Teemu Lepaus

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 923
Tarvitsee selvästi viereensä kaverit, jotka keskittyy pelaamiseen eikä "kynäilyyn".
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 809
Lepauksen alkukausi meni loukin takia piloille. Häntä odotettiin vasta vuoden vaihteen tienoille kokoonpanoon, mutta kuntoutui pelikuntoon jo paljon aiemmin. Taisi olla pohjat heikot kaudelle. Hieno nähdä onnistumisia erityisesti häneltä. Vaihtoaitiossa oli hymy leveällä useammalla kaverilla.Suomen kanssa hyvää yhteyttä nähtävissä.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 162
Mä pistäisin Rokin keskelle, Suomi ja Lepi laitureis. Voisi olla aika mielenkiintosta kateltavaa :D

Kyllä. Jo nyt Suomi joutuu tekemään hirveän määrän työtä omiinpäin. Mitä se olisikaan, jos Supi olisi ainoa, joka puolustaa kentässä täysillä Lepauksen kanssa.

Paikalliskamppailussa Meskaselta nähtiin monta hyvää takakarvausta, Lepaukseltakin pyyteetöntä työntekoa, mutta lähtökohtaisesi en Suomen ja Lepauksen/Meskasen rinnalle uskaltaisi laittaa sentteriksi köykäistä kanukkia.

En ihmettelisi yhtään, jos Rockwood istutettaisiin hyvinkin nopeasti samaan kenttään vaikkapa Joona Ikosen ja Matias Myttysen kanssa. Ja tämä näkemättä miestä edes kertaakaan Hakametsän jäähallin lähistöllä saati jäällä. Toivottavasti pelkoni eivät osoittaudu todeksi ja Rockwood ei muutaman pelin jälkeen löydy laiturin tontilta. Pelkällä vaikeasti lausuttavalla nimellä härmäläiseen murteeseen ei pidä antaa näyttöpaikkaa tulosyksikössä, sillä nyt pelataan niitä pelejä, joissa ei pidä antaa yhtään ylimääräistä vastustajalle.

Jottei mene täysin offtopiciksi mainittakoon vielä, että Lepaus laittoi tänään kovat näytöt ykkösen keskellä. Ja huokuipahan Lepi ottelun jälkeisessä haastattelussa aikamoista itseluottamusta päästessään pelaamaan vastuullisessa roolissa.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Aamulehti:
20210306_083205.jpg

20210306_082652.jpg

Lämmittää kyllä mieltä, kun Lepillä taas kulkee. Vaikka Lepaus juuri jossain haastattelussa "kritisoi" valmennusta, ettei tule mitään palautetta, miksi joutuu vilttiin, niin eipä siellä mitään draamaa vaikuttaisi olevan Myrrän kanssa.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 399
En usko Lepauksen kuuluvan Ilveksen suunnitelmiin ensi kaudella, mutta en itse sulkisi jatkosopimusta pois. Näin taitavien pelaajien löytäminen kesken kautta on aina hankalampaa kuin "väyrysten", ja Lepissä on enemmän kuin mitä tämä kausi antaa ymmärtää.

Sanoin samaa jo aiemmin, mutta kun usein Lepauksesta ja Antosesta puhutaan samassa lauseessa, itse ottaisin viisi kertaa viidestä mieluummin Lepin, eikä mitään Antosta vastaan sinänsä.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
539
Rotaatiopelaajasta ykkösen keskelle. Ilveksellä on taitavammat pelaajat kokoonpanon ulkopuolella kuin puolella liigajoukkueista ykkösketjussa (tosin muutama muu heikkous niillä saattaa olla).
Kun peli ei kulje, niin nämä hidasjalkaisemmat joutuvat syntipukeiksi pelitapaan sopimattomina, mutta kun kulkee, niin yhtäkkiä se verkkaisuus ei haittaakkaan.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Lepauksesta olen aina pitänyt ja muutkin taiteilijat ovat enemmän suosikkeja kuin urheilulliset puurtajat. Lepaus vaan ei ole enää mikään juniori ja sekä nopeutta, että voimaa puuttuu vähän liikaa päästäkseen 1-2 ketjuun "kuuden sakin" joukkueissa. Lepaus on tyypiltään sellainen, että ilman vastuuta se hiihtelee alemmissa ketjuissa näkymättömänä ja hän ei ole mikään järkevin palikka sijoittaa 3-4 ketjun laituriksi.

