Tampereen Tappara

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Ei tuo nyt mitenkään normaali aikataulu ole, kun kolmessa kuukaudessa heittää pyyhkeen kehään. Todennäköisesti ottaa taloudellisestikin takkiin.

Jep, tämä sai itsenikin kyllä olemaan pitkään skeptinen että Levtchi lähtisi yhtään minnekään tämän kauden aikana. Toki Suomessa olen hyvin varma että saapuisi takaisin Tapparaan mutta en kyllä tosiaan kirkossa vielä kuuluttaisi että palaa kotimaahan, Euroopassa on paksuja tilipusseja ja hienoja paikkoja pelata muuallakin, tiedostaa varmasti että Tapparaan voi ilman muuta palata myöhemminkin jos tahtoo.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Kyllä levtchin mailat ovat suuntaamassa Tampereelle...
Eiköhän tuo kaiken järjen mukaan mene Tapparaan. Ikosen hankinta näyttää omituiselta tämän jälkeen. Tai sitten Rauhala ei palaa enää tällä kaudella
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Lähetääs ny miettii tätä Tapparaa jos Levtchi ilmoittautuu palvelukseen.

Levtchi-Lehterä-Savinainen
Tanus-Virta-Ojamäki
Puhakka-Davidsson-Merelä
Kuusela-Rauhala-Davidsson
Ikonen-Platt-Granath
Nieminen-Moilanen-Henriksson
Luoto-Rönni

Onko riittävyyteen?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 375
Jep, tämä sai itsenikin kyllä olemaan pitkään skeptinen että Levtchi lähtisi yhtään minnekään tämän kauden aikana. Toki Suomessa olen hyvin varma että saapuisi takaisin Tapparaan mutta en kyllä tosiaan kirkossa vielä kuuluttaisi että palaa kotimaahan, Euroopassa on paksuja tilipusseja ja hienoja paikkoja pelata muuallakin, tiedostaa varmasti että Tapparaan voi ilman muuta palata myöhemminkin jos tahtoo.
Ei ole aiemminkaan halunnut mennä muualle. Ilmeisesti vielä huono kielipää jne. Ei se paljoa vaadi jos ei viihdy.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Kieltämättä tämä on kyllä hyvin erikoinen tempaus. Luuliko Anton, että marssii tuosta vaan Floridan ylivoimaan ihan vaan Barkovin suosituksella.

Tämä. Aika heikko oli henkinen kantti graindaamista varten, kun tammikuussa on valmis luovuttamaan. Näyttäytyy vähän oudossa valossa, että yleensä lähti. Olisi ollut fiksumpaa ottaa rahakas diili esim. Sveitsistä pariksi kaudeksi.

Jos ja kun Tapparaan tulee, niin sitten siinä päässä hallia on ihan överikova hyökkäys ja ylivoimainen mestarisuosikki nro uno.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Mielenkiintoista nähdä millaisia ketjukoostumuksia tuo siirto tuottaisi ja millaisia tullaan ylipäänsä näkemään, itsekään en vielä varmaksi uskalla lähteä vannomaan kenen pitäisi pelata kenenkin kanssa ja missä kentässä. Mutta kyllähän tässä hieman kuola valuu jo ideoita pyöritellessä vaikkei milloinkaan saisi etukäteen liikaa haaveilla, sen opin viimeistään erään Henrikin sopimusta varmana juhliessani.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Luulen että oli aika realisti mahdollisuuksiensa suhteen niin kuin suurin osa varsinkin jo hieman varttuneemmista pelaajista, kävi tavoittelemassa unelmaansa jos paikka aukeaisi ensimmäisellä kaudella mutta halusi ennemmin tulla tänne uransa ns. huipulla kuin jäädä AHL-arkeen jahtaamaan melko epätodennäköistä unelmaa paikan vakiinnuttamisesta tarunhohtoisesta. Toki ei sitä koskaan tiedä millaiset asiat noissa vaikuttavat, henkilökohtaiset tai urheilulliset.

