Teemu Rautiainen

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
951
Miten Radun tönäisy rintaan voisi mennä kurinpitoon?
Olen katsonut moneen kertaan ja mielestäni osuu rintaan, mutta Veripena pitelee korostetusti leukaansa.
Tai sitten mun vihreekeltaiset lasit on puhdistamatta.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Miten Radun tönäisy rintaan voisi mennä kurinpitoon?
Olen katsonut moneen kertaan ja mielestäni osuu rintaan, mutta Veripena pitelee korostetusti leukaansa.
Tai sitten mun vihreekeltaiset lasit on puhdistamatta.

Ei mennyt käsittelyyn veripenan kalastelu eikä myöskään laitataklaus josta pitöis nykylinjalla tulla yks peli sakkoo.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Oli muuten hyvä esimerkki siitä, että Rautiainen ei askissa paljoa väistele.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Mikä M-A-R-T-T-Y-Y-R-I! Mutta näitä elkeitä tällä Pentillä ollut aina.

Keep yer head up mr. Blooood, Radu's (150cm) coming to getch'a!
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 400
Tapparan viestintävastaavakin lähtenyt tähän samaan itkuun mukaan naapurin otteluraportissa ja keskustelupalstoilla. Pitäisi nyt tuollaisella tittelillä olevan henkilön pitää mölyt mahassaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 031
Uin vastavirtaan, mutta miten omaan simään näyttää, että tuo taklaus ei osu edes Bloodia päähän, vaan tämä yrittää tuttuun tyylinsä myydä sen tuomareille sellaisena. Veripenalla on kyllä taustaa filmailusta ja tämä tiedetään varsin hyvin myös kurinpidossa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 713
Tapparan viestintävastaavakin lähtenyt tähän samaan itkuun mukaan naapurin otteluraportissa ja keskustelupalstoilla. Pitäisi nyt tuollaisella tittelillä olevan henkilön pitää mölyt mahassaan.
Tekee vain voitosta suloisemman. Kumma kyllä nyt kun kerrankin tuomaripäätökset on Tapparaa vastaan niin unohtuukin kaikki mistä itse ovat hyötyneet. Taas kerran, pitkässä juoksussa jne
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 162
Miten Radun tönäisy rintaan voisi mennä kurinpitoon?
Olen katsonut moneen kertaan ja mielestäni osuu rintaan, mutta Veripena pitelee korostetusti leukaansa.
Tai sitten mun vihreekeltaiset lasit on puhdistamatta.

Kun videota kelaa, eipä tapaus niin selkeä olekaan kuin ottelun aikana näytti. Blood tekee teatraaliset eleet ja alkaa koko ajan haiskahtamaan enemmän siltä, että ne oli suunnattu ainoastaan tuomareille. Valitusvirsi twitterissä tukee tätä näkemystä.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Uin vastavirtaan, mutta miten omaan simään näyttää, että tuo taklaus ei osu edes Bloodia päähän, vaan tämä yrittää tuttuun tyylinsä myydä sen tuomareille sellaisena
Et ole ainoa. Itsekään en näe tuossa osumaa päähän vaikka kuinka monta kertaa olen sen katsonut.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Onne koomisia :D

Yks inisee kuinka tuossa ketjussa EI saa käsitellä Bloodin laitataklausta josta olisi siis pitänyt tulla heti suihkukomennus jolloin koko Rautiainen vs Blood -tilannetta ei olisi syntynytkään. Ei ole ilmeisesti ns relevantti asia.

No sitten toinen kitisee siitä, kuinka Rautsin olisi pitänyt olla suihkussa jo eikä rankkareita vetämässä. Se taas on ilmeisesti relevantti asia sitten.

No, tapelkoot siellä, saavat porkkanoita :)
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Naapureita tuo taklaus ei olisi kiinnostanut pätkääkään jos olisivat voittaneet pelin.
Jep. Aika koville tuntuu siellä taas ottavan ja saivat tuosta tilanteesta ison porun aiheen kun hävisivät. Ja hyvä näin. Eteenpäin sanos Jutikin.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 400
Rautsihan on ruvennu antaa kunnon niittejä ja kuumentamaan vastustajan ulkomaalaisia. Tänään Pyett sai kunnon "pusun" puutarhatontulta ja hankki tälle kanukille vielä jäähyn. Bonsaksen oli toinen, jota Teemu sai tänään hiillostettua. Ja bonuksena tehot 1+2
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Rautsihan on ruvennu antaa kunnon niittejä ja kuumentamaan vastustajan ulkomaalaisia. Tänään Pyett sai kunnon "pusun" puutarhatontulta ja hankki tälle kanukille vielä jäähyn. Bonsaksen oli toinen, jota Teemu sai tänään hiillostettua. Ja bonuksena tehot 1+2

Halmon kanssa tekevät hyvää työtä syöden vastustajan pelihaluja hyvällä sykkeellä. Tiedossa oli, että jerkkua löytyy pieneltä mieheltä, mutta että noin paljon että isommatkin jyrät jää kulmaväännöissä ja taklauksissa toiseksi. Parhaimpana jäi livenä mieleen, olikos toissakaudella, kun Rautsi jyväskylässä Yonkmania taklasi kovilla vauhdeilla muttei massa riittänyt paljoa horjuttamaan, Nolan otti kuitenkin hyvää kilaria asiasta ja meni vähän antamaan opetusta Rautsille hanskalla. Pääsi siis hienosti ihon alle jo tuolloin :)
 
Ylös