TI 1.3.2022 | Ilves - Sport

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Toivotaan että Parikka ja Sebok olisi myös kehissä huomenna...

Nikolishin - Kontiola - Anttila
Suomi - Mäntykivi - Oden
Beck - Sebok - Baptiste
Nalli - Ikonen - Ikonen

Parikka - Lancaster
Pulli - Johansson
Masin - Gazda
Salmela.

Näyttäisi todella hyvältä jo...
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Itse olen sitä mieltä, että tuota tutkaparia Sebok-Baptiste ei kannata rikkoa. Ei ole Konnan kanssa mitään kemiaa miehellä.

Voisiko Konna vetääkkin loppukauden Anttilan kanssa vastustajan ykkösiä vastaan? Siihen sitten vielä Mieho laidalle, ja pelihalut kaverilta pois ja muutama maali samalla.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 047
Itse olen sitä mieltä, että tuota tutkaparia Sebok-Baptiste ei kannata rikkoa. Ei ole Konnan kanssa mitään kemiaa miehellä.

Voisiko Konna vetääkkin loppukauden Anttilan kanssa vastustajan ykkösiä vastaan? Siihen sitten vielä Mieho laidalle, ja pelihalut kaverilta pois ja muutama maali samalla.

Mieho-Sebök-Baptiste oli myös erittäin toimiva ketju. Pistäisin tässä kohtaa Khl-ukot samaan ketjuun, eli Nikolishin-Kontiola-Anttila. Jotenkin tuntuu, että tuo kolmikko puhuisi ns. samaa kieltä.

Nämä pohdinnat ennen Tillun seuraavia liikkeitä... Ties vaikka tulisi lisää vaihtoehtoja, on se mies sen verran kovassa iskussa tällä kaudella ollut.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Ilveksen instassa oli mainosta huomisesta ja taustalla vanhoja clippejä Anttilasta, joten eiköhän pelaa.

Ei oo hetkeen pelatttu näitä bottom 10 jengejä vastaan.

Juurihan me käytiin Kouvolassa häviämässä huumorikokoonpanolla bottom-10 -joukkueelle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 390
Aikas hyvännäköinen rosteri tänään. Balu tekee myös paluun. Ykkönen Mieho-Konna-Stretsi.

Parikan tilanne alkaa kyllä mietityttään...
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 849
Parikalla ja Elorinteellä alkaa olemaan pitkät huilit. Palsta-tohtorit niin täällä kuin facebookissa huuteli Lööfin kauden olevan ohi. Hienosti diagnosoitu taas.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 159
Missan Niko on? Mun papereissa ehdottomasti Iksan edelle..

Päkkiläkin ykkösen laidalta ulos kokoonpanosta..

Tiedä sit, vaikka olis loukkia tai jtn.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 547
Jestas! Sieltähän palaa sekä Sebök että Mieho. Onpa todella hyvä hyökkäys jalkeilla.

Parikan tilanne tosiaan alkaa kohta huolettaa. Miestä kaivataan takalinjoille.

Kyllähän tästä voittoa odotellaan, mutta siellä on Dufva vastassa. Ei ole helppo ilta tiedossa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 547
Pistäkää kokoonpano tänne

Panu Mieho - Petri Kontiola - Marko Anttila
Colton Beck - Balázs Sebök - Nicholas Baptiste
Eemeli Suomi - Matias Mäntykivi - Joonas Oden
Miro Nalli - Joni Ikonen - Joona Ikonen

Tuomas Salmela - Les Lancaster
Leo Lööf - Simon Johansson
Dominik Mašín - Daniel Gazda
Juuso Pulli

Vadim Žerenko
(Marek Langhamer)
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 908
Kokoonpano tänne?? Toisaalta, nyt kun Gazda on peleillä, ja muuten tervettä osastoa, niin Parikan kanssa täytyy olla _todella_ varovainen, ei kannata hätäillä kokoonpanoon, kun ei ole akuuttia hätää! Itse en huolestu vielä, tietäjät voisi avata mikä hänen tilanteensa!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Lööf kokoonpanossa ja Parikka puuttuu... Nyt alkaa kyllä jännittämään hyi h*lvetti sentään toivottavasti Parikka olis kunnossa...
 
Ylös