Tammelan stadion

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 345
joskus vaan noiden havainnekuvien luoma ulkoasu eroaa todellisuudesta.

Havainnekuvat on aina pielessä. Vaatimus niiden realistisuudesta on noussut vikmevuosina, koska teknologisesti realististen kuvien teko on mahdollista. Lisäksi.. kuka ihminen niitä lintuperspektiivistä katselee? Suurin osa kuvataan aina ylhäältä ja/tai kaukaa, kun mua kiinostas miltä se näyttää jalankulkijasta siinä vieressä...

Joo OT. FBn LKT ryhmään vaan jos nää asiat yleisesti kiinnostaa
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 417
Paljon jää historian havinaa tuonne perustuksiin. Olen uuden stadionin kannalla mutta pahaa tekee tuota katsoa.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
tilanne päivitys eli pari viikkoa myöhässä
Ei paha. Ymmärtääkseni pahimmat viivästykset tulevat yleensä nimenomaan tässä vaiheessa
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
501
Tosin pesisstadionille ei saada vessoja tai pukkareita koska rahat on loppu. Saarikenttä on hienompi
Pukukopit siellä on jo ja itse en käytä yleisiä vessoja, voi toki jollekin yleisissä vessoissa asioivalle olla tarpeellinen. Saarikentän alue on hieno, katsomot auttamatta vanhentuneet. Kaupista tulee yhtä hieno kuin Kerubista eli Suomen hienoin.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 808
Tammelan rakennustyömaa toimii taustalavasteina Ruudun Onside-ohjelmassa, jossa Veikkausliigan siirtouutisia käy läpi myös Jarkko Wiss. Jaksolla on pituutta reilu 9 minuuttia.

 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 512
Onko tämän tarkoitus olla valmis jo ensi kaudella? Tulisin varmasti useamman pelin katsomaan ja voisin harkita jopa kausikorttia, ratina taas ei ihan hirveästi houkuta. Itse en ole lukenut mitään uutisia Ilves jalkapalloon liittyen ja olin piilottanut jalkapallokeskustelun tältä foorumilta, koska ei yksinkertaisesti kiinnostanut yhtään, mutta nyt alkanyt vähän kiinnostelemaan, joten olen vähän pihalla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Onko tämän tarkoitus olla valmis jo ensi kaudella? Tulisin varmasti useamman pelin katsomaan ja voisin harkita jopa kausikorttia, ratina taas ei ihan hirveästi houkuta. Itse en ole lukenut mitään uutisia Ilves jalkapalloon liittyen ja olin piilottanut jalkapallokeskustelun tältä foorumilta, koska ei yksinkertaisesti kiinnostanut yhtään, mutta nyt alkanyt vähän kiinnostelemaan, joten olen vähän pihalla.
Kyllä sen pitäisi valmistua 2023.
Joku pieni viivästys siinä just tuli, että en nyt muista mikä kuukausi se odotettu valmistuminen on.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 808
Vuosi on tosiaan 2023, mutta ainakin viime vuonna kesäkuussa valmistumisarvio oli marraskuu 2023. Eli kausi 2024 pitäisi olla ensimmäinen jalkapallokausi uudella stadionilla, jos ei tule uusia viivästyksiä.


Stadionin on määrä valmistua marraskuussa 2023, jolloin vuoden 2024 jalkapallokausi päästään aloittamaan keväällä uudella stadionilla.

- - -

Vaikka kolkko Ratina ei paras mahdollinen paikka olekaan jalkapallolle ja perjantaina siellä oli suorastaan jopa kylmä, niin kannattaa sillekin antaa mahdollisuus. Ainakin kesällä joku HJK- tai Haka-ottelu vetää tunnetusti enemmän porukkaa paikalle, mikä nostaa heti hieman tunnelmaakin.

Oma lukunsa on sitten Kauppi 3, jonka pienissä Tammelasta siirretyissä katsomoissa voi olla yllättävänkin hyvin tunnelmaa esimerkiksi jossain miesten kakkosen paikallispelissä. Ilves/2 pelaa tällä kaudella paikallispelejä Ilves-Kissojen ja TamUn kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös