Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Mua vituttaa lukea lehdestä, kuinka naapurin pelaajat kehuvat omaa yleisöään ja sitä kuinka paljon saavat siitä energiaa, kun samaan aikaan meitä ei hirveästi ole kehuttu, vaan tuomme vaan paineita....
Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tai ei nyt suoraan tämä, mutta se, että joukkueen ympärille on "rakennettu turvallinen tila" ja kaikki some sisältö on ollut aikas helvetin vaisua koko kauden.

Jotenkin ajattelin, että se näkyis jossain kohtaa jotenkin positiivisesti nyt keväällä kun annetaan pelaajien vaan pelata, mutta ei se nyt ihan tuubiin ole mennyt.

Toki huoneen tauluja on tullut nyt taas, että kyllä me niillä pärjätään. Voisin tapetoida kämppäni näillä "osta eurolla, tunne varpailla, näe korvilla, aisti hampailla, tunne... se tunne joka on vain kerran. Rakkauden ammattilainen... Tampereen Ilves"
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
348
Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tai ei nyt suoraan tämä, mutta se, että joukkueen ympärille on "rakennettu turvallinen tila" ja kaikki some sisältö on ollut aikas helvetin vaisua koko kauden.

Jotenkin ajattelin, että se näkyis jossain kohtaa jotenkin positiivisesti nyt keväällä kun annetaan pelaajien vaan pelata, mutta ei se nyt ihan tuubiin ole mennyt.

Toki huoneen tauluja on tullut nyt taas, että kyllä me niillä pärjätään. Voisin tapetoida kämppäni näillä "osta eurolla, tunne varpailla, näe korvilla, aisti hampailla, tunne... se tunne joka on vain kerran. Rakkauden ammattilainen... Tampereen Ilves"

Ei helvetti. Mulla lensi kahvit suusta. Puoliso katsoo vieressä hölmistyneenä. :D

Tästä pitää kyllä saada joku paita.

Tostahan saisi myös rytmikkään chäntin, jos tuo touhu alkaa harmittamaan enemmänkin...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 820
Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tai ei nyt suoraan tämä, mutta se, että joukkueen ympärille on "rakennettu turvallinen tila" ja kaikki some sisältö on ollut aikas helvetin vaisua koko kauden.

Jotenkin ajattelin, että se näkyis jossain kohtaa jotenkin positiivisesti nyt keväällä kun annetaan pelaajien vaan pelata, mutta ei se nyt ihan tuubiin ole mennyt.

Toki huoneen tauluja on tullut nyt taas, että kyllä me niillä pärjätään. Voisin tapetoida kämppäni näillä "osta eurolla, tunne varpailla, näe korvilla, aisti hampailla, tunne... se tunne joka on vain kerran. Rakkauden ammattilainen... Tampereen Ilves"
Joo jotenkin tämä ”pelaajien suojelu” tai mikä olisi oikea sana, on mennyt kyllä yli mielestäni.

Varmasti yksi syy miksi tässä tilanteessa nyt ollaan.

Mitä helvettiä siellä on aiemmin tapahtunut jos se koppi ei ole ollut ”turvallinen”.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Joo jotenkin tämä ”pelaajien suojelu” tai mikä olisi oikea sana, on mennyt kyllä yli mielestäni.

Varmasti yksi syy miksi tässä tilanteessa nyt ollaan.

Mitä helvettiä siellä on aiemmin tapahtunut jos se koppi ei ole ollut ”turvallinen”.
Kyllä toi on mun mielestä ihan oikea termi vissiin.

Pelkkää hyvää sillä tietenkin on haluttu, mutta voihan sillä olla jotain negatiivisiakin vaikutuksia. En tiedä, en ole psykologi enkä tiedä mikä fiilis siellä kopissa nyt on.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 720
Tää on itseäni hieman harmittanut läpi kauden.
Tai ei nyt suoraan tämä, mutta se, että joukkueen ympärille on "rakennettu turvallinen tila" ja kaikki some sisältö on ollut aikas helvetin vaisua koko kauden.

Jotenkin ajattelin, että se näkyis jossain kohtaa jotenkin positiivisesti nyt keväällä kun annetaan pelaajien vaan pelata, mutta ei se nyt ihan tuubiin ole mennyt.

Toki huoneen tauluja on tullut nyt taas, että kyllä me niillä pärjätään. Voisin tapetoida kämppäni näillä "osta eurolla, tunne varpailla, näe korvilla, aisti hampailla, tunne... se tunne joka on vain kerran. Rakkauden ammattilainen... Tampereen Ilves"

Samaa olen itse pyöritellyt päässäni. Tuntuu, että Pennanen on rakentanut ison kuilun pelaajien ja Ilves-yhteisön väliin. Kuilun, mitä ei ole koskaan ennen ollut.

On tultu läpi konkurssiuhan ja karsintojen yhdessä, mutta nyt kun tavoitellaan menestystä, pelaajat eivät enää ole osa meitä. He ovat osa heitä.

En tykkää yhtään tästä vastakkainasettelusta, minkä Pennanen on rakentanut pelaajien ja yhteisön välille. Sillä ei pötkitä pitkälle, yhteisöllisyydellä pötkitään. Jos muistellaan Kärpät-sarjan hurmosta, en usko että kukaan pelaaja siitä on mieltänsä pahoittanut. Päinvastoin.

Kritiikki kuuluu myös lajiin, toki pitää aina muistaa antaa se asiallisesti. Tietysti, jos pelaajat etsivät vastauksia pullon pohjasta, sama oikeus suotakoot myös kannattajille.