Sopimus loppumassa tähän kauteen, on totta kai tietoinen, että Floridassa ei ole todellista saumaa enää saamassa ja on lisäksi varmasti tietoinen, että näytöt eivät riitä uuteen NHL-sopimukseen minkään muun joukkueen kanssa. Ts. Levtchillä ei ollut mitään muuta pelattavaa enää tuolla kuin tämä AHL-kausi loppuun. Toki joku muu olisi voinut ajatella, ettei vieläkään mitään ole hävitty ja on loppukausi aikaa painaa tauluun sellaiset näytöt, että alta pois koko maailma, mutta en mä nyt ihan hirveästi tätä ratkaisua Levtchiltä ihmettele.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Sopimus loppumassa tähän kauteen, on totta kai tietoinen, että Floridassa ei ole todellista saumaa enää saamassa ja on lisäksi varmasti tietoinen, että näytöt eivät riitä uuteen NHL-sopimukseen minkään muun joukkueen kanssa. Ts. Levtchillä ei ollut mitään muuta pelattavaa enää tuolla kuin tämä AHL-kausi loppuun. Toki joku muu olisi voinut ajatella, ettei vieläkään mitään ole hävitty ja on loppukausi aikaa painaa tauluun sellaiset näytöt, että alta pois koko maailma, mutta en mä nyt ihan hirveästi tätä ratkaisua Levtchiltä ihmettele.

Jep, ei nyt mikään varsinainen shokkipäätös varsinkin jos puheet huonosta kielitaidosta ja viihtymättömyydestä pitävät paikkaansa, mitäpä mies siellä sitten jos maistuu puulta. Toki näiden asioiden valossa paluu kotiin voisi olla paras ratkaisu funtsia kuvioita hetki uudelleen.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 415
Tämä. Aika heikko oli henkinen kantti graindaamista varten, kun tammikuussa on valmis luovuttamaan. Näyttäytyy vähän oudossa valossa, että yleensä lähti. Olisi ollut fiksumpaa ottaa rahakas diili esim. Sveitsistä pariksi kaudeksi.

Olisiko mukavuudenhaluinen pelimies viihtynyt sielläkään? Vähän tuntuu siltä, kunnianhimo ei riitä epämukavuusalueiden (vieras kieli ja kulttuuri, lähipiirin tuki ja seura puuttuu jne.) sietämiseen. Täällä on tuttua ja turvallista, vaikkei miljoonia tulekaan tilille.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Olisiko mukavuudenhaluinen pelimies viihtynyt sielläkään? Vähän tuntuu siltä, kunnianhimo ei riitä epämukavuusalueiden (vieras kieli ja kulttuuri, lähipiirin tuki ja seura puuttuu jne.) sietämiseen. Täällä on tuttua ja turvallista, vaikkei miljoonia tulekaan tilille.

Sitä on turha huudella mukavuuden haluiseksi ketään kun ei tiedetä onko jotain perhe tai muita henk.koht. juttuja jollon on parempi olla kotikaupungissa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 375
Olisiko mukavuudenhaluinen pelimies viihtynyt sielläkään? Vähän tuntuu siltä, kunnianhimo ei riitä epämukavuusalueiden (vieras kieli ja kulttuuri, lähipiirin tuki ja seura puuttuu jne.) sietämiseen. Täällä on tuttua ja turvallista, vaikkei miljoonia tulekaan tilille.
Ainakin mitä itse olen kuullut viittaa juuri tähän mukavuuteen. Jo aiemmin sen takia pysynyt Suomessa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Ainakin mitä itse olen kuullut viittaa juuri tähän mukavuuteen. Jo aiemmin sen takia pysynyt Suomessa.
No tämähän nyt ei pidä paikkansa.
Levtchi teki 2019 pitkän jatkon Tapparaan ja tämä oli ensimmäisen kausi kun Levtchi edes pystyi lähtemään johonkin ja heti lähti.
 
Ylös