Tampereen Tappara

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Se täytyy kyllä sanoa, että jos Tappara nostaa kohta kannua, niin on siinä vaan äärettömän kova nippu, vaikka joukkueen sisällä kytisikin eripuraa. Mistään en mitään itse tiedä, vaan olen lueskellut täältä ja muilta sivuilta asiasta. Saapa nähdä kuin käypi.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Mulle ku Ilveksen kohdallakaan ei kelpaa ikinä muu kuin mestaruus, niin jos ite pystyisin valkata, et Ilves saa pronssia vain siinä tapauksessa, että tappara voittaa mestaruuden ja vaihtoehtona olisi Ilveksen neljäs sija ja Tepsin mestaruus, niin ei tarvii miettiä hetkeäkään. Sata kertaa sadasta neljäs sija Ilvekselle.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Mulle ku Ilveksen kohdallakaan ei kelpaa ikinä muu kuin mestaruus, niin jos ite pystyisin valkata, et Ilves saa pronssia vain siinä tapauksessa, että tappara voittaa mestaruuden ja vaihtoehtona olisi Ilveksen neljäs sija ja Tepsin mestaruus, niin ei tarvii miettiä hetkeäkään. Sata kertaa sadasta neljäs sija Ilvekselle.
No joo, kyllä minäkin maksaisin satasen, ettei naapuri saa viittäkymppiä ;)
Keskitytään vaan omaan menestykseen, sillä on merkitystä!! Tottakai Tepsi on jotenkin sytyttävä porukka, eikä oikein pahaa sanottavaa (Nurmi vähän oksetti, muut ok), mutta olisi hyvää vaihtelua mestarille, ettei Tappara nyt aina olisi siellä, tai Kärpät!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
No joo, kyllä minäkin maksaisin satasen, ettei naapuri saa viittäkymppiä ;)
Keskitytään vaan omaan menestykseen, sillä on merkitystä!! Tottakai Tepsi on jotenkin sytyttävä porukka, eikä oikein pahaa sanottavaa (Nurmi vähän oksetti, muut ok), mutta olisi hyvää vaihtelua mestarille, ettei Tappara nyt aina olisi siellä, tai Kärpät!
Mun kohdalla ei ole kyse naapureista, työkavereista tai kestään muustakaan ihmisistä. En ajattele ihmisistä näin voimakkaasti. Muut ihmiset ei herätä tällaista vitutusta, mitä nyt Putin pääsee lähelle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Piristävää nähdä tälläistä some työskentelyä myös Tapparalta.
Täytyyhän sitä kunniaa antaa siihenkin suuntaan kun sen paikka on :D
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Piristävää nähdä tälläistä some työskentelyä myös Tapparalta.
Täytyyhän sitä kunniaa antaa siihenkin suuntaan kun sen paikka on :D

Minun mielestäni tuo on ihan hauskaa kuittailua, mutta tasapuolisuudestaan ja oikeamielisyydestään tunnettujen tapparafanien pitäisi nyt pöyristyä moisesta julkeudesta toista seuraa kohtaan.
Jos Ilves olisi tuon julkaissut, niin siellä olisi tappara.co täynnä pyhää vihaa.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017

Sen siitä saa kun liikaa totuttaa jengiä alennus-lippuihin :D


Hmm... Internetissä leviää huhut kuinka Tapola olisi menettänyt kopin ja useat pelaajat suuntaamassa muualle.. Sitten tulee tällainen. Ettei vai olisi tuo huolestuneen opiskelijan nimimerkki jtapola74... Koittaa kääntää huomiota muualle!
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 618
Ladatkaahan toimistollakin se 3310 täyteen!

Vaikeaksi menee... mitähän tällä tarkoitetaan? Ei tuosta 3310:stä tule mieleen kuin vanha nokialainen.

Edit:
Unohdin, että tämähän on turkulaisläppä - ei tarvitse yrittää ymmärtää. :)
 
Viimeksi muokattu:

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Ei ole todentotta tärkeintä saavutettu vielä. En ole vielä eläessäni oikeata fania kohdannut esim työelämässä jossa olen kummiskin satoja ihmisiä nähnyt. Aina ollaan faneja, mutta huonoina päivinä ei tosiaan edes tiedetä onko paikallispeli pelattu ja kun on synkkiä hetkiä on "Tappara on ihan paska" peruslause.

Pitkä on matka, mutta toki kun suurinosa on tosiaan orivedeltä, ruovedelä jne niin vaikeata on.

Ps. Helvetinmoista möykkää silti pidetään, että TAPPARAAAAA1!1!!! Kertonee jotakin fanikunnasta myös.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 269
Vaikeaksi menee... mitähän tällä tarkoitetaan? Ei tuosta 3310:stä tule mieleen kuin vanha nokialainen.
Haetaankohan tässä pientä semikryptistä vastakuittia Ipan puolesta. 33100=Nokia Arenan suuntanumero. Ipa vetää hallin täyteen ja Tappara..?

Edit. Tai sitten vaan helppo viitaus Tapparan toimiston vanhanaikaisuuteen.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Haetaankohan tässä pientä semikryptistä vastakuittia Ipan puolesta. 33100=Nokia Arenan suuntanumero. Ipa vetää hallin täyteen ja Tappara..?
Tätä epäilen itsekin. Nokia 3310 halli.
 
Ylös