Teemu Penninkangas

heppuli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
teemu-penninkangas-250x125.jpg


Teemu Penninkangas siirtyy SJK:sta Ilvekseen

24-vuotias laitapuolustaja Teemu Penninkangas siirtyy Ilvekseen yksivuotisella pelaajasopimuksella.

194-senttinen Penninkangas siirtyy Ilvekseen SJK:sta. Mies on pelannut urallaan myös laitahyökkääjänä, mutta viime kausina hänet on nähty puolustuksessa. Monikäyttöinen pelaaja siirtyy Tampereelle erittäin luottavaisin mielin.

”Ilves oli ollut jo pidemmän aikaa kiinnostunut minusta ja kauden jälkeen mietin pitkään eri vaihtoehtoja. Kuitenkin keskustelut, mitä kävin päävalmentaja Jarkko Wissin kanssa, tekivät minuun vaikutuksen. Ja se, että hänellä oli selkeät visiot, mitä hän minusta haluaa pelaajana. Uskon, että hänellä ja koko valmennustiimillä on paljon annettavaa minulle ja kehittää minua pelaajana.”

”Lisäksi olen jutellut parin Ilves-pelaajan kanssa ja olen saanut todella positiivisen vaikutelman seurasta ja seuran tavoista toimia. Ilveksessä pelaa paljon tuttuja pelaajia minulle ja aikoinaan samassa seurassa pelanneita, joten sekin osaltaan helpottaa pääsemistä mukaan uusiin kuvioihin. Olen varma, että tämä oli minulle tässä vaiheessa paras ratkaisu ja odotan innolla että pääsen treenaamaan ja pelaamaan joukkueen kanssa!”, perustelee Penninkangas siirtopäätöstään.

Penninkangas kuului SJK:n organisaatioon vuodesta 2010 lähtien. Viime kaudella hän pelasi Veikkausliigassa 26 ottelua ja teki kaksi maalia. Mies jakelee kiitoksia entiselle seuralleen.

”SJK tulee tottakai olemaan aina itselleni erityinen seura, sillä pelasin siellä jo Kakkosesta lähtien. Koko seura ja itse siinä samalla saavutimme todella paljon. Nyt kuitenkin oli tunne, että on aika siirtyä muualle uuteen ympäristöön ja uusien toimintatapojen äärelle – ja se jo osaltaan tekee kehitykselleni hyvää.”

”Uskon täysin, että ilveksellä on realistiset mahdollisuudet kamppailla mitaleista ensi kaudellakin ja itse teen töitä täysillä sen eteen, että auttaisin joukkuetta parhaalla mahdollisella tavalla. Ja silloin menen myös itse eteenpäin pelaajana”, kommentoi Penninkangas.

Teemu Penninkangas Transfermarktissa
Teemu Penninkangas Elitefootballissa
Ilveksen tiedote
Aamulehden juttu siirrosta
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Vs: Teemu Penninkangas

Todella hyvä hankinta jälleen: Yhdessä Suomen kärkiseuroista isoon rooliin kovalla työllä noussut nuori, kotimainen laatupelaaja, joka voi pelata useammalla pelipaikalla. Ilveksellä on hyvä imu päällä ja ensi kauden nippu alkaa näyttää varsin kilpailukykyiseltä. Tervetuloa Tammelaan, Penni!
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 850
Vs: Teemu Penninkangas

Mni sanoi:
Hyvä hankinta,ei tulla
Pettymään...

Voipi olla huonossa tapauksessa että Teemun pelit on taputeltu..ja ura paketissa..huonoin skenario Kummankin osalta..mut ei vie piruja maalata seinille..
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Vs: Teemu Penninkangas

Penni sai siis tänään liigadebyyttinsä keltaisissa tullessaan lopussa vaihdosta sisään. Kahvitti kerran Valesin näyttävästi ja tuo kaivattua rotaatiota myös alakerran pelipaikoille. Erittäin lupaava "debyytti" laatupelaajalta.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Vs: Teemu Penninkangas

Penniltä eilen Tammelassa aivan loistava esitys RoPSia vastaan. Hienoa nähdä, että kovaa duunia tehnyt pelaaja lunastaa nyt niitä lupauksia, joille tiedettiin olevan katetta, mutta joita uusi jengi ja loukkaantuminen vähän alkukaudesta söivät. Ihana pelaaja.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 279
Vs: Teemu Penninkangas

Carabasin Markiisi sanoi:
Penniltä eilen Tammelassa aivan loistava esitys RoPSia vastaan. Hienoa nähdä, että kovaa duunia tehnyt pelaaja lunastaa nyt niitä lupauksia, joille tiedettiin olevan katetta, mutta joita uusi jengi ja loukkaantuminen vähän alkukaudesta söivät. Ihana pelaaja.

Mies on parantanut otteitaan kauden edetessä todella paljon. Hieman jo mieheen olin tuskastumassa kentälle palattuaan,mutta tällä hetkellä todella arvokas pelaaja joukkueelle.
Ilman Tucon hattutemppua olisi ollut eilisen pelin Man of the match!
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 279
Vs: Teemu Penninkangas

Carabasin Markiisi sanoi:
Interiin meni. Voi voi.

Miten helvetissä mies menetettiin Interiin??
On sen tason menetys muiden lisäksi,että europeleistä ei kauheita voi odottaa. Jonkun Klubin olisin ymmärtäny,mutta eikö Ilves pysty edes Interin kanssa kilpailemaan pelaajista? Toki jos mies itse halusi Ilveksestä pois niin minkäs teet.. paska juttu jokatapauksessa!
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Vs: Teemu Penninkangas

Henry78 sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Interiin meni. Voi voi.

Miten helvetissä mies menetettiin Interiin??
On sen tason menetys muiden lisäksi,että europeleistä ei kauheita voi odottaa. Jonkun Klubin olisin ymmärtäny,mutta eikö Ilves pysty edes Interin kanssa kilpailemaan pelaajista? Toki jos mies itse halusi Ilveksestä pois niin minkäs teet.. paska juttu jokatapauksessa!

Penni pelasi varsinkin loppukauden hienosti, harmittaa.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 700
Vs: Teemu Penninkangas

Henry78 sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Interiin meni. Voi voi.

Miten helvetissä mies menetettiin Interiin??
On sen tason menetys muiden lisäksi,että europeleistä ei kauheita voi odottaa. Jonkun Klubin olisin ymmärtäny,mutta eikö Ilves pysty edes Interin kanssa kilpailemaan pelaajista? Toki jos mies itse halusi Ilveksestä pois niin minkäs teet.. paska juttu jokatapauksessa!

Suomessa on kolme joukkuetta joidenka kanssa Ilves ei pysty palkoissa kilpailemaan, Inter on yksi niistä. Pari muuta on Hjk ja Sjk.
Kasvattajaseurana mennään. Pahaa pelkään miten nuorella joukkueella käy kun on Europelien rasitukset yms. päälle versus viime kausi.
Arvostan Wissin työtä paljon. Hienosti on nuorista kasvatettu pelimiehiä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Ja kutsuuhan se. Osoitteena jälleen Lahti.

 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Ja kutsuuhan se. Osoitteena jälleen Lahti.

Olisi kyllä kelvannut, kokemuksesta ei olisi haittaa.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Ei ole kyllä päivän matsin perusteella pelillisesti Penniä enää ikävä. Koko ajan jäljessä, rikkoo kun ei ehdi mukaan ja aiheutti ilmiselvän pilkun, joka jäi tuomarilta näkemättä. Hieno mies toki ja niin edelleen.
 
Ylös