Tampereen Tappara

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Herää ja päästä kissa ulos… jos 10 peliä ylhäällä niin isoooo ihme tapahtuu.
No jos otat 10 peliä 3 kauden aikana on se 30. Ei se tähteä tee, mutta kehittää. Otetaan case Luoto. NHL --> ei auennut, mutta kehittyi --> paluu liigaan ja dominointia --> NHL.

Tai Puljujärvi: NHL --> ei auennut mutta kehittyi --> paluu liigaan ja dominointi --> NHL ja tavallinen peliaika
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 813
Ei ole yksisuuntaisia. Jos joku noista kolmesta pitää änäriin laittaa niin Luoto. Kinnunen ei saa paikkaa voin sanoa. Levtchillä mahdollisuus jos suostuu tekemään töitä.
Ei se Ilveskään mitään NHL-tähtiä ole tuottanut. Dostal pelaa ylhäällä (?) Ja Thompson. En tiedä muita
Hatakalla, Ruotsalaisella ja Maccellilla pelejä ylhäällä mainittujen lisäksi. Mikä ei sekään nyt ihan joka NHL-sopimuksen tehneeltä onnistu.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 332
Onkohan jollain ilvesläisellä tarvetta käydä Tapparan foorumilla keskustelemassa? Ihmettelen jos on. Ei meinaan kiinnosta edes kusta siihen suuntaan ja voin kuvitella kuinka autistista, sisäsiittoista ja puusilmäistä kirjoittelu siellä on. Tulkaahan oikeasti helvettiin sieltä jos siellä joku tai jotkut Ipafanina pyörii.
 
Viimeksi muokattu:

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 813
Onkohan jollain ilvesläisellä tarvetta käydä Tapparan foorumilla keskustelemassa? Ihmettelen on. Ei meinaan kiinnosta edes kusta siihen suuntaan ja voin kuvitella kuinka autistista, sisäsiittoista ja puusilmäistä kirjoittelu siellä on. Tulkaahan oikeasti helvettiin sieltä jos siellä joku tai jotkut Ipafanina pyörii.
Olen pyärähtänyt joskus ja nopean u-käännöksen tehnyt. Kyllä siellä Ilvesläisiä pyörii muutamia ja pitävät heidän foorumiaan vieläpä parempana paikkana ja mielistelevät siellä tapparaa ja yrittävät nöyrinä keskustella Ilveksestä siellä kuitenkaan vahingossakaan nostamatta Ilvestä Tapparan yläpuolelle missään asiassa. Itse en viitsisi siellä olla sitä oranssia ripulia lukemassa. Masokistista touhua.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 908
Mitä nää niin sanotut "voitot" ovat? Pari mitalia voittaneet vähäks hienoo hei.

