Rosbhuttos
Luottopelaaja
Rautiasta yrittää seuraavaksi tappara pitää mottipäisellä.. oliko täällä vielä sellaisia jotka ei usko Pojun olevan näiden takana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rautiasta yrittää seuraavaksi tappara pitää mottipäisellä.. oliko täällä vielä sellaisia jotka ei usko Pojun olevan näiden takana?
Niillähän on jo soppari Rautiaisen kanssa? Eikö sitä nyt millään mottipäisellä änäristä haetaRautiasta yrittää seuraavaksi tappara pitää mottipäisellä.. oliko täällä vielä sellaisia jotka ei usko Pojun olevan näiden takana?
Vittu että onkin täyttä paskapuhetta koko artikkeliYllätyskäänne – Urheilucast: Tappara tehnyt poskettoman sopimustarjouksen Yllätyskäänne – Urheilucast: Tappara tehnyt poskettoman sopimustarjouksen
Mitä ne molket maksaa?Itse lähinnä pointti siinä että edes voivat tällaista hirmu diiliä tarjota kun tietää mitä jo pelkät molket maksaa plus mitä jo ovat törsänneet
Olis vaan reilua jos kertoisivat että Poju kaiken takana.
Mitä ne molket maksaa?
No älä sitten sano että tiedät.Heljanko, Metsola.. hmm. En tiedä.
Veikkaan että ihan tarpeeksi
No älä sitten sano että tiedät.
Metsolalla alkaa ens vuonna uus soppari, joka on tehty kakkosmaalivahti statuksella, kun taas nykynen ykkösmaalivahti ja oman päättelykyvyn mukaan siinä on jokunen pudotus palkassa näillä statuksillaEn sano. Tarvitaan vain päättelykykyä. Eikös ne jossain ollut palkatkin näkyvillä.. Metsolan ainakin verotiedoista. Heljankosta tuskin vähemmän vaan todella iso soppari
Rahalla ei aina saa menestystä mutta auttaa keskimäärin aika hyvällä keskiarvolla.. Eikä siinä mitään väärää tai laitonta jos takana sugerdady.
Vai onko nyt vaan Tapparan kesäharjoittelu ja pelikuviot vaan muita parempia. Mietitään tuota hetki.
Vittu että onkin täyttä paskapuhetta koko artikkeli
Kyllä mä sen oon tiennyt, että Esko huitoo ihan huitomisen ilosta, mutta se tuli mulle vähän yllätyksenä, kuinka pihalla tämä entinen toimittaja ja nykyinen aktiiviseuraaja(?) on. Nimittäin hän kertoi juuri jossain jaksossa jostain sopimuksesta, että siinä on ulkomaan optio joka on kuitenkin räätälöity niin, että se on vain NHL-optio.
NHL-optio. Mikä helvetti se sellainen on?
Ei NHL:ään tarvitse optioita, vaan sinne voi siirtyä joka tapauksessa kesken minkä tahansa Liiga-sopimuksen. Ei siis ole NHL-optioita, vaan ulkomaan optiot tarkoittavat aina muita sarjoja.
"Minun matalaan kattilaan on räätälöity pitkä kahva niin, ettei se olekaan kattila vaan paistinpannu"siinä on ulkomaan optio joka on kuitenkin räätälöity niin, että se on vain NHL-optio.
Tämä. Tuntuu olevan jotenkin ihan todella vaikea asia ihmisille käsitettäväksi. Meidänkin puolella oli huolta ilmassa, että ei kai vaan Blichfeldillä ole tällaista NHL-optiota, vaikka sellaista käsitettä ei edes ole olemassa. Ja nyt juuri uutisoitiin Hakanpäällä olevan sellainen Kärppien kanssa.
Mä en ole itse asiassa aivan varma, miten tuo menee kesken kauden, eli Hakanpään tapauksessa(joku varmuudella tietävä voi kertoa), mutta se on varmaa, että sopimuskausien välissä NHL voi poimia minkä tahansa pelaajan niin, ettei Liiga-seuralla ole asiaan mitään sanottavaa. Tuo on ihan kansainvälisiin sopimuksiin kirjattu. Korvauksia siitä toki tulee. Jos Liigassa julkaistaan jotain+jotain-mallinen sopimus, niin pluskaudet koskevat aina muita Euroopan sarjoja(etupäässä NL, SHL).