Tampereen Tappara

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 817
Kaveri joka tapparafani, laittoi videon torijuhlista. Vaikuttaako todella noin paljon kun on paljon voittanut, että porukka on kuin patsaita?
Meitähän oli Vaasassakin enemmän kun noita on mestaruusjuhlissa. Ei noi "kannattajat" kyllä ansaisisi tuota menestystä.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-04-29-19-59-35-33_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2024-04-29-19-59-35-33_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    936,2 KB · kertaa luettu: 431
Viimeksi muokattu:

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
E
Miettikää kuinka täynnä toi olis, jos Ipa voittais mestaruuden. Vois olla aika sekamelska
En edes halua miettiä, jotenkin tän kevään mahalaskun jälkeen tullut ihan kamala ”ahdistus” aina kun miettii menestymistä. Pessimisti ei pety, että varmaan entistä pahemmin sille linjalle tässä on lähdettävä.
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
253
Aikamoista luettavaa tämä ketju aina

Tapparalla kunnon dynastia menossa ja joku hyvin sanoikin, että silti muiden mielestä tekee kaiken väärin. Kyllä se ikävä totuus taitaa olla se kuuluisa kateus tässä kaiken takana.

Totta kai kiva olisi joskus kanssa voittaa jotakin, mutta kaikki kunnia Tapparalle.

Itseäkin ärsyttää, että Tappara dominoi ja me ei pärjätä mutta silti pyrin vain olemaan hiljaa kylillä, enkä ala selittelemään mitään, että te jakelette ilmaisia lippuja peleihin
Tekisi itsestään vain naurunalaiseksi vinkumalla jostain tuollaisista pienistä jutuista.
 

Larppa

Rivipelaaja
Viestejä
17
Kröhömm..koko some pullollaan iloisia tapparalaisia eri medioiden haastattelemina ja eräs asia sieltä nousee. Iloitaan oman joukkueen yltäkylläisestä aikakaudestakin, mutta suuremmaksi ilonaiheeksi nousee lähes järjestäen, että "kunhan Ilves ei voita" tai "Ilves ei v*ttu tässä kaupungissa juhli ikinä". Niin ketkähän niitä pahantahtoisia ja vahingoniloisia ovat, vaikka luulis olevan oman joukkueen juhlissa joku muu mielessä kun Ilves?

Tässä jo ainakin allekirjoittaneella hyvä syy olla onnittelematta mistään mestaruuksista. Tuskin tännepäinkään olisi mitään tulossa päinvastaisessa tilanteessa.
Ei tosiaan millään pahalla, mutta minä odotan sitä päivää kun pääsen hieromaan paskaa kaikkien tuttujen, nimenomaan näiden vittumaisten, tapsulaisten naamaan. Se päivä meinaa tulee. Ja siitä tulee hieno. Mukavat kaverit säästän toki.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 329
Ei tosiaan millään pahalla, mutta minä odotan sitä päivää kun pääsen hieromaan paskaa kaikkien tuttujen, nimenomaan näiden vittumaisten, tapsulaisten naamaan. Se päivä meinaa tulee. Ja siitä tulee hieno. Mukavat kaverit säästän toki.
Jaa, kun se Ilveksen mestaruuspäivä koittaa niin en aio uhrata sekuntiakaan tapsukaiselle tai sen ajatteluun.

Aion juhlia Ilveksen kanssa.
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
350
Jaa, kun se Ilveksen mestaruuspäivä koittaa niin en aio uhrata sekuntiakaan tapsukaiselle tai sen ajatteluun.

Aion juhlia Ilveksen kanssa.
Näin on. Ei saa alentua samalle tasolle joidenkin tapparalaisten kanssa, minullekkin tullut jo kuittalua muutamalta kaverilta kuinka ”mestaruus maistuu ja vielä paremmalta kun Ilves ei päässyt finaaliin vieläkään”.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Jaa, kun se Ilveksen mestaruuspäivä koittaa niin en aio uhrata sekuntiakaan tapsukaiselle tai sen ajatteluun.

Aion juhlia Ilveksen kanssa.
Just niin, kaikilta meiltä löytyy ne sukulaiset, tutut, kaverit ja muut ketkä ensimmäisenä laittavat viestin, jonka sanoma on: ”Tappara voitti, Ilves ei taaskaan.”

Itse vastasin samantien, että on kyllä vitun ironista, että mietit triplamestaruuden saavutushetkellä Ilvestä ensitöiksesi, kertoo sinusta, oli hiljaa ja puheenaihe vaihtui.

Minä juhlin muiden ilvesläisten kanssa sitä mestaruutta sitten joskus, eipä sillä että olisi paljoa varaakaan vittuilla tapulaisille sitten..
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Ei tosiaan millään pahalla, mutta minä odotan sitä päivää kun pääsen hieromaan paskaa kaikkien tuttujen, nimenomaan näiden vittumaisten, tapsulaisten naamaan. Se päivä meinaa tulee. Ja siitä tulee hieno. Mukavat kaverit säästän toki.
Nii... Ne ottaa sen jälkeen omasta triplamestaruus kasasta paskan ja hieroo sen sun naamaas. Vaikka mestaruus joskus tuliskin ni vaikee on mouhojen naamaa sillä hieroa. Ainoo jos ipa kaataa finaalissa tapsun nii sitten ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 522
Kaveri joka tapparafani, laittoi videon torijuhlista. Vaikuttaako todella noin paljon kun on paljon voittanut, että porukka on kuin patsaita?
Eilen mitä ohimennen näin niin oltiin niin änkyräkännissä ettei koomailulta tainnut olla vaihtoehtoja kuin huojuva lato tai patsas.
 

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Itse kyllä väitän omistavan hyvät käytöstavat ja ikinä ei sen asian kanssa ole ollut ongelmia, mutta kyllä mää sen sanon, että Tappara ei oo mulle mikään vastustaja tai rakas paikallisvastustaja, kyllä Tappara on mulle pahin vihollinen mitä voi löytyä. On paljon Tapparalaisia kavereita ja perheenjäseniäkin ja heitä vastaan ei tietenkään ole mitään ja osaan arvostaa organisaatiota kolmen mestaruuden jälkeen, mutta kun puhutaan Tapparasta seurana niin se on vihollinen ja se ei siitä tuu ikinä muuksi muuttumaan. Lukko on vastustaja, Tappara on jotain ihan muuta
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
996
Näin on. Ei saa alentua samalle tasolle joidenkin tapparalaisten kanssa, minullekkin tullut jo kuittalua muutamalta kaverilta kuinka ”mestaruus maistuu ja vielä paremmalta kun Ilves ei päässyt finaaliin vieläkään”.
Toi juuri on niin alinta saastaa ihmisen käytöksessä, että morjes. Mestaruus maistuisi kaikkein parhaalta jos siellä finaalissa kukistettaisiin reilun pelin päätteeksi Tappara.
 

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
417
Tapparalaisetha on aika asiallisesti nyt ollu, kun tää on jokavuotista.

Muovi sitä ja muovi tätä, kopiointia ja hassuja hattuja ja mitä viä(nää on naurettavinta paskaa mitä, elämänkallut suoltaa), mutta Tappara on kova, kokonaisuudessaan.

Ärsyttävän kova on Tappara ollu, mutta kyllä nääki tarinat saa päätöksen.
 
Ylös