Tampereen Tappara

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Puolisonsa asuu Helsingissä jne joten sinänsä looginen osoite kaikinpuolin mutta parempi kyllä olla todella isoa kalaa koukussa tilalle.
Onko mitään huhuja? Vai onko ihan mutua?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Miksi taas oletetaan että tapparalle ei Lehterä kelpaisi? Mitä jos mies itse haluaa maisemaa vaihtaa ja palata synnyinseudulleen jossa jo puoliso asustaa? Liian usein täällä laitetaan asioita seuran syyksi vaikka taustalla saattaa useimmiten olla pelaajan oma tahto.

Juuri näin.

Tappara menettää Tappara-taustaisen huippumiehen = ei varmaan kelpaa Tapparalle!

Ilves menettäis = farssi, miten ei pystytty pitään!
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Itse en kyllä oikein usko mihinkään Jorstin velmuiluun nyt tässä tapauksessa. Tuskin palvelee seuraa, tai itseä näin kesken kauden iltapäivälehtien otsikot HIFK:hon siirtymisestä ensi kaudelle. Eri asia ennen kautta tulleet hassuttelut, kun on vapaa agentti.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Voihan se olla myös näin Tappara kiinnittänyt Sakari Mannisen ensi kaudeksi, niin rahat ei riitä pitämään myös Jorstia tai sitten jopa hyvällä tuurilla Jorsti vedättää taas, kuten teki Ilvekseen siirtymiseen suhteen
No Jorilla oli Ilveksen kanssa neuvottelut, tarjous, yms.. puolestaan se on sumutusta, että mitään sopimusneuvotteluja tarjouksia yms. ei olis ollu. Tämä niin läheltä että varmempaa lähdettä ei voi olla. Tähän viä sen verran, että ei ole vielä sopimusta Hifkiin, tarjous pöydällä toki.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 126
Miksi taas oletetaan että tapparalle ei Lehterä kelpaisi? Mitä jos mies itse haluaa maisemaa vaihtaa ja palata synnyinseudulleen jossa jo puoliso asustaa? Liian usein täällä laitetaan asioita seuran syyksi vaikka taustalla saattaa useimmiten olla pelaajan oma tahto.
Täällä on totuttu syyllistämään aina toimistoa ja unohdettu, että pelaajatkin on vain ihmisiä, joilla on melko perustarpeet ja päätösprosessit. Toki liksat on melko överit, mutta muuten...
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
No Jorilla oli Ilveksen kanssa neuvottelut, tarjous, yms.. puolestaan se on sumutusta, että mitään sopimusneuvotteluja tarjouksia yms. ei olis ollu. Tämä niin läheltä että varmempaa lähdettä ei voi olla. Tähän viä sen verran, että ei ole vielä sopimusta Hifkiin, tarjous pöydällä toki.
Ei ollut, eikös Jori itse sanonut että ei ollut edes mitään puheita?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Onko mitään huhuja? Vai onko ihan mutua?

Kyllähän tuota Mannista on huhuttu jo aiemmin ja välittömästi nousi huhuna pintaan tämän jälkeen mutta todenperäisyydestä en osaa tässä kohtaa mitään sanoa, muuten ei mitään kovinkaan varteenotettavia huhuja.

Eli aika mutupohjalla tässä korvaajan suhteen mennään.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Kyllähän tuota Mannista on huhuttu jo aiemmin ja välittömästi nousi huhuna pintaan tämän jälkeen mutta todenperäisyydestä en osaa tässä kohtaa mitään sanoa, muuten ei mitään kovin varteenotettavia huhuja.
Melkein uskallan väittää, että Pennanen voi kiinnostaa Mannista enemmän kun Tappara uuden valmennuksen alla.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Melkein uskallan väittää, että Pennanen voi kiinnostaa Mannista enemmän kun Tappara uuden valmennuksen alla.

Tämä olisi kyllä meidän kannalta hyvin vaikea skenaario vastata jos Ipa napsisi Mannisen.:) Toivotaan parasta korvaajan suhteen ja voin tänne jakaa jos/kun yhtään tarkempia huhuja kantautuu korviin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei ollut, eikös Jori itse sanonut että ei ollut edes mitään puheita?

No sitähän tuo väärinpäin kirjoitettu Pirkkala tuossa juuri tarkoittaa, että vaikka Jori niin itse sanoikin, niin vedettää ja että oikeasti olisi ollut puheita.

Itse en asiaan pysty mitään sanomaan, kunhan nyt tulkkasin vain.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Tämä olisi kyllä meidän kannalta hyvin vaikea skenaario vastata jos Ipa napsisi Mannisen.:) Toivotaan parasta korvaajan suhteen ja voin tänne jakaa jos/kun yhtään tarkempia huhuja kantautuu korviin.
Eiköhän tuolla ole jotain viritteillä. Toki pitää myös muistaa että tuokin on HUHU asteella.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Eiköhän Hifki oo tarjonnu aika mottipäistä sopparia.‍
Luulisin, ettei Jorin tarvii enää rahan perässä mennä. Liigassa kuitenkin palkassa varmaan maksimissaan 100 000€ ero, joka ei verotuksen jälkeen kauhean suuri ole. Jori ehtinyt miljoonansa kyllä jossain muualla, kun HIFK:n palkkalistoilla tehdä.
 
Ylös