Atte902
Vakiokokoonpanossa
Ilmeisesti mitään nesteitä ei saa tuoda. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tyhjän juomapullon voi tuoda.Saako stadionille tuoda oman (avaamattoman) vesipullon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti mitään nesteitä ei saa tuoda. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tyhjän juomapullon voi tuoda.Saako stadionille tuoda oman (avaamattoman) vesipullon?
Väittäisin, että ei saa tuoda edes tyhjää tai avaamatonta pulloa. Sen verran iso läjä niitä takavarikoituja pulloja on portin ääressä jokaisessa pelissä. Eri käytäntö siis kuin vaikka Nokia Arenassa, joka taitaa olla enemmänkin poikkeus.Saako stadionille tuoda oman (avaamattoman) vesipullon?
Joo se voi olla järkevintä, ettei ota mitään. Sieltä varmaan saa pahvimukin tiskiltä pyytäessäkin, johon saa vettä vesipisteeltä.Väittäisin, että ei saa tuoda edes tyhjää tai avaamatonta pulloa. Sen verran iso läjä niitä takavarikoituja pulloja on portin ääressä jokaisessa pelissä. Eri käytäntö siis kuin vaikka Nokia Arenassa, joka taitaa olla enemmänkin poikkeus.
Itse olen ottanut Tammelaan mukaan muovimukin, jonka olen täyttänyt vesipisteellä tai vessassa. Mukin kanssa on päässyt turvatarkastuksesta läpi ongelmitta.
Myös vihreitä pahvituoppeja saa ottaa esim. B-käytävän myyntipisteistä omatoimista vesitäyttöä varten, jos ei halua kuskailla omaa mukia mukanaan.Itse olen ottanut Tammelaan mukaan muovimukin, jonka olen täyttänyt vesipisteellä tai vessassa. Mukin kanssa on päässyt turvatarkastuksesta läpi ongelmitta.
palvelukäytävän tiskeiltä saa vedellä täytettyjä pahvimukeja ilmaiseksiJoo se voi olla järkevintä, ettei ota mitään. Sieltä varmaan saa pahvimukin tiskiltä pyytäessäkin, johon saa vettä vesipisteeltä.
EiSaako stadionille tuoda oman (avaamattoman) vesipullon?
Mua ei haittaisi, jos korkki otetaan pois kassalla, kunhan saisin veden pullossa. Mukit menee aina jalkojen alla paskaks tuulettaessa maaleja, joita Tammelassa nähää aivan koko aja muutenkiAvaamattomat vesipullot ovat oikeasti vaarallisia esineitä jos niitä heitetään kentälle. Puolen kilon murkula kaaliin, niin voi olla taju kankaalla. Maailmalla jalkapallopeleissä korkki otetaan kassalla pois jos limu tai vesi myydään pulloissa.
Muuten hyvä idea mut se korkki ei enään oikein lähde siitä muuta kun jollain puutarhasaksilla XDMua ei haittaisi, jos korkki otetaan pois kassalla, kunhan saisin veden pullossa. Mukit menee aina jalkojen alla paskaks tuulettaessa maaleja, joita Tammelassa nähää aivan koko aja muutenki![]()
Saako stadionille tuoda oman (avaamattoman) vesipullon?
Voisi stadionyhtiö hommata lokerot vaikka liikekeskukseen. Näitä ei kyllä turhan usein Suomessa näe. En voi käsittää, miten rautatieasemallekin saatiin vasta nyt.sattuuko kohdalle sellainen järkkäri joka päästää sateenvarjojen kanssa sisään vai sellainen joka ottaa Ilveksen fanikaupasta ostetun tyhjän juomapullonkin pelin ajaksi talteen.
Onhan se ollut parempi kuin ihan aluksi, mutta ei se vieläkään mikään timantti ole. Tosin se varmaan myös riippuu siitäkin, missä istuu.Äänentoistoa ei ole parannettu vieläkään? Meneekö siihen oikeasti näin kauan? Kuinka monta konsulttikierrosta siinä käydään?
E4-parvella ei kyllä eilen ollut enää valittamista ainakaan. En toki ollut hetkeen siellä istunut, niin en tiedä oliko kuinka uusi asia.Onhan se ollut parempi kuin ihan aluksi, mutta ei se vieläkään mikään timantti ole. Tosin se varmaan myös riippuu siitäkin, missä istuu.