IlvesEnthusiast2024
Vakiokokoonpanossa
Eikö tän pitänyt olla joku logon 70-v kausi, nyt kuitenkin juhlitaan Tapparan 70-v juhlia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tän pitänyt olla joku logon 70-v kausi, nyt kuitenkin juhlitaan Tapparan 70-v juhlia?
Eli tässä myöntävät sen, Tappara on 70v, eikä vanhempi… eli TBK mestaruudet ei ole Tapparan.Eikö tän pitänyt olla joku logon 70-v kausi, nyt kuitenkin juhlitaan Tapparan 70-v juhlia?
85 tuli kyllä Liigan aikana.Ihan sama vaikka niitä mestaruuksia olis yksi, se on kuitenkin enemmän kun meillä liigan aikana..
Taitaa ne mestaruudet olla ihan yhtä arvokkaita tuli ne sitten Liigan aikana tai eiIhan sama vaikka niitä mestaruuksia olis yksi, se on kuitenkin enemmän kun meillä liigan aikana..
No kyllä mää muistaisin paremmin ja itselle olisi tärkeämpiä ne missä itse on ollut juhlimassa ja katsomassa pelejä.Taitaa ne mestaruudet olla ihan yhtä arvokkaita tuli ne sitten Liigan aikana tai ei![]()
Se ei kuitenkaan lievennä mestaruuden arvoa. Niin ja, onhan nämä edelliset sukupolvet saaneet näitä mestaruuksia juhlia, vaikka et itse pystynyt olemaan mukanaNo kyllä mää muistaisin paremmin ja itselle olisi tärkeämpiä ne missä itse on ollut juhlimassa ja katsomassa pelejä.
Ja se että edelliset sukupolvet ei paljon muksuja lohduta kun melki kaikki kaverit on osallistunut moneen mestaruusjuhliin.....Se ei kuitenkaan lievennä mestaruuden arvoa. Niin ja, onhan nämä edelliset sukupolvet saaneet näitä mestaruuksia juhlia, vaikka et itse pystynyt olemaan mukana
Jos kateellisuus kavereille suurin ongelma, niin ainahan saa kavereiden mukaan mennä.Ja se että edelliset sukupolvet ei paljon muksuja lohduta kun melki kaikki kaverit on osallistunut moneen mestaruusjuhliin.....
Ja se että edelliset sukupolvet ei paljon muksuja lohduta kun melki kaikki kaverit on osallistunut moneen mestaruusjuhliin.....
Muutenkin nykypäivän Liiga on ihan erilainen kuin SM-sarjan alkuvuodet. Nyt pelataan 16 joukkueen ammattilaissarjaa yli 80 ottelua kaudessa. Noin sata vuotta sitten pelattiin neljän amatöörijoukkueen kesken cup-periaatteella. Mestaruuteen tarvittiin siis koko kauden aikana ainoastaan kolme voittoa. Kaikki mestaruudet ovat silti samanarvoisia ja miksei näin olisikaan.Taitaa ne mestaruudet olla ihan yhtä arvokkaita tuli ne sitten Liigan aikana tai ei![]()
Nojaah. Kyllä itsellekkin viimeisen kymmenen vuoden ajalta viisi mestaruutta olisi kelvannut.Jos kateellisuus kavereille suurin ongelma, niin ainahan saa kavereiden mukaan mennä.
Aika syntiä olla kateellinen toiselle joukkueelle…..