Tampereen Tappara

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Kyllä täällä aika moni oli Lukko-tappiosta pettynyt ja jälkikäteen osan mielestä ei edes käy miksikään selitykseksi Ilveksen viides peli viikkoon ja se että Lukolla puolestaan oli viikon lunki ennen tuota kohtaamista. Seuraavassa Lukko-kohtaamisessa Ipalla taas oli viisikollinen miehiä maajoukkuetehtävissä, mutta ei sekään selitykseksi käynyt.

No joo osalla ihmisistä kyllä kaikki rationaalinen ajattelu katoaa täysin tappion koittaessa mutta sellaista se on kun tunteella eletään. :D meidän puolella yleinen mielipide on usein että tappiot ovat käytännössä aina Tapparan huonoutta, melkein koskaan vastustajan hyvällä pelillä ei ole osaa eikä arpaa...
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 321
Tiedän, että olen aika jäävi kommentoimaan mahdollisen puoluellisuuden takia, mutta tänään ensimmäisen kerran Tapparan tämän kauden alkushown nähneenä täytyy todeta, että oli mielestäni aika mitäänsanomaton. Ei pystynyt läheskään niin hyvin nostattamaan tunnelmaa ja "haippia" kuten Ilveksen vastaava.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 442
Tiedän, että olen aika jäävi kommentoimaan mahdollisen puoluellisuuden takia, mutta tänään ensimmäisen kerran Tapparan tämän kauden alkushown nähneenä täytyy todeta, että oli mielestäni aika mitäänsanomaton. Ei pystynyt läheskään niin hyvin nostattamaan tunnelmaa ja "haippia" kuten Ilveksen vastaava.

Koko ottelutapahtuma ihan käsittämättömän paska noissa puitteissa. Tuo "alkushow" lähinnä herätti kysymyksen, että miksi ei edes yritetä? Samoin DJ aivan sketsi, irvokas isopäämaskotti vituttaa jokaista täysjärkistä ja mitä halpahallin katsomokilpailuja siellä oikein oli?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Tapparan tämän kauden alkushown nähneenä täytyy todeta, että oli mielestäni aika mitäänsanomaton.

Itse pidän nykyisessä alkushowssa historian huomioon ottamisesta mutta yleisöä ei puolestaan oteta mukaan käytännössä ollenkaan, lisäksi erilaisia elementtejä on yritetty mahduttaa aivan liikaa mukaan, simppelimpi ja ytimekkäämpi täytyisi olla.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 033
Koko ottelutapahtuma ihan käsittämättömän paska noissa puitteissa. Tuo "alkushow" lähinnä herätti kysymyksen, että miksi ei edes yritetä? Samoin DJ aivan sketsi, irvokas isopäämaskotti vituttaa jokaista täysjärkistä ja mitä halpahallin katsomokilpailuja siellä oikein oli?

Äläs nyt, siellä on meidän vanha DJ Sampl soittamassa.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Tiedän, että olen aika jäävi kommentoimaan mahdollisen puoluellisuuden takia, mutta tänään ensimmäisen kerran Tapparan tämän kauden alkushown nähneenä täytyy todeta, että oli mielestäni aika mitäänsanomaton. Ei pystynyt läheskään niin hyvin nostattamaan tunnelmaa ja "haippia" kuten Ilveksen vastaava.
Samat fiilikset. Räpelletty äklö sillisalaatti.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Vähän jo otteluketjussa sivuttiinkin, mutta valottakaas Tapparan miehet hieman - onko Heljanko hyvä maalivahti?

Media hehkuttaa, palkintoja, hypeä.

Mutta joka kerta kun miehen peliä itse olen nähnyt (paikalliset sekä pudotuspelejä), päästää aina vähintään yhden helpon maalin, pomputtelee helppojakin vetoja ja perseilee muutenkin. Lisäksi mm. tämän kauden tilastot ovat hirveät (pl. voittotilasto), mutta silti selostajat arvottavat miehen samaan kategoriaan Langhamerin kanssa.

En ymmärrä.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Vähän jo otteluketjussa sivuttiinkin, mutta valottakaas Tapparan miehet hieman - onko Heljanko hyvä maalivahti?

Media hehkuttaa, palkintoja, hypeä.

Mutta joka kerta kun miehen peliä itse olen nähnyt (paikalliset sekä pudotuspelejä), päästää aina vähintään yhden helpon maalin, pomputtelee helppojakin vetoja ja perseilee muutenkin. Lisäksi mm. tämän kauden tilastot ovat hirveät (pl. voittotilasto), mutta silti selostajat arvottavat miehen samaan kategoriaan Langhamerin kanssa.

En ymmärrä.
Jotain on tapahtunut. Viime kaudella oli Liigan paras ei kysymystäkään. Tällä kaudella Langhamer on vienyt ykkössijan.

CHL:ssä puolestaan ollut timanttia. Onko sitten hyökkäysvoittoisemmassa sarjassa ja pelissä jossa on paljon laukauksia niim helpompi pelata. Tänään vaikea peli, kun kaikki maalit tuli sen jälkeen kun oli käytännössä työttömänä
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
onko Heljanko hyvä maalivahti?

Parhaana päivänään en vaihtaisi kyllä miestä kovin helpolla yhtään kehenkään, nyt miehellä vaikuttaa olevan jonkinlaisia henkisen puolen ongelmia valmiuden ja itseluottamuksen kanssa joten tilanne on hieman kaksipiippuinen. Jos saa jo aiemmin nähtyä tasaisuutta takaisin niin ei Heljanko maalinsuulla huoleta minua ollenkaan.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 929
Kivasti Lehterä luikki vaihtoon harhasyöttönsä jälkeen mistä Ikonen teki voittomaalin. Ois voinu yrittää estää läpiajoa. Näytti vanhalta perinteiseltä miinuksien pakoilulta :D

Kahdella tavalla muni totaalisesti. Kiitos Lehterä!
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Kivasti Lehterä luikki vaihtoon harhasyöttönsä jälkeen mistä Ikonen teki voittomaalin. Ois voinu yrittää estää läpiajoa. Näytti vanhalta perinteiseltä miinuksien pakoilulta :D

Kahdella tavalla muni totaalisesti. Kiitos Lehterä!

Tänään kyllä Tapparan terävin kärki oli aivan ulalla, Lehterä sekä Savinainen, ketkä ovat ottaneet yleensä isosti Rauhalan poissa ollessa johtajan viittaa olivat melkolailla pelin ulkopuolella koko matsin. Sentään Tanus, Merelä sekä Davidssonin veljekset yrittivät ennakkoluulotonta peliä mutta muuten oli sellaista virheiden välttelyä ja tämän kautta vastuun pakoilua mitä en haluaisi nähdä.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 485
Vähän jo otteluketjussa sivuttiinkin, mutta valottakaas Tapparan miehet hieman - onko Heljanko hyvä maalivahti?

Media hehkuttaa, palkintoja, hypeä.

Mutta joka kerta kun miehen peliä itse olen nähnyt (paikalliset sekä pudotuspelejä), päästää aina vähintään yhden helpon maalin, pomputtelee helppojakin vetoja ja perseilee muutenkin. Lisäksi mm. tämän kauden tilastot ovat hirveät (pl. voittotilasto), mutta silti selostajat arvottavat miehen samaan kategoriaan Langhamerin kanssa.

En ymmärrä.
Mestaruuden torjunut maalivahti. Siinä iso peruste. Keväällä eiköhän totutun varma ole, joka pystyy mahdollistaa mestaruuden. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan toteudu tällä kertaa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 568
Jotain on tapahtunut. Viime kaudella oli Liigan paras ei kysymystäkään. Tällä kaudella Langhamer on vienyt ykkössijan.

CHL:ssä puolestaan ollut timanttia. Onko sitten hyökkäysvoittoisemmassa sarjassa ja pelissä jossa on paljon laukauksia niim helpompi pelata. Tänään vaikea peli, kun kaikki maalit tuli sen jälkeen kun oli käytännössä työttömänä
Onhan se vaikea, kun peli toisessa päässä ja Ilveksen paikat oli melkoisilta huipputonteilta moni. Osan Heljanko nappasi.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Tämän päiväinen "lippusaaga" vain alleviivaa sitä, missä jamassa tuo pikkuveljen koko organisaatio on. Tappara oli aikanaan rakas paikallisvastustaja joka herätti tunteita laidasta laitaan. Nykyään Tappara on ainakin itselleni täysin HMV- seura kuten joku JYP. Jämähtänyt, aikaansa jäljessä oleva organisaatio josta puuttuu raikkaus ja intohimo kokonaan.

Urheilullinen menestys on ollut upeaa jo vuosikymmenen ajan mutta jotenkin Tappara on onnistunut epäonnistumaan tuon menestyksen tuomat mahdollisuudet varsinkin esim brändäyksen suhteen.

