Tampereen Tappara

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Naurattaa muuten edelleen tuo Mega-Paula. Ei jumalauta :D
Screenshot_20220427-102033.jpg
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Noo, tämä tapparapaitainen tyttö ei taida itsekään paljon 10v vanhempi olla. Kyllä mun huomio meni tuohon mustapaitaiseen aikuiseen äijään joka heiluttaa keskaria pikkulikan niskaan.
Mun silmään näytti kyllä yli 10-vuotta vanhemmalta. Ja kyllä, pitäis olla sen verran älliä päässä, että antaa pikkutytön viettää synttärihetkensä. Mutta tää kertoo kaiken oleellisen tuosta itseriittoisesta porukasta.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 583
Mun silmään näytti kyllä yli 10-vuotta vanhemmalta. Ja kyllä, pitäis olla sen verran älliä päässä, että antaa pikkutytön viettää synttärihetkensä. Mutta tää kertoo kaiken oleellisen tuosta itseriittoisesta porukasta.
Hallissa ollut henkilö kertoi ainakin meikäläiselle että oli täysi-ikäinen kyseessä.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Mun silmään näytti kyllä yli 10-vuotta vanhemmalta. Ja kyllä, pitäis olla sen verran älliä päässä, että antaa pikkutytön viettää synttärihetkensä. Mutta tää kertoo kaiken oleellisen tuosta itseriittoisesta porukasta.
Jotain sustakin kertoo se että tämän(kin) tapauksen perusteella julistat että kaikki tapparalaiset on mulkkuja. Mutta ymmärrän sinua, koska nyt tiedän että tuo 16 nimimerkissä kertoo sinun ikäsi.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 907
Onnea mestaruudesta, ehkä helpoin ja ylivoimaisin esitys, mutta kylläpä se siltä näyttikin vuodenvaihteesta lähtien!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Kovaa on kyllä tekemisen taso kaudesta toiseen, hattua nostettava! Onnittelut naapuriin!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Onnea mestaruudesta, ehkä helpoin ja ylivoimaisin esitys, mutta kylläpä se siltä näyttikin vuodenvaihteesta lähtien!

Kyllä. Voi sanoa, että viimeiseen pariin kuukauteen ei ole ollut mestarista epäselvyyttä. Diesel-esitys riitti mestaruuteen, olivat niin ylivoimaisia.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Onnea mestaruudesta Tappara! Paras voitti ei kahta sanaa.
Ainut kenelle tätä mestaruutta en soisi Tapparasta on Tapola.
Kaikille muille hurjasti onnea!
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Onnittelut naapuriin!
Eipä jäänyt tästä kaudesta kenellekään jossiteltavaa.
 
Ylös