Tampereen Tappara

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
230
Aamulehdessä Jukka komeesti käänsi pelin vaikeaksi, kun olivat kuokkimassa ja kertoili, että olisi vaikeampaa voittaa sekä kertoi että Tapparaa kunnioitetaan, kun usein pääsee tällaisiin peleihin :)
Minulle on jäänyt kuva, että juhliva kotijoukkue olisi helppo saalis. Minulla ei ole tilastoa, mutta perstuntumalla fundeerasin.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Aamulehdessä Jukka komeesti käänsi pelin vaikeaksi, kun olivat kuokkimassa ja kertoili, että olisi vaikeampaa voittaa sekä kertoi että Tapparaa kunnioitetaan, kun usein pääsee tällaisiin peleihin :)
Minulle on jäänyt kuva, että juhliva kotijoukkue olisi helppo saalis. Minulla ei ole tilastoa, mutta perstuntumalla fundeerasin.

Juu juu ja kehui seremoniat ensin, sitten totesi, että meni alkuverkat hukkaan kun jouduttiin seisoskelemaan seremoniassa.
AINA löytyy syy muusta, kuin omasta tekemisestä.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Juu juu ja kehui seremoniat ensin, sitten totesi, että meni alkuverkat hukkaan kun jouduttiin seisoskelemaan seremoniassa.
AINA löytyy syy muusta, kuin omasta tekemisestä.

Mitäs se toinen joukkue sitten teki niitten alkuseremonioitten aikana? Niillä nyt oli ainakin pienempi maali ja paremman näköset muijat jos tukka-Jukalta kysyttäis.
 

KarstaLokki

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
Saas nähdä, koska lähtevät pelaajakaupoille uudestaan. Bloodin pitkää soppari sataa muiden joukkueiden laariin ja Suhonenkin taitaa olla yhden kauden tähden lento. Vauhkosesta odottivat varmaan maalintekijää, mutta tuskin pääsee samoihin tehoihin neloskentän peliajoilla. Sportissa tais vetää kolme edelliskautta ykköskentässä. Tuntuu olevan yhden pelaajan(Morley) varassaa tuon joukkueen hyökkäyspeli. Kuuselakin alkaa olemaan valmis ikämiesporukoihin.

Vauhkonen oli viimekaudella kolmosketjussa Antti Kalapudaan ja Jesse Paukun kanssa, oli sitä edeltävällä kaudella kolmosketjussa Joonas Komulaisen ja Michael Parksin kanssa ja sitä kautta edeltävällä kaudella kakkosketjussa Joonas Vihkon ja Lassi Kokkalan kanssa. On siis viettänyt kolmosketjussa kaks viimeistä Sport-kauttaan ja sitten yhden kauden kakkosketjussa.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Juu juu ja kehui seremoniat ensin, sitten totesi, että meni alkuverkat hukkaan kun jouduttiin seisoskelemaan seremoniassa.
AINA löytyy syy muusta, kuin omasta tekemisestä.
Aika tökeröö höpötellä tommosia, toisen juhlaottelussa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Hyvin löytänyt väki Hakamettään tänään, siellä on oikein yleisöryntäys
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 302

