TI 11.4.2023 | Ilves - Pelicans | 5. Semifinaali

Status
Viestiketju on suljettu.

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Oli King Marek tai King Malek maalissa Ilves vie. Nyt on hyvä fiilis, johtuen tuosta uskomattoman kovasta Lauantain noususta. Se kantaa vielä pitkääle, todella pitkälle!

Huomenna mennään taas. Mahtavaa aikaa tämä AURINKOINEN KEVÄT!
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 512
Oli King Marek tai King Malek maalissa Ilves vie. Nyt on hyvä fiilis, johtuen tuosta uskomattoman kovasta Lauantain noususta. Se kantaa vielä pitkääle, todella pitkälle!

Huomenna mennään taas. Mahtavaa aikaa tämä AURINKOINEN KEVÄT!

Kyllä Ilves pystyy klaaraamaan. Kovaa tulee olemaan. Prince Malek pelaa ok. Isoja apuja ei tule, muttei ehkä petä. Ei ihan kunkku vielä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 145
Ennakko:

 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 236
Oli King Marek tai King Malek maalissa Ilves vie. Nyt on hyvä fiilis, johtuen tuosta uskomattoman kovasta Lauantain noususta. Se kantaa vielä pitkääle, todella pitkälle!

Huomenna mennään taas. Mahtavaa aikaa tämä AURINKOINEN KEVÄT!
Super Malek! :) On tää hienoo.

Nyt on sellainen kutina että joukkue pystyy pelaamaan hieman vapautuneemmin ja uskon että se näkyy positiivisesti maalinteossa seuraavassa pelissä. Pelikaanit vieläkin hyökätessä vaarallisia joten hereillä pitää olla, mutta uskon että Ipa tulee vain parantamaan tässä.
 

sevli

Rivipelaaja
Viestejä
83
Mulla on sellainen kutina, että huomenna maalipaikat kääntyvät maaleiksi, eikä peli tällä kertaa pääty 3-2 vaan 5-1. Muutenkin Ilves antaisi edes jonkinlaisen vastuksen Tapparalle finaaleissa, Pelicans olisi aivan vastaantulija.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Oli se makeaa tulla tappioasemasta rinnalle ja ohi, mutta itselleni kelpaisi selkeä voitto ja pelin ratkaiseminen jo ekassa erässä. :)

Mielenkiintoista nähdä pääseekö Ipa heti alusta lähtien pelin ytimeen. Joukkueen itseluottamus sai varmasti boostia noista viime ottelun loppuhetkistä. Tiukasti otetaan omat miehet puolustuspäässä ja vahvaa myllyä hyökkäykseen. Oma Superhero-paita on jo valmiina "Rip off my shirt"-tuuletukseen.

C'mon Ipa!
 

tggmn

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
571
Game 5, kyl se pitäs ny pikkuhiljaa ottaa homma hanskaan pelin alusta alkaen niinkuin tappara hifkiä vastaan. Vahvempi joukkue on ilves. Pelicans minusta vetänyt ihan limitillä, ipalla pitäs vielä reservissä olla tehoja.

Jännitys pois ja selvistä paikoista kiekko reppuun, 2 - 0 ekan erän jälkeen. Tikkamaista playoff-drivee ygöselle kans.

Jos prince malek jatkaa samalla tasolla kuin kaksi edellistä, niin aika sama kumpi veska siellä on.

Isos kuvas maalinteko on tökkinyt, ja joitain hasardeja omassa päässä, mitä ei semeissä pitäs enää tulla. Niin kuin vaikka se pelsun eka maali game 4:sssa. Hyökkäysvitjalta kollektiivinen junnupeli-moment. Räty purkaa/törkkää kiekkoa mahallaan oman sinisen suuntaan, ja samaan aikaan kaksi muuta hyökkääjää kurvailee pelin ulkopuolella.

Mut ehkä tää sarja tästä nyt lähtee niille raiteille, jossa se ekan pelin jälkeen hetken oli. Odottava fiilis huomisen suhteen, mielenkiintoinen peli kyl tulossa, ihan 50/50 hommaa, kun neljän ensimmäisen perusteella arvioi.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olen pettynyt, jos tässä ottelussa ei nähdä tähän mennessä sarjan paras Ilvestä. Olen pettynyt, vaikka Ilves voittaisi, jos peliesitys ei ole laadukas. Nyt haluan alkaa nähdä sen joukkueen, joka pystyy vielä pelaamaan mestaruudestakin, eli joka luo myös tasavoimin ja jonka kumpikin kärkiketju tuottaa ja jonka tekeminen ei ole missään vaiheessa vajaata. Lauantaina puolet pelistä vedettiin hyvin, mutta se ei riitä. Pitkään siinä pelissä ei oltu edes paikalla ja vastustaja vaikutti henkisesti paljon vahvemmalta.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Arvaanpa: Pelsuilla oli piiiitkä ja pimeä kotimatka. Mielessä ihan varmasti oli - ja on vieläkin - kysymys: Kuinka… ihmeessä voitiin hävitä, kun peli oli jo meidän taskussa.

Tätä pitää nyt jatkaa ja iskeä Lahen pullapojat jään rakoon! Ja näyttää, että Lahessa ei olla finaalin arvoisia. Ei laatikossa, mutta ei katsomossakaan.

Voittoa odotellessa…
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 689
Voitto yksi kerrallaan. Sen jälkeen katse finaaliin.

Jos nyt hiukan raotetaan sitä ovea.
Lähdetään haastajan asemasta, hyvä niin. Saadaan sarjan paras maalivahti taas luuukulle, hyvä niin, saadaan loukkaantuneet ( lue esim Parikka) hieman parempaan iskuun, hyvä niin.
Saadaan top- hemmoista yksi Napsu lisää, hyvä niin. Ja voittamisen ASENNE kaakkoon.

Ei finaalia todellakaan ole taputeltu !!!!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 914
Voittoprosenteista tuli mieleen, että ainakin 6 viimeistä paikallispeliä, missä minä olen paikan päällä ollut, niin on tullut pataan. Pidemmälle en muista.

Töiden takia en näihin yleensä pääse. Muutoin olisin paikalla aina.

Eli tää putki sisältää edellisen poffsarjan Tapparaa vastaan. Olin katsomossa kaikki Ilveksen kotipelit ja game 7:n. Kaikista pataan. Sitten olin paikalla seuraavan kerran Nokia Arenan avajaisviikonlopun siinä murskatappiossa ja seuraavan kerran tämän kauden Tampere-cupissa.

Pleijarikausari on olemassa. Tokaan ja kolmanteen finaalipeliin en pääse ainakaan...(jos nyt Ilves ylipäätään finaaleihin menee)
 
Viestejä
1 898
Tulevasta finaalivastustajasta en ole edes huolissani.

Paljon isompi juttu, että tänään voitetaan. Mieluiten selvällä erolla. Sitten rennoilla mielin vielä kerran lihamukilandiaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös