Tampereen Tappara

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Mitä helvettiä täällä tapahtuu... T*pparahan pesee meidän somea tällä hetkellä yhtäkkiä 100-0. Whaaaaaat .. Eka se Merelän kirje, oli hieno suoritus.. Nyt rikkoutui oikein sit jo iltapaskalehtien uutiskynnys gettomasoilla... Ja olihan toi todella nätti idea!!!
Meillä some just nyt lähinnä kaupittelee vain myytävää tavaraa ja muistuttaa tulevista peleistä..

Toivottavasti Ipan some painaa kaasua ettei jäädä tässäkin jälkeen pian prkl...!!!
Ei kaikesta aina tarvitse tehdä Merelöitä.

(liian aikaista?)
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Että kyllä te jaksatte vääntää tuosta joka paikassa, jos joskus edes tulee kehuja niin pakko siltikin "paskaa" laittaa joukkoon.

...H e r r a n j u m a l a, äijä! Ootsää tosissas?!

Ihan s a i r a s äijä, vittu. Minkäs joukkueen kannattaja sää oot?

Siis äijä!! Ootsää… Siis @IhanJuniori , tänne kirjoittaa Tapparasta äijä ja kysyy, että jos joskus edes tulee kehuja niin onks pakko siltikin "paskaa" laittaa joukkoon. … Tää on yks vähän hauskin ja hämmentävin postaus mitä ikinä tänne on kukaan koskaan laittanut, äijä!
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Ihan hauska meemi.

Täytyy sanoa, että en ollut ennen kuullut mistään Gettomasasta, mutta nyt olen. Ihan hyvä julkisuustemppu KSML&Gettomasa, kun totta kai tuollaisesta lähdetään meemuilemaan.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Kuka gettomasa ja mikä haastattelu? Jotain jonnejen tiktokkijuttuja?

I'm getting too old for this shit.

I feel you, bro!

Ei sitten mitään hajua, kuka tai mikä on Gettomasa - puhumattakaan mistään ilmeiseen kulttiasemaan nousseesta haastattelusta. Mä taidan olla sellainen boomer, vaikken oikein tiedä, mitä sekään meinaa.

Jottei nyt mene ihan ohi aiheen, niin jotain pitäis keksiä Tapparastakin... Sanotaan nyt vaikka, että niillä on hassun väriset pelihousut.
 

Siiselisaatana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
199
Screenshot_2022-11-18-07-11-35-36_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg


jatkoa gettomasa juttuun
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
I feel you, bro!

Ei sitten mitään hajua, kuka tai mikä on Gettomasa - puhumattakaan mistään ilmeiseen kulttiasemaan nousseesta haastattelusta. Mä taidan olla sellainen boomer, vaikken oikein tiedä, mitä sekään meinaa.

Jottei nyt mene ihan ohi aiheen, niin jotain pitäis keksiä Tapparastakin... Sanotaan nyt vaikka, että niillä on hassun väriset pelihousut.
En ymmärrä mikä pakottava tarve ihmisillä on tulla julistamaan, että eivät tiedä kuka on Gettomasa. Gettomasa on yksi Suomen suosituimmista artisteista tällä hetkellä, halusi tai ei. Tuo haastattelu julkaistiin Keskisuomalaisessa viime sunnuntaina, ja siitä on ollut puhetta kaikkialla twitteristä Iltapaskaan. Nämä Tapparan mukahassut postaukset asiaan liittyen olivat ihan ok, tai ainakin tuo ensimmäinen, mutta tämä jälkimmäinen oli jo ehkä liikaa.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 780
Tappara.co:ssa jäsen TaPPi: "Mahtavaa tekemistä somessa ollut nyt Tapparalta! Hienosti on petrattu tämän kauden aikana, tällä hetkellä ei jäädä Ilveksestä enää yhtään jälkeen "

Ei vielä pojat kahden onnistuneen twiitin jälkeen olla tasoissa. Katsellaan vielä edes muutama kuukausi, jos pysytte samalla tasolla, niin alatte olemaan lähellä.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
En ymmärrä mikä pakottava tarve ihmisillä on tulla julistamaan, että eivät tiedä kuka on Gettomasa. Gettomasa on yksi Suomen suosituimmista artisteista tällä hetkellä, halusi tai ei. Tuo haastattelu julkaistiin Keskisuomalaisessa viime sunnuntaina, ja siitä on ollut puhetta kaikkialla twitteristä Iltapaskaan. Nämä Tapparan mukahassut postaukset asiaan liittyen olivat ihan ok, tai ainakin tuo ensimmäinen, mutta tämä jälkimmäinen oli jo ehkä liikaa.

No niin, nyt olen viisaampi. Kiitos valistuksesta. En ollut aiemmin kuullut Gettomasasta enkä ole twitterissä tai tinderissä, joten olen autuaan kujalla siitä, mikä on niissä kuvioissa milloinkin kova juttu.

Se on sitä kun kaikki muu on paskaa kuin oma maku. Toki tällä toiminnalla ihmiset lähinnä asettaa itsensä hölmöiksi :D

Ei ole kyllä meikäläisen kohdalla siitä kyse, ettäkö mielestäni kaikki muu on paskaa paitsi oma maku. En yksinkertaisesti tiennyt, kuka tai mikä on Gettomasa. Nyt tiedän. Kuuntelinkin jopa hänen tuotantoaan, joka ei osunut meikäläisen makuun, mutta ymmärrän täysin, että monet muut pitävät. Ei ole minulta pois.

Jos tällä perusteella asetin itseni hölmöksi, niin mitä mieltä olet siitä, että leimaat muita täällä hölmöiksi ja vieläpä väärin perustein? Onko se mielestäsi järkevää toimintaa?

Ja mitä tulee ketjun aiheeseen, niin todettakoon, että Tapparalla on hassun väriset pelihousut.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
niissä biiffeissäkin tulee lähinnä pyyhityksi lattialla.
Tämä nyt ei ehkä Gettomasan kohdalla pidä paikkaansa, hyvänä esimerkkinä tämä "biiffi" Lukas Leonia vastaan. Gekkomasa on yksi hirveimmistä kappaleista mitä olen ikinä kuullut.
Jos tällä perusteella asetin itseni hölmöksi, niin mitä mieltä olet siitä, että leimaat muita täällä hölmöiksi ja vieläpä väärin perustein? Onko se mielestäsi järkevää toimintaa?
Itse en tarkoittanut tuota viestiä suoraan sinulle eikä varmaan Oopeekaan, vaan yleisesti ihmettelin ihmisiä jotka ympäri nettiä julistavat että eivät tiedä kuka on Gettomasa. Asia selvä, etkä tehnyt itsestäsi hölmöä.

Tapparan pelihousuista olemme samaa mieltä.
 
Ylös