Tampereen Tappara

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 583
No kerrotaan nyt. Mutta korostan, että itse en edes usko tähän ja lähde, mistä minä kuulin ei ole mistään sisäpiiristä eikä minulla ole hajuakaan, mistä on huhunsa kuullut.

Tämän huhun mukaan Myrrä ja Ojanen jatkaisi Tampereella ensi kaudellakin...
Olisi kyllä mehukas juttu noin niinkuin median kannalta.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Mielestäni nämä ”olen kuullut huhuja, mutta en kerro mitä” -jutut voisi kokonaan jättää kirjoittamatta, jos huhua ei muka pysty avaamaan millään tavalla. Nyt kuulostaa lähinnä egoilulta, toivottavasti ymmärrät pointin.
Mulla mitää egoiluja ole ku lähteet mun huhuissa on yhtä luotettava ku kuulisit randomtyypiltä nakkijonossa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 103
No kerrotaan nyt. Mutta korostan, että itse en edes usko tähän ja lähde, mistä minä kuulin ei ole mistään sisäpiiristä eikä minulla ole hajuakaan, mistä on huhunsa kuullut.

Tämän huhun mukaan Myrrä ja Ojanen jatkaisi Tampereella ensi kaudellakin...
En usko. Ojanen voi sinne mennä, mutta Myrrää huhuhtaan Raumalle lehdissä ensi kaudelle.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Voihan se olla, että Tapola ja prosessimies korvataan jo kuluvalla sesongilla Myrrä & Pomoon. En pitäisi mitenkään mahdottomana.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
No kerrotaan nyt. Mutta korostan, että itse en edes usko tähän ja lähde, mistä minä kuulin ei ole mistään sisäpiiristä eikä minulla ole hajuakaan, mistä on huhunsa kuullut.

Tämän huhun mukaan Myrrä ja Ojanen jatkaisi Tampereella ensi kaudellakin...

Eikö Myrrä ole sanonut ihan julkisestikin, että haluaisi valmentaa Ilvestä myös ensi kaudella?

Voidaan siis päätellä, että Ilves ei ole halunnut jatkaa Myrrällä ensi kaudella?

Jos Myrrä on saanut tietää, ettei Ilves tarjoa sopimusta ensi kaudeksi, niin mitä Ilveksellä voisi olla sitä vastaan, että Myrrä tekee sopimuksen muualle siinä vaiheessa, kun niitä sopimuksia usein tehdään?

Tämä nyt vain yleisesti ottaen kaikkiin spekulaatioihin, joissa arvuutellaan sitä, onko Myrrä suututtanut Ilveksen tekemällä diilin muualle.
 

Ipandemia21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
140
Myrrän uusi lyhyt projekti: yrittää nostaa Tapparan takaisin sääliviivan paremmalle puolelle sitten, kun Tapola on saanut kenkää ennen joulua. Ei onnistu. Tappara jää säälien ulkopuolelle, ja Myrrä jatkaa matkaansa suunnitellusti Raumalle....
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
En usko pätkääkään siihen, että Myrrä valmentaisi Tapparassa ensi kaudella päävalkkuna. Vielä vähemmän siihen, että tällä kaudella. Apuvalmentajana voisikin olla ensi kaudella Tapparan osalta, mutta tuskin Myrrä tähän lähtisi? Eiköhän Tappara ottaisi myös Ojasen takas mieluummin, jos hänellä tahtoa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Aika kuivat on valmentajamarkkinat. Katselin tappara.cota niin siellä pyöriteltiin Juujärveä ja Jokista seuraavaksi valkuksi.. Kai tuohon kolmikkoon Myrräkin mahtuu noin näyttöjen perusteella.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Aika kuivat on valmentajamarkkinat. Katselin tappara.cota niin siellä pyöriteltiin Juujärveä ja Jokista seuraavaksi valkuksi.. Kai tuohon kolmikkoon Myrräkin mahtuu noin näyttöjen perusteella.

Juu, ei Tappara tosiaan ole missään helpossa asemassa nyt. Äkkiä voisi kuvitella, että no se on Tappara, ne ottaa jonkun huippumiehen, mutta kun ei niitä kotimaisia huippumiehiä nyt vain oo juuri vapaana. Pendo oli poikkeus tässä suhteessa ja nyt tiedetään hänen paikkansa. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, Tappara voi joutua nyt tyytymään kompromissiin, omasta mielestään vähiten huonoon. Kun ei ole, niin ei ole. Se koskee myös Tapparaa.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
No kerrotaan nyt. Mutta korostan, että itse en edes usko tähän ja lähde, mistä minä kuulin ei ole mistään sisäpiiristä eikä minulla ole hajuakaan, mistä on huhunsa kuullut.

Tämän huhun mukaan Myrrä ja Ojanen jatkaisi Tampereella ensi kaudellakin...
Hyi saatana. Ei kumpaakaan kiitos
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 738
Onhan se aina tiedossa ollut että Tapparan fanit on erikoista porukkaa mutta nyt menee kyllä taas uudelle tasolle nämä jutut heidän foorumilla. Eli siis toisin sanoen Ilves antoi Myrrälle potkut jotta saisi viedä Pennasen heiltä. Psykoosit tulille jne.:D
 

Liitteet

  • Screenshot_2022-10-05-14-32-44-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-10-05-14-32-44-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    419,7 KB · kertaa luettu: 259

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Onhan se aina tiedossa ollut että Tapparan fanit on erikoista porukkaa mutta nyt menee kyllä taas uudelle tasolle nämä jutut heidän foorumilla. Eli siis toisin sanoen Ilves antoi Myrrälle potkut jotta saisi viedä Pennasen heiltä. Psykoosit tulille jne.:D
Sanoin jo tuolla toisessa ketjussa minne tämä sama viesti laitettiin, että sarkasmitutka päälle.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
"..ja meillä näitä puhakoita, rauhaloita , luotoja ja tanuksia.."

ilves hommaa päkkilää, nallia, rätyä ja leinoa. Meillä merelä, tanus, ojamäki joka pelannut yhden hyvän kauden ei ole mikään varma tekijä. Meillä kemiläinen, ipalla salmela. Verratkaa rostereita ei mitään palaa mutta myrrä hoitanut näin hyvin. katseet vähäruoholaan. Naapurissa Koskela hankkii valmennukselle kunnon työkalut. baptiste olisi vapaana.
 
Ylös