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Vauhkonen oli viimekaudella kolmosketjussa Antti Kalapudaan ja Jesse Paukun kanssa, oli sitä edeltävällä kaudella kolmosketjussa Joonas Komulaisen ja Michael Parksin kanssa ja sitä kautta edeltävällä kaudella kakkosketjussa Joonas Vihkon ja Lassi Kokkalan kanssa. On siis viettänyt kolmosketjussa kaks viimeistä Sport-kauttaan ja sitten yhden kauden kakkosketjussa.
Sportissa kaudella 16-17 keskimääräinen peliaika hyökkääjistä 2. suurin, 17-18 5. suurin, 18-19 3. suurin, Tapparassa kaudella 19-20 13. suurin, eli Sportissa 1-2 ketjun pelaaja, Tapparassa taas nelosessa.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 116
Miten toi Rautakorpi kehtaa aina itkeä tuomareista? En ota mitää kantaa oliko tuomarityöskentely hyvää vai huonoa, mutta kyllä tuollainen kiukutteleva käyttäytyminen syö arvokkuutta...(jos sitä Jukalla enää on edes jäljellä). Ei esim. Jokke koskaan lähde moiseen kiukutteluun, vaikka tuomarien ratkaisut olisi aiheuttaneet Ilvekselle häviön. Jokke säilyttää aina arvokkuutensa minkä takia mä fanitan sitä äijää ihan sikana!
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Miten toi Rautakorpi kehtaa aina itkeä tuomareista? En ota mitää kantaa oliko tuomarityöskentely hyvää vai huonoa, mutta kyllä tuollainen kiukutteleva käyttäytyminen syö arvokkuutta...(jos sitä Jukalla enää on edes jäljellä). Ei esim. Jokke koskaan lähde moiseen kiukutteluun, vaikka tuomarien ratkaisut olisi aiheuttaneet Ilvekselle häviön. Jokke säilyttää aina arvokkuutensa minkä takia mä fanitan sitä äijää ihan sikana!
Näkeehän sen ny naamasta ettei ikinä ole mikään hyvin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 702
Osasi ainakin kehua Dostalia, eikä tuo nyt minun mielestä mitään isompaa itkua sisältänyt tuo pressi. Oli tyytyv'inen omien taisteluilmeeseen ja kommentit sellaisia mitä hävinnyt koutsi yleensä laskettelee.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 656
Osasi ainakin kehua Dostalia, eikä tuo nyt minun mielestä mitään isompaa itkua sisältänyt tuo pressi. Oli tyytyv'inen omien taisteluilmeeseen ja kommentit sellaisia mitä hävinnyt koutsi yleensä laskettelee.

Kyllä juu, mutta jos huoneessa oli vaikka 21c, niin kyllä Jukan avattua suunsa lämpötila laski hyytäväksi.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Näkeehän sen ny naamasta ettei ikinä ole mikään hyvin.

Aluksi nauratti kun todellakin Jukalla on aina vähän sellainen ilme että joku on kussut sen muroihin, sitten mietin että varmaankin tuo perustyytymättömyys on myös miehestä valmentajan jonka joukkueet yleensä menee keväällä pitkälle, melkein maaliin saakka. Tyytyväinen valmentaja on kehityksen jarru.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 702
Aluksi nauratti kun todellakin Jukalla on aina vähän sellainen ilme että joku on kussut sen muroihin, sitten mietin että varmaankin tuo perustyytymättömyys on myös miehestä valmentajan jonka joukkueet yleensä menee keväällä pitkälle, melkein maaliin saakka. Tyytyväinen valmentaja on kehityksen jarru.


Näinpä. Oltiinpa Jukasta mitä mieltä tahansa niin kyllä tuo tietää kuinka play-off sarjoja voitetaan. Sarjoja on takana aika monta ja useamman niistä Jukka on voittanut kuin hävinnyt.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 893
Näinpä. Oltiinpa Jukasta mitä mieltä tahansa niin kyllä tuo tietää kuinka play-off sarjoja voitetaan. Sarjoja on takana aika monta ja useamman niistä Jukka on voittanut kuin hävinnyt.
Mutta sitä se ei näytä tietävän kuinka finaalisarjoja voitetaan.

Materiaaleilla, mitä Jukkakin on saanut, niin mielestä surkeasti on siltikin vain Jukka suorittanut.

Uskoisin, että jos Tapola ois vetäny jokaisen tämän vuosikymmenen Jukan kauden Jukan sijaan, niin naapurilla olis monta mestaruutta lisää yhdessä TBK:n kanssa.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 116
Osasi ainakin kehua Dostalia, eikä tuo nyt minun mielestä mitään isompaa itkua sisältänyt tuo pressi. Oli tyytyv'inen omien taisteluilmeeseen ja kommentit sellaisia mitä hävinnyt koutsi yleensä laskettelee.
Jos olisi jättänyt Kaukokarin mollaamisen pois, niin sitten olisi ollut ihan hyvä pressi Jukalta. Hetken jo luulin, että nythän se ottaa häviön kuin mies, mutta sitten tuli taas tyypillistä Jukkaa ja huonon häviäjän puhetta, mikä söi arvostusta muuten ihan asialliselta pressiltä.
 
Ylös