Mutta joo Ilves tuottanut enemmän sopimuksia, mutta ne eivät ole johtaneet peleihin.
Huhhuh. Myönnä nyt vaan että olit mutulla vähän väärässä, äläkä etsi mitään virheitä muiden teksteistä. Etkö itse aloittanut jotenkin näin: "Jos haluat NHL:ään, mene Tapparaan", ja sieltä ei ole vieläkään nämä Levtchi, Kinnunen tai Luoto pelanneet peliäkään näiden sopimustensa myötä ylhäällä.. hyvää työtä Tappara, mutta älä käännä faktaa vastaan.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Huhhuh. Myönnä nyt vaan että olit mutulla vähän väärässä, äläkä etsi mitään virheitä muiden teksteistä. Etkö itse aloittanut jotenkin näin: "Jos haluat NHL:ään, mene Tapparaan", ja sieltä ei ole vieläkään nämä Levtchi, Kinnunen tai Luoto pelanneet peliäkään näiden sopimustensa myötä ylhäällä.. hyvää työtä Tappara, mutta älä käännä faktaa vastaan.
Olin mutulla vähän väärässä. Mutta eihän TPS tai Ilves ole juuri mitään voittaneet tuona 2018-2022 aikana. Ja eivät tietenkään ole Levtchi, Luoto tai Kinnunen pelanneet pelejä, kun ei pelejä ole ollut. Sama asia kun "on se ihme että ette ole 2023 mestareita vielä. Mikä kestää?"
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 908
Olin mutulla vähän väärässä. Mutta eihän TPS tai Ilves ole juuri mitään voittaneet tuona 2018-2022 aikana. Ja eivät tietenkään ole Levtchi, Luoto tai Kinnunen pelanneet pelejä, kun ei pelejä ole ollut. Sama asia kun "on se ihme että ette ole 2023 mestareita vielä. Mikä kestää?"
Nimenomaan, itse aloit puhumaan jostain peleistä, kun sopparihomma meni mutulla vihkoon, juuri siksi ei ole kiveen hakattu että Levtchi, Kinnunen tai Luoto peliäkään pelaa, vaikka tietysti sitä toivomme. Voitoilla varmasti tarkoitettiin voittoja, kaikki muut tajusi, paitsi se kuka halusi ymmärtää väärin. Tai niin no, Tepsiltä pari hopeaa, Ilves yksi pronssi, saavutuksia nekin.. kai.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 293
Mitä nää niin sanotut "voitot" ovat? Pari mitalia voittaneet vähäks hienoo hei.
No eiköhän tällä tarkoteta sitä ettei olla pelattu pelkästään junnuilla joilla tavote on saada se tulokassoppari vaan on panostettu ihan kilpailukykyisiin joukkueisiin.


Sama asia kun "on se ihme että ette ole 2023 mestareita vielä. Mikä kestää?"
Jos joku olisi jotain tollaista edes argumentoinut niin ymmärtäisin pointtisi, mutta kun keksit näitä omasta päästäsi niin nämä selittelyt näyttävät lähinnä koomisilta :D
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Provoilulla on rajansa...

Pronssipelin alla itse kuulin ensimmäisen kerran Lehterän ja Ilveksen kytköksistä. Kuulemma vaihtoehdot silloin olivat Sveitsi tai Ilves. Tiedä sitten.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 723
Provoilulla on rajansa...

Pronssipelin alla itse kuulin ensimmäisen kerran Lehterän ja Ilveksen kytköksistä. Kuulemma vaihtoehdot silloin olivat Sveitsi tai Ilves. Tiedä sitten.

Voihan olla, ettei Tapparalla ollut tuolloin kiinnostusta tai Ilveksen paketti vaikutti kahdesta vaihtoehdosta paremmalta? Levchin NHL-siirron myötä myös Tapparan kiinnostus Lehterää kohtaan on saattanut kasvaa ja varmasti ainakin nyt pystyvät rahallisesti kovempaan tarjoukseen.

Toisaalta Lehterän agentti on Ilkka Larva kenellä on mainetta aikamoisena "hämmentäjänä" joten voi olla myös hyvinkin mahdollista, että Lehterän Ilves-huhut ovat olleet vain Larvan tarinoita nostaakseen hintaa Tapparan puolelta.

Oli miten oli Larvan lausunnosta voi päätellä, että Lehterän hintalappu Suomessa on sama tai lähelle Ruotsia, koska ilmoittavat, ettei SHL ole vaihtoehto. Tuolloin voi olla hyvinkin järkevä veto Ilvekseltä panostaa muihin alueisiin enemmän kuin pistää "massiivista" kiinni yhteen sentteriin.
 
Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Mitä nää niin sanotut "voitot" ovat? Pari mitalia voittaneet vähäks hienoo hei.

Mutta joo Ilves tuottanut enemmän sopimuksia, mutta ne eivät ole johtaneet peleihin.
Eivät ole johtaneet peleihin? Tässä nyt viimeisen parin-kolmen vuoden ajalta pelejä NHL:n puolella Ruotsalaisella, Dostalilla ja Maccellilla. Myös Hatakka kävi ylhäällä. Tuossa listassahan ei tietääkseni puhuttu kasvateista.
 
Ylös