Tampereen Tappara

Siis miten tämä nyt liittyy aiheeseen.
Ihan helvetin huono argumennti.

Naureskella saa ja pitää, varsinkin kun Ilves tuntuu asuan noiden päässä finaalisarjassakin.

Ks.foorumilla on jopa oma osionsa Ilvekselle, ketju sen kannatajille ja tietenkin Osastolle.

Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta hevon vittuakaan mouhot ja niiden tuleva kausi jos Ipa pelaisi finaaleissa (edes kerran).

Ei liittynyt tuo kommentti mihinkään foorumeihin, vaan tuohon katsomokarttapostaukseen ja siihen käytyyn keskusteluun.

Mutta ei kai siinä, jos naurattaa. Mua ei ihan kauheesti naurata.

Mutta ei kai siinä, jos naurattaa. Mua ei ihan kauheesti naurata.
Keskiverto suorittamisella aikanen kesäloma. Ohan tossa hyvä plussan kriteerit täynnä.

Ei kai naapurille voi urheilullisessa mielessä paljoa nauraakaan. Sen sijaan erinäisistä ilmiöistä tuon seuran ympärillä sopii vääntää minun puolesta huumoria hamaan tappiin saakka. Itseäni kyllä huvitti esim. JP:n kommentointi seurakulttuurien eroista harjoittelussa, kurissa jne.

Ilveksen takavuosien menestyminen "rööki huulessa" -mentaliteetilla kuuluu edelleen jollain tapaa meikäläiseen identiteettiin, jota nämä naureskelemiset naapurillekin osaltaan ilmentää.

Ei kai naapurille voi urheilullisessa mielessä paljoa nauraakaan. Sen sijaan erinäisistä ilmiöistä tuon seuran ympärillä sopii vääntää minun puolesta huumoria hamaan tappiin saakka. Itseäni kyllä huvitti esim. JP:n kommentointi seurakulttuurien eroista harjoittelussa, kurissa jne.
Tää oli kyllä yks asia mikä ei ittee naurattanu tippaaka. Ei tarvi kummastella jos toinen pää on menestynyt ja toinen ei. Ammattilaissarjassa luulis olevan kaikilla ammattilaisten toiminta ja vaade.

Tää oli kyllä yks asia mikä ei ittee naurattanu tippaaka. Ei tarvi kummastella jos toinen pää on menestynyt ja toinen ei. Ammattilaissarjassa luulis olevan kaikilla ammattilaisten toiminta ja vaade.
Meillä pelaa pelkkiä ammattilaisia.

Kysykää vaikka Adamilta ja Petriltä. Alkoon nollatole!

Takaisin