Tampereen Tappara

Tammelan kuolaajia ihmettelen.

Ite olen aina vieroksunut näitä vemppakoneita.

Tammelan kolmen edellisen kauden ottelumäärät runkosarjassa 39, 39 ja 33.

No joo pätkäsopparilla tuuraajana tuollainen menee, mutta tuollaisen pelaajan varaan en poffeihin laskis yhtään mitään, joten koko kauden sopparia en ite todellakaan tarjoisi.

Tammela on havitellut rahakasta sopimusta ulkomailta. Tarjouksia on tullut, mutta palkka on loukkaantumisriskin vuoksi ollut haluttua pienempi, eikä nimeä ole siksi laitettu paperiin. Kuulemma Tammela on siis itse halunnut pätkäsopimuksen, jonka avulla voi näyttää kuntonsa ja kirjoittaa sen jälkeen isomman sopimuksen ulkomaille. Toki on myös mahdollista, että hän räjäyttää potin liigassa ja tappara lyö isompaa setelinippua pöytään. Joka tapauksessa kovempaa loukkipaikkausta saa varmasti hakea.

Tammelan kuolaajia ihmettelen.

Ite olen aina vieroksunut näitä vemppakoneita.

Tammelan kolmen edellisen kauden ottelumäärät runkosarjassa 39, 39 ja 33.

No joo pätkäsopparilla tuuraajana tuollainen menee, mutta tuollaisen pelaajan varaan en poffeihin laskis yhtään mitään, joten koko kauden sopparia en ite todellakaan tarjoisi.
Ehkä se on se sama, joka saa toivomaan Ilveksestä, että ”jospa ei enää sakattaisi pleijareissa”. Usko ja toivo, jospa Tammela pysyisi ehjänä. High risk, High reward.

Takaisin