Tampereen Tappara

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Tämä ei suoranaisesti ole sitä urheilujournalismia mistä pitäisi elanto saada. Kun itse menen kirjoittamaan saman Pendosta niin mulla on koko Osasto perässä enkä saa mitään "urheilujournalisti" titteliä
Mää käyn tänään varmaan hieman normaalia hitaammalla, mutta nyt meni kyllä viestin pointti ohi :D

Mää ihan aidosti ihmettelen miten tää Pekka saa vielä töitä Iltalehdestä niiden Jokeri vuosien sekoiluiden jälkeen.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Mää käyn tänään varmaan hieman normaalia hitaammalla, mutta nyt meni kyllä viestin pointti ohi :D

Mää ihan aidosti ihmettelen miten tää Pekka saa vielä töitä Iltalehdestä niiden Jokeri vuosien sekoiluiden jälkeen.
Pointti on se, että henkilö jolla on jotain taustaa urheilujournalismissa voi sanoa tommosia asioita twitterissä ja silti saada töitä urheilun parissa (vaikka ei toi on vain yks twiitti) mutta jos joku tavallinen tallaaja menee sanomaa samaa niin on koko faniryhmä perässä ja mitä enemmän niitä on nii sitä vähemmän saat arvostusta urheilupiireissä.

Nyt oli kyllä niin paska selitys ku olla ja voi. Jotta ei mee iha ohi aiheen niin Tapparalla on hienot pelihousut
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Oikeassahan tuo on.
Niin siihen mää en ottanut ollenkaan kantaa.
On vaan niin yltiöpäisen hauskaa kun Pekkaa taas kiinnostaa liiga kun ei enää saakkaan palkkaa suoraan MoskovanJokereilta.
 

Kranttu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
131
Viimeksi muokattu:

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 430
Toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä mielipiteelläni, mutta hyvänen aika tää on kyllä suomen surullisin toimittaja.
Kaikki Sihvoset ja Wennströmit sun muut on ihan huippu journalisteja tämän kaverin vierellä.


On muuten harvinaisen pöljä mies toimittajaksi. Ei tarvitse montaa twiittiä lukea, niin asia käy selväksi.

Olisin kyllä mieluusti nähnyt, kuinka toimittajat paljastavat Tapolan itkupilliksi, eli vaativat perusteluja ja osoittavat ettei niitä ole. Tapola nyt tavallaan voitti tämän erän itkemällä, kun toimittajat ovat tällaisia.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 948
Minä luulen että Tapolaa kiristää nyt ihan muut asiat, mitä sekunti peliä Sporttia vastaan. Siinä vaan purkautui stressi ja sen osasi käsitellä.
Jotenkin tuossa paljastui paljon.. mitä isot edellä... tekeekö Tappara sittenkin " Pennaset ".. kynnys on nyt madaltunut...
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Minä luulen että Tapolaa kiristää nyt ihan muut asiat, mitä sekunti peliä Sporttia vastaan. Siinä vaan purkautui stressi ja sen osasi käsitellä.
Jotenkin tuossa paljastui paljon.. mitä isot edellä... tekeekö Tappara sittenkin " Pennaset ".. kynnys on nyt madaltunut...

Olihan tämä vitsi?

Varmuuden vuoksi kysyn, koska ei näillä palstoilla aina voi tietää...
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Minä luulen että Tapolaa kiristää nyt ihan muut asiat, mitä sekunti peliä Sporttia vastaan. Siinä vaan purkautui stressi ja sen osasi käsitellä.
Jotenkin tuossa paljastui paljon.. mitä isot edellä... tekeekö Tappara sittenkin " Pennaset ".. kynnys on nyt madaltunut...
Ei tee. Ei ole mitään järkeä, kun Tapola on todistanut kykynsä voittaa Liigan
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Ja Myrrä adjutantteineen oli todistanut kykynsä laittaa Tapolan Tapparan povitaskuun…
13-4 on Myrrän rekordi Tapparaa vastaan.
Pudotuspeleissä olisi ollut hieno nähdä miten päättyisi Myrrä vs Tapola sarja.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
13-4 on Myrrän rekordi Tapparaa vastaan.
Pudotuspeleissä olisi ollut hieno nähdä miten päättyisi Myrrä vs Tapola sarja.
Kyseessä on toki runkosarja ja jostain kumman syystä säännöt vaihtuvat runkosarjan päätyttyä, mutta ihan hauska ajatusleikki:

Myrrällä piisasi voittoja kolmen sarjan voittoon ja jäi vielä yksi yli, kun Tapola sai raavittua yhteen sarjaan riittävät voitot.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Ja Myrrä adjutantteineen oli todistanut kykynsä laittaa Tapolan Tapparan povitaskuun…
Runkosarjassa. Pudotuspeleissä ei kohdattu ja tärkeissä paikallisissa taidettiin viedä. Ja ennenku joku tulee huutamaan että kaikki paikalliset on tärkeitä niin tarkoitin sellaisissa millä on merkittävä vaikutus runkosarjasijoituksiin, kuten 2020-2021 viimeinen paikallinen ja viime kauden viimeinen paikallinen
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Runkosarjassa. Pudotuspeleissä ei kohdattu ja tärkeissä paikallisissa taidettiin viedä. Ja ennenku joku tulee huutamaan että kaikki paikalliset on tärkeitä niin tarkoitin sellaisissa millä on merkittävä vaikutus runkosarjasijoituksiin, kuten 2020-2021 viimeinen paikallinen ja viime kauden viimeinen paikallinen
Hakamettän viimeinen paikallinen, Ratamettän ensimmäinen paikallinen…
 
Ylös