueella muuten olisi vaikeaa.

Ja onhan siellä Haapala, Konna, Suomi, Mäntykivi, Baptiste noin muutaman mainitakseni joilta moista kirkkautta voisi odottaa siinä ratkaisevassa pelissä viimeistään. Konnahan jo välähtikin edellisessä sarjassa, lisää lisää!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 523
Vaikka Ipan vahvuus (ja heikkous) on ollutkin Joukkueena pelaaminen, niin pleijareissa tarvittaisiin kyllä muutama yksittäinen tähti jotka ratkovat ne tiukat pelit omilla suorituksillaan vaikka joukkueella muuten olisi vaikeaa.

Ja onhan siellä Haapala, Konna, Suomi, Mäntykivi, Baptiste noin muutaman mainitakseni joilta moista kirkkautta voisi odottaa siinä ratkaisevassa pelissä viimeistään. Konnahan jo välähtikin edellisessä sarjassa, lisää lisää!
Ja Suomi välähti siinä ensimmäisessä TPS sarjan pelissä! Tänään voisi välähtää vaikka Baptiste!
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 177
Tänään ratkeaa paljon. Jos Ilves ei vieläkään ole löytänyt lääkkeitä kuinka purkaa Palloseuran prässi, en usko sen tapahtuvan koko sarjan aikana. Tepsi muutenkin näyttää oikeasti todella hyvältä. Ihan mestaruuteen asti.

Nopee avausmaali ja meteliä mökkiin.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Tänään ratkeaa paljon. Jos Ilves ei vieläkään ole löytänyt lääkkeitä kuinka purkaa Palloseuran prässi, en usko sen tapahtuvan koko sarjan aikana. Tepsi muutenkin näyttää oikeasti todella hyvältä. Ihan mestaruuteen asti.

Nopee avausmaali ja meteliä mökkiin.

Ipan pitää löytää jalat ja antaa Tepsin prässätä (tuloksetta). Kyllä nekin väsyy, nyt tarvis näyttää sitä omaa kuntopohjaa jota ollaan koko runkosarja harjotettu tätä hetkeä varten. Tietty jos pöpöt sen on etuajassa syöneet niin sitten pitää vaan kaatua hokkarit jalassa, mutta luotetaan siihen että niitä voimavaroja vielä löytyy pitkälle kevääseen.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 587
Tami ja muut turkulaiset haihatelkoot mitä osaavat, luotetaan Jortsuun ja sen tokaisuun: " Mä tos yks ilta mietin et jos mä, Koivun Jukka ja Tami istuttas iltaa. Ja ruvettaisiin laskeen meidän mestaruuksii. Nii niithän ois yhteensä kuus."

 

Bure10

Guest
Toivottavasti Henkka pystyy pelaamaan tänään koko ottelun. Tuo ykkösketju tässä muodossa oli todella hyvä sen yhden erän ajan, jonka saivat yhdessä pelata tuossa ensimmäisessä ottelussa ja Oden olisi muistaakseni voinut avauserässä tuolloin tehdä toisenkin osuman.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 497
Lööfin ja Johanssonin poissaolot on melkeinpä pahimmat mahdolliset. Siinä on kaksi puolustajaa, jotka osaavat avata nopeasti. Tps tulee kovaa ja korkealta päälle, meidän puolustajilta vaaditaan tänään paljon, että päästään paineen alta pois.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 651
Tami ja muut turkulaiset haihatelkoot mitä osaavat, luotetaan Jortsuun ja sen tokaisuun: " Mä tos yks ilta mietin et jos mä, Koivun Jukka ja Tami istuttas iltaa. Ja ruvettaisiin laskeen meidän mestaruuksii. Nii niithän ois yhteensä kuus."

Niin.. eihän Tamilla ole Liigasta/SM-liigasta yhtään mitalia valmentajana. Vaikka keksikin jääkiekon ja perusti Ranskan. Eikä oikeastaan mistään muualtakaan pääsarjatasolta...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös