Tampereen Tappara

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
905
Itse olen in sitä mieltä että hyvä idea houkutella porukkaa halliin... Mutta onhan tuo noloa jos ei sitä 6000 edes saa täyteen, eikö tapparalaisia tosiaan kiinnosta kun vasta kevään finaaleissa?
No tosta ottelusta joutus maksaan. On totuttu ilmaispeleihin ja muutenki vasta vähän ennen toukotöitä lähteen "hallille".
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Tapparalla tuo matikkapää on koetuksella tuhatluvuissa, eikös yhden sopparin raja ollut 6000 katsojaa :cool:
Äläs nyt. Ylöspäin saa aina vähän pyöristää

Tai sitte kaikki on ymmärtäny väärin. 6000+ katsojaa niin saadaan jatkosopimus. Alle 6000 niin saadaan joku uusi pelaajasopimus
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
AHL:ssa olisi tullut 80 k€ ja päällehän on tullut jo allekirjoituspalkkio 92,5 k€. Sen päälle olisi voinut saada erilaisia bonuksia peruspalkan verran. NHL-stinteistä on tietysti moninkertainen korvaus.

Ei tuo palkkio kauheasti siis Suomen palkoille häviä kaikkinensa, vaikka aika olisi kulunut Charlotten puolella. En tiedä, miten allekirjoitusbonuksen käy, kun pelaajalähtöisestä sopimuksenpurusta on käsittääkseni kysymys.
Sen mitä itse kuulin, niin miehen palkka AHL:ssa oli tyyliin 40% siitä, mitä Liigassa viimeisellä kaudella. Oli ilmeisesti jo ihan arkielämäkin aika haastellista. Ei siis aina mitään glamouria tuo elämä lätäkön tuolla puolen. Tämä ilmeisesti myös suurin syy miksi palaa näin nopeasti takaisin kun portti ei auennutkaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Eilen illallahan tuli mediaan tieto Levtchin unconditional waiversista, eli sopivasti tuohon Tapun pelin loppuun saavat julkistuksen.

21.04 on twiitti tullut eli ihan ei taitaisi ehtiä KalPa-peliin. Tokihan tuossa waivers-listassa on joukkueilla vuorot ottaa kyseinen pelaaja riveihinsä ja en tiedä tarvitseeko sitä koko kahtakymmentäneljää tuntia odotella jos kaikki vain sanovat jo kesken oman vuoronsa ei kiitos.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 415
Sen mitä itse kuulin, niin miehen palkka AHL:ssa oli tyyliin 40% siitä, mitä Liigassa viimeisellä kaudella. Oli ilmeisesti jo ihan arkielämäkin aika haastellista. Ei siis aina mitään glamouria tuo elämä lätäkön tuolla puolen. Tämä ilmeisesti myös suurin syy miksi palaa näin nopeasti takaisin kun portti ei auennutkaan.

Tuo voi pitää paikkaansa AHL-palkan osalta. 200 k€ on hyvin lähellä sitä, mitä tuon tason pelaajalle on voitu Tapparassa maksaa.

Kuitenkin kun palkkaan laskee allekirjoitusbonuksen, NHL-käyntien lisädollarit ja pistebonukset, on palkka varmasti lähempänä 200 k$ eli aika lailla yksi yhteen Suomen palkan kanssa.

Charlotessa on halvempaa elää kuin Tampereella ainakin ravintola-, hyödyke- ja polttoainehintojen ym. osalta. Ei se mikään paskempi kaupunki ole näin jenkkimittapuulla, kuten joskus aiemmin kirjoitin.

Eiköhän Anton ole voinut ostaa juustoa leivälle.

 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 240
Tällainen osui silmään (MTV urheilutoimittaja):



Tästä jotenkin jää käsitys, että ei välttämättä suunta olisikaan Tampereella. Jääkö suoraan lentokentältä Helsinkiin?

Tämmöset kirjaimen arvailuleikit on taas semmosen tason touhua että vois luulla että ollaan tapparan ottelutapahtumassa.. Jos tiedät joukkueen niin sano se tai sitten ole vain ihan hiljaa ja älä pilaa sopimuksen julkistusta

"Ostaisin vokaalin"....
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 087
21.04 on twiitti tullut eli ihan ei taitaisi ehtiä KalPa-peliin. Tokihan tuossa waivers-listassa on joukkueilla vuorot ottaa kyseinen pelaaja riveihinsä ja en tiedä tarvitseeko sitä koko kahtakymmentäneljää tuntia odotella jos kaikki vain sanovat jo kesken oman vuoronsa ei kiitos.

Twiitti joo mutta eiköhän itse päätös ole tehty hiukan aiemmin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Twiitti joo mutta eiköhän itse päätös ole tehty hiukan aiemmin.

24 tunnin jakso alkaa siitä kun koko NHL:n waivers-lista siltä päivältä julkaistaan. En toki tiedä kuinka nopeasti Friedman nämä saa käsiinsä, yleensä twiittailee yhdeksän aikaan waivers-hommat. Jostain löysin tietoa että alkaisi kello 12 ET, eli Suomen aikaa 19.00, tuolloin Levtchi ehtisi KalPa-peliin julkaistavaksi.
 
Ylös