Eilen Teemu käyttikin hyvin nenäänsä noiden maalien tekemiseen ja tarvii sanoa että jostain syystä myös näytti normaalia vahvemmalta. Toisaalta se huitaisu eilen olisi voinut myös maksaa koko pelin meille.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 287
No vihdoinkin Lepi pääsi irti ja loistamaan. Kyllä oikein mieltä lämmitti. Samanlaista vaan seuraavissakin peleissä.
 

Luchs

Guest
Tuo huitaisu oli kyllä typerä temppu. Siinä oli vain muutamia tuumia matkaa suojaamattomaan paikkaan, johon osuessaan tapauksesta olisivat kärsineet vakavasti loukkaantunut pelaaja, Ilves ja tietenkin Lepaus itse.

Tätä aivopierua lukuunottamatta aivan käsittämättömän upeaa tilan ja paikan hahmottamista ja jäätävä maailmanluokan viimeistely.

Ekassa maalissa Meskasen upeaa pelaamista.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Jep oli todella typerä temppu. Nyt vaan leuka rintaan ja kovaa duunia lisää. Tasaisuudessahan se Lepin ongelma on ollut. Mutta nyt on jo useamman viikon osoittanut hyvää asennetta kehiin päästyään. Tätä lisää.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Olen kirjoittanut tästä jo aikaisemminkin. Lepaus olisi jääkiekkoilijana pelaaja, jonka potentiaali antaisi myöden pelata liigassa kärkiketjuissa tuloksellisesti ilman mitään muttia.
Nyt nähtiin taas sitä Lepiä parhaimmillaan, osaa luistella, on taitava ja pystyy kamppailemaan. Pelisilmä on kiistaton.

Lähes täysin samanlaisia kommentteja on nähty noiden aikaisempienkin hyvien pelien jälkeen. Näitä on vain valitettavasti seurannut aina lopulta se toinen Lepaus.
Pelaaja, joka välttelee kaikkia kontakteja, yrittää kiekon saadessaan vaikeita asioita, ja mielummin neppaa kiekon pois, kuin vääntäisi kaksinkamppailuissa.

Pahoin pelkään, että Lepaus ei vain pysty ylläpitämään tuota intensiteettiä millä eilen pelasi. Tietysti voi toisin todistaa, ja jos näin tekeen otan kyllä jutipumpulla jatkon vastaan.
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Tuo huitaisu oli kyllä typerä temppu. Siinä oli vain muutamia tuumia matkaa suojaamattomaan paikkaan, johon osuessaan tapauksesta olisivat kärsineet vakavasti loukkaantunut pelaaja, Ilves ja tietenkin Lepaus itse.

Tätä aivopierua lukuunottamatta aivan käsittämättömän upeaa tilan ja paikan hahmottamista ja jäätävä maailmanluokan viimeistely.

Ekassa maalissa Meskasen upeaa pelaamista.

neitikiekko
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Lepauksen uran kannalta olisi ehkä hyvä päästä pienempään seuraan, isoon rooliin, kyllähän tuo sujui kun Ilveksessä sai ison vastuun toissakaudella kun ei ollut oikein muitakaan heittää kehiin.
Itse en pitäisi Top6 tavoittelevan joukkueen 1-2 ketjussa, mutta kuten joku jo sanoi niin ei sovellu kyllä kahteen alempaankaan.

Jukurit, Sport SaiPa yms joukkueet voisivat olla Lepaukselle parempi vaihtoehto tässä vaiheessa.
 
Ylös