Tampereen Tappara

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Onnittelut Tapparalle runkosarjan voitosta! Vielä ei ollut meidän aika olla runkosarjan loppusijoituksissa korkeammalla, mutta lopullisessa sijoituksessa on toki tälläkin kaudella vielä mahdollisuus voittaa - paras sen siis voittakoon. Nyt toivon itse hartaasti, että kohtaisimme rakkaan paikallisvastustajan finaalissa, joka huipentuisi meidän voittoon game sevenissä. Siinä olisi Liigan kaipaama piristysruiske.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 033
Kyllä se runkosarjan voitto 60 pelin jälkeen oikeaan osoitteeseen menee kun eniten pisteitä keräsi. Eli onnittelut lienee paikallaan.

Näinpä, 60 pelin jälkeen kärjessä ei olla sattumalta. Täytyy kyllä ihailla tuota Tapparan rutiinia noita bottom-joukkueita vastaan pelatessa.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Huhhuh... Eli jos heitän kysymyksen: Kumpi on tärkeäpää, yleisömäärät vai runkosarjan voitto? Kommentti poistetaan?
Yleisömäärillä ainakin mahdollistetaan taloudellisesti kestävää toimintaa ja menestystä, joten itse koen sen olevan tärkeämpää. Suomen mestaruus taas on ihan eri tasolla ja äärettömästi kovempi juttu kuin mikään tässä lajissa ja tässä sarjassa.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
502
Yleisömäärillä ainakin mahdollistetaan taloudellisesti kestävää toimintaa ja menestystä, joten itse koen sen olevan tärkeämpää. Suomen mestaruus taas on ihan eri tasolla ja äärettömästi kovempi juttu kuin mikään tässä lajissa ja tässä sarjassa.
Juu, totta varmasti näin mutta simppelin HC-fanin näkökulmasta tärkeintä on voitto/menestys urheilullisesti. Siellä sarjataulukossa ja kentällä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 683

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Alkaako "säästökuuri" nyt kun Jukasta pääsivät eroon? Veikkaan että pelaajabudjetti ei ainakaan nouse.

Jyväskylässä nousee varmaan aika paljonkin...
 
Ylös