Toivottavasti lähiaikoina Tapparan toimistolla tehtäisiin kunnon tuuletus ja hommiin palkataan innovatiivisia ja intohimoisia ammattilaisia.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Tämän päiväinen "lippusaaga" vain alleviivaa sitä, missä jamassa tuo pikkuveljen koko organisaatio on. Tappara oli aikanaan rakas paikallisvastustaja joka herätti tunteita laidasta laitaan. Nykyään Tappara on ainakin itselleni täysin HMV- seura kuten joku JYP. Jämähtänyt, aikaansa jäljessä oleva organisaatio josta puuttuu raikkaus ja intohimo kokonaan.

Urheilullinen menestys on ollut upeaa jo vuosikymmenen ajan mutta jotenkin Tappara on onnistunut epäonnistumaan tuon menestyksen tuomat mahdollisuudet varsinkin esim brändäyksen suhteen.

Toivottavasti lähiaikoina Tapparan toimistolla tehtäisiin kunnon tuuletus ja hommiin palkataan innovatiivisia ja intohimoisia ammattilaisia.
Minulla Tappara herättää kyllä todella paljon tunteita, eikä ihan hirveästi positiivisia. Kaukana HMV:stä, vaikka toki organisaatio vähän ummehtunut saattaa ollakin, mutta noin niinkun paikallisvihollisen näkökulmasta.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Tämän päiväinen "lippusaaga" vain alleviivaa sitä, missä jamassa tuo pikkuveljen koko organisaatio on. Tappara oli aikanaan rakas paikallisvastustaja joka herätti tunteita laidasta laitaan. Nykyään Tappara on ainakin itselleni täysin HMV- seura kuten joku JYP. Jämähtänyt, aikaansa jäljessä oleva organisaatio josta puuttuu raikkaus ja intohimo kokonaan.

Urheilullinen menestys on ollut upeaa jo vuosikymmenen ajan mutta jotenkin Tappara on onnistunut epäonnistumaan tuon menestyksen tuomat mahdollisuudet varsinkin esim brändäyksen suhteen.

Toivottavasti lähiaikoina Tapparan toimistolla tehtäisiin kunnon tuuletus ja hommiin palkataan innovatiivisia ja intohimoisia ammattilaisia.

Siirrän nyt tämän tänne itse kun Osaston ketjussa tämä meni hieman offtopiciksi eli siis:

Tämä on mielenkiintoinen ajatus kun tuntuu että taas meidän puolella Ilveksen urheilullisen uskottavuuden sekä seuran vahvan tekemisen myötä esimerkiksi paikallispelien merkitys on herännyt aivan erilailla uudelleen henkiin niin kannattajien kuin joukkueenkin keskuudessa ja Ilvestä vastaan halutaan tosissaan pärjätä jokaisella osa-alueella, toivoisin että tämä tunne olisi läsnä puolin ja toisin.

Itse olen sitä mieltä että kyllä Tapparan tekeminen on ottanut steppejä vihdoin raikkaampaan ja modernimpaan suuntaan vuosikausien odottelun jälkeen mutta asia on sen verran tuore meidän puolella että työsarkaa riittää paljon jota tällaisetkin episodit alleviivaavat. Hartaasti kuitenkin toivon ja uskon että suunta on silti oikea meilläkin, slowly but surely.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Siirrän nyt tämän tänne itse kun Osaston ketjussa tämä meni hieman offtopiciksi eli siis:

Tämä on mielenkiintoinen ajatus kun tuntuu että taas meidän puolella Ilveksen urheilullisen uskottavuuden sekä seuran vahvan tekemisen myötä esimerkiksi paikallispelien merkitys on herännyt aivan erilailla uudelleen henkiin niin kannattajien kuin joukkueenkin keskuudessa ja Ilvestä vastaan halutaan tosissaan pärjätä jokaisella osa-alueella, toivoisin että tämä tunne olisi läsnä puolin ja toisin.

Itse olen sitä mieltä että kyllä Tapparan tekeminen on ottanut steppejä vihdoin raikkaampaan ja modernimpaan suuntaan vuosikausien odottelun jälkeen mutta asia on sen verran tuore meidän puolella että työsarkaa riittää paljon jota tällaisetkin episodit alleviivaavat. Hartaasti kuitenkin toivon ja uskon että suunta on silti oikea meilläkin, slowly but surely.

Hienoa jos parannusta on havaittavissa!
Toivottavasti se rupeaa näkymään myös muiden joukkueiden kannattajien silmissä.
 
Ylös