Tampereen Tappara

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 417
Leskisellä ja Haapalalla vielä sopimukset voimassa ensi kaudelle Jokereihin, joten sopparit pitäs purkaa ennen ku näitä liigassa nähdään.
 

Tompsoni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
237
Hifk fanit ensimmäistä kertaa Arenalla ja Tapparan ottelutapahtuma kerää kehuja ;)

"Itselle ainakin jäi erittäin vahvat junttivibat itse ottelutapahtumasta kaikkineen "NYT SAA NOUSTA YLÖS JA TAPUTTAA" ohjeineen. "
Kaikki mahdollisuudet siihen, että yleisö tekisi tapahtuman ja sitten tehdään näin :D

Noh, näitä lisää ensi perjantaina niin hauskuus alkaa heti ensimmäisestä käskytyksestä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Kaikki mahdollisuudet siihen, että yleisö tekisi tapahtuman ja sitten tehdään näin :D

Noh, näitä lisää ensi perjantaina niin hauskuus alkaa heti ensimmäisestä käskytyksestä.
Mitä näitä cmoresta olen katsellut Tapparan kotipelejä, niin aika vahvat keväiset MM-kisa fiilikset noista aina jää mitä lähetykseen kuulee. Noh, hyvä että treenataan kevään tapahtumiin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 417
Huomenna tai maanantaina julkaistaan, jos on julkaistavaa kertoili Tapola lehdistötilaisuudesta. Tuskin on sopimuksia vielä, kun Jokerit viettelee viikonloppuna kauden päätösjuhlia.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 511
Saa nähdä temppuileeko "suomalainen" Jokerien omistajataho ja haluavatko purkaa sopimuksia,voivat huvikseen maksaa palkkaa loppukauden tai sitten tekevät sen vittuillessaan keskiviikkona.Marjamäkihän kertoi että joukkue kokoontuu vielä tänään "aamuharjoituksiin" eli ryyppäävät ja saunovat areenan tiloissa, viimeisen kerran.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Toivottavasti sinioranssit järjestäisi jonkun fanimatkan tuonne Rögle peliin.
Voisi olla "pieni" kulttuurishokki kun näkisivät miten siellä kannustetaan omia!
Ilves näytti perjantaina ja IFK lauantaina.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Toivottavasti sinioranssit järjestäisi jonkun fanimatkan tuonne Rögle peliin.
Voisi olla "pieni" kulttuurishokki kun näkisivät miten siellä kannustetaan omia!
Ilves näytti perjantaina ja IFK lauantaina.
Noh, ainakin esimerkkiä ympärillä piisaa mahdollisista kehityssuunnista että josko se siitä sitten? `Kyllä minä ainakin toivon että meno olisi joka paikassa Liigaa kova yleisön puolelta. Olen oikeasti yllättänyt että eivät vielä ole läpsyttimiä hankkineet areenalle, oliko tästä koskaan mitään virallisempaa päätöstä vai oliko vain hiljaisesti päätetty mennä niistä eteenpäin?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Noh, ainakin esimerkkiä ympärillä piisaa mahdollisista kehityssuunnista että josko se siitä sitten? `Kyllä minä ainakin toivon että meno olisi joka paikassa Liigaa kova yleisön puolelta. Olen oikeasti yllättänyt että eivät vielä ole läpsyttimiä hankkineet areenalle, oliko tästä koskaan mitään virallisempaa päätöstä vai oliko vain hiljaisesti päätetty mennä niistä eteenpäin?
Ilmeisesti siellä on jo puheita ollut siitä että nämä käsiproteesit tekisivät paluun. Onhan tuo noloa että ihan Onsseissakin on toivottu että läpsyttimet takaisin tulisi.
 

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
796
Otto Leskinen ainakin. Savinainen ? Haapala? Vissiin myös.
 

Liitteet

  • 8F3FF941-876F-4A00-B2C0-9A725DADD3D5.jpeg
    8F3FF941-876F-4A00-B2C0-9A725DADD3D5.jpeg
    244,7 KB · kertaa luettu: 157

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Otto Leskinen ainakin. Savinainen ? Haapala? Vissiin myös.
Leskinen ja Savinainen.
Haapala ei ole huhujen mukaan liittymässä t*pparaan.
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Onko Tapparan omistajissa jotain venäläisrahaa? Boikotin paikka?
 
Ylös