Toivon todella, että Pennasen mädäntynyt aikakausi ei tuonut liian syvää kuilua meidän yhteisöön. Nyt kun Hölön kanssa aloitamme yhdessä kärräämään täyttömaata kuilun pohjalle, on se varmasti jo ensi kevääksi täynnä ja voimme rakastella katsomossa jälleen. Toivon, että mediatiimi palaa myös entiselleen - ilman Pennasen rajoituksia median tekemisestä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
En tykkää yhtään tästä vastakkainasettelusta, minkä Pennanen on rakentanut pelaajien ja yhteisön välille.
Tätä lausetta en kyllä osta mitenkään.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 720
Tätä lausetta en kyllä osta mitenkään.

No mitä muuta nuo Toronto-vertaukset ovat? (Vaikka itsekin niitä olen käyttänyt.)

Kerrotaan, että pojat kokevat paineen heti kun astuvat kotikaukaloon. Itse ainakin otan siitä pientä syyllistystä osaksi itseeni - anteeksi kun toivon voittoa ja menestystä!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Niin siis multa menny täysin ohi, eli onko nämä "turvallisen tilan" hakemiset ja muut rajotukset tietoisesti tehty Pendon vaatimuksesta tjsp. ?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
No mitä muuta nuo Toronto-vertaukset ovat? (Vaikka itsekin niitä olen käyttänyt.)

Kerrotaan, että pojat kokevat paineen heti kun astuvat kotikaukaloon. Itse ainakin otan siitä pientä syyllistystä osaksi itseeni - anteeksi kun toivon voittoa ja menestystä!
Niin siis paineita kotikaukalossa pelaamista en nyt silti pysty kääntään "fanien syyttelyksi" mutta pystyn kyllä ymmärtämään, että joku voi asian noin kokea.

Itse otin sen heiton aikas kovalla huumorilla vastaan ja naureskelin asialle :D
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 760
IhanJuniori, jos joskus aloitat Ilves-huoneentaulubisneksen, jossa myyt noita aforismeja Ilves-logolla tai vastaavalla, saat minusta kanta-asiakkaan. Mitkä ovat toimituskulusi EU-alueelle?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 820
IhanJuniori, jos joskus aloitat Ilves-huoneentaulubisneksen, jossa myyt noita aforismeja Ilves-logolla tai vastaavalla, saat minusta kanta-asiakkaan. Mitkä ovat toimituskulusi EU-alueelle?
En ole @IhanJuniori mutta tässä olisi hyvä paikka aloittaa. Ilves-logon ääriviivat tuohon ympärille.

Tuomisto voi lisätä Brand Bookiin.

1711705283467.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
348
En ole @IhanJuniori mutta tässä olisi hyvä paikka aloittaa. Ilves-logon ääriviivat tuohon ympärille.

Tuomisto voi lisätä Brand Bookiin.

katso liitettä 8857

Pohdin äsken, että jollain kielimallilla voisi tehdä materiaalia twiittailevalle botille. ChatGPT:ltä saa ihan hauskoja aforismeja.
  1. "Voitto on vain matka; häviö on määränpää."
  2. "Meidän kauden kohokohta? Se hetki, kun joku vielä uskoo meihin."
  3. "Treenaamme kovaa, jotta pettymyksemme olisivat yhtä vahvoja kuin me itse."
  4. "Unelmat ovat kuin meidän pelisuunnitelmat: kaunis ajatus, mutta toteutus ontuu."
  5. "Ylitimme odotukset – odotettiin nollaa, saatiin yksi."
  6. "Kun sanotaan, että osallistuminen on tärkeintä, me otamme sen todella vakavasti."
  7. "Meille jokainen peli on kuin finaali: tiedämme, että loppu on lähellä."
  8. "Meidän taktiikkamme: jos et voi voittaa heitä, tee ainakin hyvä meme."
  9. "Kun luulit nähneesi kaiken, muista: meillä on vielä peli jäljellä."
  10. "Kausikortti meidän peleihin – koska toivo on ensimmäinen askel pettymykseen."
Sanottakoon vielä, että aivan näin pettynyt en itse Ilvekseen ole, mutta onhan nämä aforismijutut hieman koomisia :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
"Kun sanotaan, että osallistuminen on tärkeintä, me otamme sen todella vakavasti."
Tää oli kieltämättä aidosti hauska :D

Voitais vaikka ensi kaudelle siirtyä takaisin siihen "kieliposkella someen" ja unohtaa nää runoilut.
Tällä kaudella Ilveksen some ei ole saanut mua nauraan kun kerran kunnolla ja se oli vastaus siihen Pelicansin vähän heikohkoon "ottelumainokseen" tuolla mun profiilikuvalla ja teksti "minä täälä" kun oltiin voitettu 7-1.
 

Waldorf

Rivipelaaja
Viestejä
74
Mua vituttaa lukea lehdestä, kuinka naapurin pelaajat kehuvat omaa yleisöään ja sitä kuinka paljon saavat siitä energiaa, kun samaan aikaan meitä ei hirveästi ole kehuttu, vaan tuomme vaan paineita....
Niinno, pelaajat saaneet tappouhkauksia, täällä on kukin pelaaja vuorollaan kirottu alimpaan helvettiin milloin mistäkin syystä. Katsomossa on kyllä ollut hieno tunnelma, somessa ei niinkään. Erikoista on.
kyllä itseänikin v…tutti kun tuli KalPalta pataan.

Kummitäti toi mulle ilveksen takin v 1978 ja se oli saman tien menoa, eikä lopu. Tänään hallille ja voitto himaan.
 
Ylös