Tampereen Tappara

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 312
Moilanen klesana ja ulkona huomenna. Agentti Salmela, tehtävä suoritettu. Palaa vilttiin
Heitä mulle linkki josta voin katsoa tuon taklauksen uusintana, itse en jaksa etsiä. Selostan sulle sitten vaikka sekunti sekunnilta miksi se taklaus on täysin puhdas.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Heitä mulle linkki josta voin katsoa tuon taklauksen uusintana, itse en jaksa etsiä. Selostan sulle sitten vaikka sekunti sekunnilta miksi se taklaus on täysin puhdas.

Ei kannata uhrata aikaa. Se kävi jo tarkastuksessa, eikä etene kurinpitoon. Puhdas epäonninen tilanne.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Heitä mulle linkki josta voin katsoa tuon taklauksen uusintana, itse en jaksa etsiä. Selostan sulle sitten vaikka sekunti sekunnilta miksi se taklaus on täysin puhdas.
En osaa klipata, mutta noin 5-6 min ennen vikan erän loppua. Jos Ilveksellä yv nii liian pitkäll
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Moilanen klesana ja ulkona huomenna. Agentti Salmela, tehtävä suoritettu. Palaa vilttiin
Onko klesana? Mitä kävi? Ei meinaan kyllä mitään vakavaa onneksi ainakaan kun tilanteen jälkeen suu kävi ja tais vielä kypäränsäkkin johonkin heittää. Että jos olis jotain vakavaa ei olis poistunut kaukalosta kyllä näin.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 077
Kyllä se Tappara taas keväällä on kova, ellei sitten Jorin vääränlainen suoraselkäisyys keikuta venettä liikaa.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Onko klesana? Mitä kävi? Ei meinaan kyllä mitään vakavaa onneksi ainakaan kun tilanteen jälkeen suu kävi ja tais vielä kypäränsäkkin johonkin heittää. Että jos olis jotain vakavaa ei olis poistunut kaukalosta kyllä näin.
On klesana koska pää otti osumaa. Ja kyyryssä päätään roikotellenhan se sinne aitioon meni
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 312
En osaa klipata, mutta noin 5-6 min ennen vikan erän loppua. Jos Ilveksellä yv nii liian pitkäll
Vieläkö tarvii avata tarkemmin...? Moilasen katse omissa jaloissa (kiekossa, koska paska syöttö) ja matalassa peliasennossa. Salmelan taklaus ei kohdistu ylöspäin ja kädet ovat kiinni kropassa.

Puhdas niitti ja ainoa mikä tässä on pielessä on Moilasen peliasento.

moilanen1.PNG

moilanen2.PNG
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
On klesana koska pää otti osumaa. Ja kyyryssä päätään roikotellenhan se sinne aitioon meni
Mää nyt just tällä samalla sekuntilla kun tätä kirjotan katselen Moilasen käyttäytymistä.
Ei mennyt klesaksi voin luvata. Moilasen käytöksestä päätellen hän loukkaantui henkisesti, ei fyysisesti.

EDIT: Siis osui samalla tavalla päähän kun Tuulolalla en nyt enää edes muista ketä vastaan sitä en kiellä missään nimessä.
Loukkaantuminen oli henkinen.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Vieläkö tarvii avata tarkemmin...? Moilasen katse omissa jaloissa (kiekossa, koska paska syöttö) ja matalassa peliasennossa. Salmelan taklaus ei kohdistu ylöspäin ja kädet ovat kiinni kropassa.

Puhdas niitti ja ainoa mikä tässä on pielessä on Moilasen peliasento.

katso liitettä 3223
katso liitettä 3224
Moilasen peliasento on paska. Mutta osuu tuo päähän. En nyt ota kantaa pitäskö tulla pelikieltoa (ei tullut eli thats it) mutta päähän se osuu. Ehkä se on puhas, mutta olkapää ja pää ottavat kontaktia
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 312
Moilasen peliasento on paska. Mutta osuu tuo päähän. En nyt ota kantaa pitäskö tulla pelikieltoa (ei tullut eli thats it) mutta päähän se osuu. Ehkä se on puhas, mutta olkapää ja pää ottavat kontaktia
Pääasiallinen osumakohta ei ole pää eikä Salmela voi vaikuttaa siihen jos Moilanen itse tulee huonossa asennossa tilanteeseen. Kurinpitokin (joka muuten on tällä kaudella yllättänyt positiivisesti) katsoi tilanteen puhtaaksi joten eteenpäin.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 947
Moilasen peliasento on paska. Mutta osuu tuo päähän. En nyt ota kantaa pitäskö tulla pelikieltoa (ei tullut eli thats it) mutta päähän se osuu. Ehkä se on puhas, mutta olkapää ja pää ottavat kontaktia
Pitäs opetella pelaan lajia nimeltä jääkiekko ennenkun tulee pää munissa pyörimään Tuomas Salmelan reviirille.

Toivottavasti ei sattunu, mutta näitä junnuja ei pitäs päästää turvallisuussyistä kentälle ennen kuin oppivat sielä olemaan. Ei tommosta vaan voi muut varoa ja suojella, sehän tekis varmaa maalin kiitoksena.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 849
Moilasen peliasento on paska. Mutta osuu tuo päähän. En nyt ota kantaa pitäskö tulla pelikieltoa (ei tullut eli thats it) mutta päähän se osuu. Ehkä se on puhas, mutta olkapää ja pää ottavat kontaktia

No ei se pää ole ainakaan se mihin taklaus ensisijaisesti kohdistuu. Jos joku pieni osuma sinne myöhemmin kohdistuu niin se ei ole päähänkohdistunut taklaus silti. Ei jäähyä oikea tuomio.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Pääasiallinen osumakohta ei ole pää eikä Salmela voi vaikuttaa siihen jos Moilanen itse tulee huonossa asennossa tilanteeseen. Kurinpitokin (joka muuten on tällä kaudella yllättänyt positiivisesti) katsoi tilanteen puhtaaksi joten eteenpäin.
No niin katsoi, enkä mä nyt sitä päätöstä ihan tyrmää. Päähä tulee kuitenkin osumaa, vaikka pääkontakti (heh heh) ei siinä olisi. Siksi klesana
 
Ylös