Teemu Lepaus

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 943
Pelicans-peliä ennen kirjoittamini viesti vanheni tosi hyvin. Viimeiseen neljään peliin Ilves on tehnyt 2 yv-maalia 13 yrityksestä ja kummastakin kaapista on vastannut Lepaus. Toinen yv-porukka ei saanut tänään laukaustakaan aikaiseksi ylivoimalla.

Parantanut vähän. Mutta niistä paikoista olisi laittanut kiekon sisään vaikka Matinpalo väärän käden mailalla.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 277
Plus että siinä paikalla pitää kanssa olla puttaamassa kiekko tyhjiin, vaikka itse tekninen suoritus olisikin helppo. Ainakin se Ässät-pelin putti oli hyvä paikanhaku kanssa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Plus että siinä paikalla pitää kanssa olla puttaamassa kiekko tyhjiin, vaikka itse tekninen suoritus olisikin helppo. Ainakin se Ässät-pelin putti oli hyvä paikanhaku kanssa.
Ajoi maalille, kaikilla ei rohkeus riitä. Sitäpaitsi usein kovilla maalintekijöillä esim. tuntuu, että se kiekko pomppaa aina heille suoraan lapaan. Ei se ole sattumaa.. se vaatii kaksi asiaa.. jonkun joka toimittaa kiekon hänelle ja kyky olla oikeassa paikassa.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
Parantanut vähän. Mutta niistä paikoista olisi laittanut kiekon sisään vaikka Matinpalo väärän käden mailalla.
Samanlaisia paikkoja oli kunykillä eilen, mut onnistui suhmuroimaan ohi tai molarin patjaan eli ei se aina ole niin helppoa miltä näyttää.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 521
Plus että siinä paikalla pitää kanssa olla puttaamassa kiekko tyhjiin, vaikka itse tekninen suoritus olisikin helppo. Ainakin se Ässät-pelin putti oli hyvä paikanhaku kanssa.
Juttelin jokunen vuos sitten Olli Palolan kanssa ja tuli myös puheeksi tyhjään maaliin vetäminen.Sanoi et samaltaval sinne pitää vetää kuin normaalistikin.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 670
Varmasti henkinen paine on ns. varmoissa paikoissa kova ja Lepaus pystyy niitä ihan hyvin hallitsemaan.

Toissä kauden lopulla, kun homma meni puristamiseksi Lepaus oli niitä harvoja, joka sai tiukassa paikassa putattua maaliin. Tämä siis omien muistikuvien perusteella. Tasaisuutta ja tiikerinsilmää Lepaus kaipaa. Muuten omaa varsin hyvän työkalupakin.
 
Viimeksi muokattu:

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Teemu Lepaus on mainettaan parempi lätkänpelaaja. Kyllä siitä tyhjästä maalista monikin saa sohittua vituiksi. Peukkua täältä Lepaukselle.
Mun mielestä taas täysin päinvastoin, eli todella yliarvostettu pelaaja :D Tästä sais ihan hyvän väännön taas aikaseks, joka ei kuitenkaan johtais mihinkään. Joten todetaan, että jokainen mielipide on yhtä oikea ja tärkeä!
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 568
Mun mielestä taas täysin päinvastoin, eli todella yliarvostettu pelaaja :D Tästä sais ihan hyvän väännön taas aikaseks, joka ei kuitenkaan johtais mihinkään. Joten todetaan, että jokainen mielipide on yhtä oikea ja tärkeä!
Tarkoitin nimenomaan Ilves fanien keskuudessa. Lähinnä joukkueen sylkykuppina toiminut sen 40 pisteen kauden jälkeen. Viime kaudella itsekin välillä olin ajamassa häntä ja Antosta pihalle, kun kilpailu oli kovaa loppukaudesta. Nyt, kun katsonut miestä ja pohtinut asiaa tarkemmin niin on Lepaukselle paikka minun Ilveksessä.

Ei kaikki 12 hyökkääjää voi olla Ruotsalaisia ja Lepauksen osumat ja taidonnäytteet usein tulevat tärkeään paikkaan. Miestä on helppo haukkua, mutta niin ne Lepauksen kädet taas nousevat kattoa kohden, kun sitä vähiten odottaa.
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
En ymmärrä inhoa Lepausta kohtaan. Reilun 10 minuutin peliajalla 0,57p/ottelu, lienee peliaikaan suhteutettuna Liigan tehokkaimpia pelaajia. Lisäksi +/- on +3, eli ei edes mikään katastrofi. Ei varmasti palkkansa veroinen, jos oletetaan, että palkka on suhteutettuna tuohon 40p kauteen, mutta ei todellakaan myöskään kaiken tämän paskan niskaan kaatamisen veroinen. Esimerkiksi Ikonen tehnyt 18 minuutin peliajalla 0,55p/ottelu, toki pelaa alivoimaa jne ja on selkeästi edellä Lepausta, mutta +/- on "vain" 0. Lepaus saa suhteettoman paljon kritiikkiä.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
En ymmärrä inhoa Lepausta kohtaan. Reilun 10 minuutin peliajalla 0,57p/ottelu, lienee peliaikaan suhteutettuna Liigan tehokkaimpia pelaajia. Lisäksi +/- on +3, eli ei edes mikään katastrofi. Ei varmasti palkkansa veroinen, jos oletetaan, että palkka on suhteutettuna tuohon 40p kauteen, mutta ei todellakaan myöskään kaiken tämän paskan niskaan kaatamisen veroinen. Esimerkiksi Ikonen tehnyt 18 minuutin peliajalla 0,55p/ottelu, toki pelaa alivoimaa jne ja on selkeästi edellä Lepausta, mutta +/- on "vain" 0. Lepaus saa suhteettoman paljon kritiikkiä.
Pakko sanoa tähän väliin, että Lepauksen kausihan on tähän asti ollut täysin kaksijakoinen. Ennen näitä ilman katsojia pelattuja pelejä Lepaus oli kyllä pelillisesti todella heikko, vaikka välillä jonkun pisteen tekaisikin. Silloin Lepaus myös tätä kritiikkiä mittavasti keräsi.

Viimeisten pelien aikana kentällä on ollut ihan eri Lepaus, ja myös täällä on nähty ihan erilaisia kirjoituksia, lähinnä kehuvia.

Se miten kausi jatkuu Lepin osalta on vielä täysin peitossa. Tasaisuuttahan tuolta on aina puuttunut.
 
Ylös