Tampereen Tappara

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 987
Äkkiseltään ajateltuna 23.06 Niko Ojamäki ja jos tämä ei kelpaa niin sitten 16.06 Jori Lehterä. Tuntuis olevan kovin lyhyt muisti heillä. Pitäiskö olla huolissaan?
Pakkia tarkoitti nähtävästi mutta ei tuo kyllä nyt mitenkään erityisen ihmeellinen pelaajakortiltaan ole
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 387
Pakkia tarkoitti nähtävästi mutta ei tuo kyllä nyt mitenkään erityisen ihmeellinen pelaajakortiltaan ole
No tähän vastaus on sitten 25.05 Valtteri Kemiläinen.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Niin mikä tässä tapparan uuden kaverin pelaajakortissa on se "kova juttu"?

Perus AHL-jyrä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 387
Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä
Eikös se vähän niinkuin tähän rooliin haettu? Näin olen itse siis ymmärtänyt, että ei sinne enempää kiekko taitureita pakistoon vaan vähän "kokoa ja näköä"
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Eikös se vähän niinkuin tähän rooliin haettu? Näin olen itse siis ymmärtänyt, että ei sinne enempää kiekko taitureita pakistoon vaan vähän "kokoa ja näköä"
Oletan että on. miten se realisoituu on eri asia. Ei se ny Austinia voita mutta ehkä jos sais 50% Austinista olisi hyvä
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 387
En minä noiden välille mitään eroa saa ja jos joku tulkitsee pelaajatilastoa Czuczmanin eduksi niin kyllä lasit silloin jo hieman vihertää.
Kumpikaan ei ole mikään pisteiden tekijä profiililtaan, että sinänsä on vaikea vertailla näkemättä. Molempien AHL piste keskiarvo 0,30.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 541
Ne piirtää kellä on liitua. Halvalle ja nimettömälle surkimukselle potkut ja "korvaajaksi" 10 kertaa enemmän maksava rutinoitunut ammattimies.
No tää on se miten Tappara toimii. Ei siellä ole koskaan epäröity heittää ketään liuskaan paremman tieltä. Ja noita ”perus ahl jyrä” kommentteja on aina hauska lukea kaverista joka ei käytännössä mitenkään eroa meidän Czucmanista jota moni kuolasi kieli pitkällä.
 

Odetap

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
161
Turhaa hypetystä tästä jätkästä. Eiköhän tää Liigaan kelpaa mutta ei mikään Otto Leskisen tasonen huippuvahvistus ole. Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä
Ja parasta tässä on, kuten Tappara foorumilla jo sanottiinkin, että ei hankittu 1, 2, 3, eikä 4 ratsua.
Että suht kova pakisto löytyy taas.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No tää on se miten Tappara toimii. Ei siellä ole koskaan epäröity heittää ketään liuskaan paremman tieltä. Ja noita ”perus ahl jyrä” kommentteja on aina hauska lukea kaverista joka ei käytännössä mitenkään eroa meidän Czucmanista jota moni kuolasi kieli pitkällä.

No mikä tuossa kaverissa sitten on ihmeellistä?

En Czuzcmanilta ainakaan itse odota mitään ihmeellistä. Varmaan aika perus kolmosparin puolustaja Ilvekseen...

Luulisi ainakin että Jokipakka, Parikka, Masin ja Lancaster keräävät kovemmat minuutit.
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
Turhaa hypetystä tästä jätkästä. Eiköhän tää Liigaan kelpaa mutta ei mikään Otto Leskisen tasonen huippuvahvistus ole. Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä

No ei tästä kaverista kyllä Tikan heittäjää saa tekemälläkään. Jos veikata pitäis nii meiltä aikas moni kaveri piirtelee Ben(sselillä) pitkin ratamettän laitoja ja jäätä
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
No ei tästä kaverista kyllä Tikan heittäjää saa tekemälläkään. Jos veikata pitäis nii meiltä aikas moni kaveri piirtelee Ben(sselillä) pitkin ratamettän laitoja ja jäätä
Noo siitä en tiiä. Onneks ei kauaa tartte oottaa millasta kuria pitää maalilla. Ja eiköhän sieltä Seppälä tai joku löydy ipoja kurittamaan
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 541
No mikä tuossa kaverissa sitten on ihmeellistä?

En Czuzcmanilta ainakaan itse odota mitään ihmeellistä. Varmaan aika perus kolmosparin puolustaja Ilvekseen...

Luulisi ainakin että Jokipakka, Parikka, Masin ja Lancaster keräävät kovemmat minuutit.
Siis ei oikeastaan mikään. Lähinnä vaan just toi, että Czuczmanista moni kehui ääneen, kun saatiin kova ukko ja ihan täysin saman tasoisen oloinen Thomas ei ole yhtään mitään. Mutta, toi on tosi yleistä foorumeilla.
 

Vamuli Sainionpää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Nää jenkki- ja kanukkipakit on aina yhtä arvuuteltavia. Vaikka CV olisi kuinka kova jossain AHL puolella niin ei tiedä mitä sieltä saadaan. Tuleeko Liigan jäähykuningas vai voittaako pistepörssin, vai onko Juuso Pulli. Mulla ainakin jäänyt vähän tälläinen maku aina näissä. (poislukien onnistunut les)
 
Ylös