Tampereen Tappara

Valkoinenvieraspaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Yritin juuri historiastani etsiä kommenttia, jossa olen arvostellut mahdollista sopimusta. Keskustelu taitaa kuitenkin olla käyty muussa yhteydessä.

En olisi lakannut hallilla käymästä, mutten olisi maaleja tuulettanut.
Jos et tuuleta pelaajien maaleja jotka ovat käyttäneet huumeita nii käy aika pitkäks kun et voi tuulettaa mitään maaleja
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tappara on menettänyt Levtchin, Luodon, Peltolan, Morleyn, Bertrandin, Platzerin, Kinnusen, Austinin ja Leskisen. Sisään on tullut itselle luottoja herättäviä nimiä Lehterä ja Kemiläinen muuten aika meh. Molemmat Ilves ja Tappara julkaisee vielä varmasti pelaajia ennen kauden alkua. Silti itse en todellakaan pidä mahdottomana, että Tappara lähtee kauteen enemmän heikentyneenä kuin Ilves. Lehterä on kuitenkin vain yksi pelaaja, sen ei pidä antaa sokaista kokonaiskuvaa.

Eiköhän Tappara aina laatupelaajia hommaa avainpaikoille, jos niiltä paikoilta pelaajia poistuu.

Tämä on päivänselvä asia.

Esim. Katsomalla hankintoja taaksepäin, joka kaudelta.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 537

Keväällä liikkui myös huhu, jonka mukaan Ilves oli Lehterän kintereillä. Sveitsistäkin puhuttiin.

– Ei olla edes soiteltu (Ilveksen urheilujohtajan) Timo Koskelan kanssa. Siinä (Ilves-huhussa) oli kyse kavereideni herjasta. Minulla on aika paljon Ilves-kannattajia kavereissa ja heillä oli kova into päällä. Fanit yrittivät minut ehkä sainata, mutta se oli ihan sellaista huhuhommaa.
Aika erikoista että täällä foorumillakin kuitenkin useamman ns. luotettavan nimimerkin suusta kuultiin että keskusteluja olisi käyty eli ovatko olleet täysin väärässä vai pelkästään trollanneet meitä muita. Jälkimmäisestä ansaitsisi kyllä tänne bannit vaikka olisi kuinka hyvä historia. Sen todistaminen sitten onkin eri asia.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 168
Lehterä kommentoi AL:ssa, miten Venäjän hyökkäys Ukrainaan vaikutti: "Spartakin johto piti minusta hyvää huolta koko ajan. Ei ollut mitään pelättävää."

Minulla ei ollut mitään pelättävää. Tässä on hyvä tiivistys useiden kiekkomiljonäärien asenteesta. Roistovaltion propagandakoneiston marionettina on ihan hyvä olla, kunhan ruplat kilisevät tilille, eikä omaan yltäkylläiseen arkeen tule muutoksia.

Melkoisessa kuplassa on Jorikin näemmä elänyt tai sitten vain moraalikäsitys on yleistä tasoa alhaisempi. Pulkkinen, Audette ja muutama muu pelaaja ovat vetäneet riman vieläkin alemmas, kun jatkavat Venäjällä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 103
Lehterä kommentoi AL:ssa, miten Venäjän hyökkäys Ukrainaan vaikutti: "Spartakin johto piti minusta hyvää huolta koko ajan. Ei ollut mitään pelättävää."

Minulla ei ollut mitään pelättävää. Tässä on hyvä tiivistys useiden kiekkomiljonäärien asenteesta. Roistovaltion propagandakoneiston marionettina on ihan hyvä olla, kunhan ruplat kilisevät tilille, eikä omaan yltäkylläiseen arkeen tule muutoksia.

Melkoisessa kuplassa on Jorikin näemmä elänyt tai sitten vain moraalikäsitys on yleistä tasoa alhaisempi. Pulkkinen, Audette ja muutama muu pelaaja ovat vetäneet riman vieläkin alemmas, kun jatkavat Venäjällä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Mikäs siellä ollessa, kun Spartakin johto suojeli Ukrainalaisilta natseilta :D
 
Ylös