Taavi Vartiainen

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Taavi suunnannut muuttokuormineen kohti mansea.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 249
Kova äijä. Teki Lukas Dostalin ensimmäisessä Liigapelissä maalin tämän verkkoon ranteella p-pisteen kaarelta.

Kunha vaan katselen vanhoja koosteita...

 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 289
Vain peliä nähnyt pre seasonilta, mutta Vartiaisen kohdalla en ole nähnyt mitään, mikä viittaa vahvistukseen. Tampere Cupissa kaveri oli hitaampi kuin puolikuntoinen Sami Torkki aikanaan. Jossain on nostettu Vartiaisen fyysisyyttä ja agitaattorin roolia esiin. Jos on joka tilanteesta hemmetisti myöhässä, niin se poikii vain ja ainoastaan jäähyjä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 524
Olen edelleen sitä mieltä, että Jasse Ikonen olisi ollut järkevä kiinnittää jatkosopparilla tuohon ja jättää tämä kaveri hankkimatta.
Siinä oli kyllä jumalauta pelimies neloskenttää, kirsikaks 10 maalia jotka tais tippua aikalailla loppukauteen, useilla tärkeillä hetkillä. Harjoituskaudella nähnyt sen jo minkä heti tiesin ja kerroin, kun luin Taavin hankinnasta. Mies on hidas ja huono jääkiekkoilija, ei sitä mikään muuta muuksi, ei edes kerkiä taklaamaan. Muistaakseni oli vielä 18-19 aihiota parempaan, mutta viime kausi oli hirvittävä ja sama meno tulee jatkumaan. Tää hankinta oli missaus ipalta, mutta ei voi mitään, laituriosastolla on reserviä. Ilves pelasi viime kaudella hyvää kiekkoa ja en itse ainakaan omista sellaisia hitsarilaseja jonka läpi näkisin tarpeen hommata näitä helvetin Vartiaisia.
 

Luchs

Guest
Se on vaan plussaa, jos Vartiainen on näkymätön, jää Salmelan eilisen tapaiset ylilyöntiminuutit ottamatta.
 

Kolves

Rivipelaaja
Viestejä
13
Olen edelleen sitä mieltä, että Jasse Ikonen olisi ollut järkevä kiinnittää jatkosopparilla tuohon ja jättää tämä kaveri hankkimatta.
Jasse itse halusi muuttaa perheensä kanssa Kuopioon.Tämän takia jatko ei ollut mahdollinen.
 
  • Tykkää
Reactions: #13

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 656
Mielestäni reenikautta liikaa aliarvioidaan. Pelaajat ammattilaisia ja esim vartiaisen kohdalla, uusi kaveri, ja joukkueessa selkeä kilpailutilanne varsinkin laituriosastolla. Siinä ja tässä mahtuuko kauden avauskokoonpanoon.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 656
Ihan selkeästi mahtuu.
3-4 kentän laitureita järventie, päkkilä, mieho, nalli, antonen, vartiainen. Jos kaikki terveinä niin ei aivan selvää ketkä 2 ei pelaa. Esim. Nalli yllättänyt positiivisesti ja tuntuu että myrrä antanut myös peliaikaa. Kyllä siinä terve kilpailutilanne .
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tämän kaveri arvo ei näy harjoituspeleissä ja "tiistain saipa-pelissä", vaan ennemminkin sitten keväällä, kun kovemmat pelit alkaa ja tarvitaan vääntövoimaa.
Kovuuttahan Ilves kaipasi ja tässä täsmähankinta siihen.

Vielä ei ole tapahtunut mitään kentällä, mutta ei harjoituspeleissä hampaat irvessä väännetä ja käännetäkkään.
 
Ylös