Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Positiivista on se,että ens kaudelle saadaan koutsi joka ei sula pleijareissa!
Kyllä sekin oppii talontavoille, kun laitetaan Ilves pinssi rinnukseen.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Nyt loppuu tämä taistelu keskenään, se ei edesauta Ilveksen tilannetta. Ymmärrettävästi monella käyttäjällä täälä foorumilla on paha olo tämänpäiväsen pelisuorituksen vuoksi. Se ei siltikään oikeuta käyttäytymään foorumilla asiattomasti. Ei ollenkaan.
 

Tim Calahan

Rivipelaaja
Viestejä
98
Olo on kuin "looserilla".
Vuodesta toiseen koko elämä pyörii täysin tämän seuran ehdoilla ja vastineeksi saa toki hetkellisesti ilon hetkiä, mutta kokonaiskuvassa lopulta vain pettymyksiä, ahdistuneisuutta ja vitutusta.

Se vaikuttaa väkisinkin merkittävästi mielialaan ja sen myötä erittäin negatiivisesti elämänlaatuun ja -kulkuun. Monesti mietin että laukaisisiko Ilveksen mestaruus elämässäni uuden luvun ja kaikki muuttuisi parempaan kun tämä elämää tähänasti kovasti häirinnyt taakka poistuisi harteilta.

Kannattaako odottaa jotain mikä ei tunnu tapahtuvan eikä ole mitenkään omissa käsissä vai kannattaisiko keskittyä johonkin aivan muuhun? Siinä on kysymys mikä on tällä hetkellä kriittisen mietinnän keskipisteenä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 560
Sen voin sanoa että alkoholikulutukseni todennäköisesti vähenee kun tämä kausi on ohi. Oli sijoitus mikä tahansa. Onneksi pudotuspelit on vain kerran vuodessa.
 

snaipperi

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vuodesta toiseen koko elämä pyörii täysin tämän seuran ehdoilla ja vastineeksi saa toki hetkellisesti ilon hetkiä, mutta kokonaiskuvassa lopulta vain pettymyksiä, ahdistuneisuutta ja vitutusta.

Se vaikuttaa väkisinkin merkittävästi mielialaan ja sen myötä erittäin negatiivisesti elämänlaatuun ja -kulkuun. Monesti mietin että laukaisisiko Ilveksen mestaruus elämässäni uuden luvun ja kaikki muuttuisi parempaan kun tämä elämää tähänasti kovasti häirinnyt taakka poistuisi harteilta.

Kannattaako odottaa jotain mikä ei tunnu tapahtuvan eikä ole mitenkään omissa käsissä vai kannattaisiko keskittyä johonkin aivan muuhun? Siinä on kysymys mikä on tällä hetkellä kriittisen mietinnän keskipisteenä.
Jumalauta. Oon kans itse elänyt sellaisella ” ei se kuitenkaan ” asenteella, ja sen myötä mennyt aina siitä missä on portti. Itsensä haastaminen ja todellinen unelmien jahtaaminen on jäänyt pettymyksen pelon takia. Mutta nyt se selvisi, Ilveksen vika. Bravo!
 

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Vuodesta toiseen koko elämä pyörii täysin tämän seuran ehdoilla ja vastineeksi saa toki hetkellisesti ilon hetkiä, mutta kokonaiskuvassa lopulta vain pettymyksiä, ahdistuneisuutta ja vitutusta.

Se vaikuttaa väkisinkin merkittävästi mielialaan ja sen myötä erittäin negatiivisesti elämänlaatuun ja -kulkuun. Monesti mietin että laukaisisiko Ilveksen mestaruus elämässäni uuden luvun ja kaikki muuttuisi parempaan kun tämä elämää tähänasti kovasti häirinnyt taakka poistuisi harteilta.

Kannattaako odottaa jotain mikä ei tunnu tapahtuvan eikä ole mitenkään omissa käsissä vai kannattaisiko keskittyä johonkin aivan muuhun? Siinä on kysymys mikä on tällä hetkellä kriittisen mietinnän keskipisteenä.
Tiedän kyllä mistä puhut. Ilvesläisyys on ehdottomasti tunne-asia. Mutta jos kannattaminen alkaa ottamaan enemmän kuin antamaan, kannattaa ehkä hieman ottaa etäisyyttä. Itse pohtinut näitä asioita myös tämän kauden aikana. Peliä tämä kuitenkin loppujen lopuksi vain on.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Tekis mieli vaa itkee ja kiljasta
Paska kevät, kaikkii masentaa
Ei vois olla kevättä paskempaa-aa-aa
En haluu sunkaa fiilist silti pahentaa
Vaan odotetaan kevättä parempaa
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Häh. Joko luovutit? Perkele. Tästä mennään jatkoon. Ei Ilves myy nahkaansa näin helposti. Prkl!
Valitettavasti en ole nähnyt tässä sarjassa juurikaan sellaista mikä puoltaisi kelkan kääntymistä. Ja vaikka tämä kääntyisi mestaruudeksi, niin nyt on nuorempien henkilöiden aika rahoittaa tätä laitosta, mä kiroilen jatkossa vain telkkarille. Että kyllä tämä on mun rahapussille win - win tilanne. Sitten kun irtolippuja ei enää saa ja kausikortteja joutuu jonottamaan, liityn jonoon ja kaivan kuvetta. Voipi olla että ei elonpäivät riitä tähän, mutta kun nyt näkisi edes finaalit
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 969
Valitettavasti en ole nähnyt tässä sarjassa juurikaan sellaista mikä puoltaisi kelkan kääntymistä. Ja vaikka tämä kääntyisi mestaruudeksi, niin nyt on nuorempien henkilöiden aika rahoittaa tätä laitosta, mä kiroilen jatkossa vain telkkarille. Että kyllä tämä on mun rahapussille win - win tilanne. Sitten kun irtolippuja ei enää saa ja kausikortteja joutuu jonottamaan, liityn jonoon ja kaivan kuvetta. Voipi olla että ei elonpäivät riitä tähän, mutta kun nyt näkisi edes finaalit
Mä olen yleensä negamies, mutta tänään näin Ilveksen voiton avaimet pelistä huolimatta. En ole ennustaja, mutta uskon siihen, että peli näyttää kuka jatkaa ja kuka ei.

Uskon, että näet finaalit jo tällä kaudella. Minä ainakin uskon. Vaikeuksien kautta voittoon. Älä luovuta ja tuu Ma peliin!
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 500
Vituttaahan tämmöinen tutiseminen tosipeleissä, mutta kenties sitäkin enemmän vituttaa ja hävettää monien ilveskannattajien totaalinen luuserimentaliteetti, sekä täällä, että Jatkoajan palstalla. En yhttään ihmettelisi, että tarttuisi joukkueeseenkin, jos/kun tämmöinen on kulttuuri ympärillä.

Maanantaina voitto, niin sarja on täysin uusi. Pitkässä sarjassa Ilveksen pienoinen lepo- ja materiaalietu pitäisi alkaa näkymään.
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Pitkä yövuoro alko just. Isoimmat vitutukset tais tulla jo ekan pelin jälkeen. Sen jälkeen mun usko loppukin samantien.

Nyt alkaa miettiin jo muita kevätjuttuja. Isoin osa odotusta ja pleijarikiimaa kuoli heti ekaan peliin.

Missään vaiheessa nyt kolmeen kauteen putkeen Ilves ei ole saanut parastaan irti poffeissa. Yleensä vielä kaukana siitä. Sama jatkuu nyt taas. Kyllä aika tehokkaasti kuoli siinä meikäläisen pleijarikiima.

Jos tämä koko kevät ja poffit jälleen näin menee, ni Ilves tappoi itseltäni myös ensi kauden runkosarjan kiinnostuksen aivan täysin. Kiinnosta pätkän vertaa kuin hyvin vetää runkosarjan, ku pleijareissa sulaa aivan totaalisesti joka vitun kevät
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 969
Vituttaahan tämmöinen tutiseminen tosipeleissä, mutta kenties sitäkin enemmän vituttaa ja hävettää monien ilveskannattajien totaalinen luuserimentaliteetti, sekä täällä, että Jatkoajan palstalla. En yhttään ihmettelisi, että tarttuisi joukkueeseenkin, jos/kun tämmöinen on kulttuuri ympärillä.

Maanantaina voitto, niin sarja on täysin uusi.
Ilves on vielä kaukana naapurin voitto -mentaliteetista ja se näkyy. En usko hetkeäkään, etteikö Ilves tästä men jatkoon. Oivalsin sen tänään Pendon pressin aikana.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 969
Pitkä yövuoro alko just. Isoimmat vitutukset tais tulla jo ekan pelin jälkeen. Sen jälkeen mun usko loppukin samantien.

Nyt alkaa miettiin jo muita kevätjuttuja. Isoin osa odotusta ja pleijarikiimaa kuoli heti ekaan peliin.

Missään vaiheessa nyt kolmeen kauteen putkeen Ilves ei ole saanut parastaan irti poffeissa. Yleensä vielä kaukana siitä. Sama jatkuu nyt taas. Kyllä aika tehokkaasti kuoli siinä meikäläisen pleijarikiima.

Jos tämä koko kevät ja poffit jälleen näin menee, ni Ilves tappoi itseltäni myös ensi kauden runkosarjan kiinnostuksen aivan täysin. Kiinnosta pätkän vertaa kuin hyvin vetää runkosarjan, ku pleijareissa sulaa aivan totaalisesti joka vitun kevät
Pelit 2-0 ja luovutat? Miksi?
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 500
Lisätään nyt vielä, että kyllä järsii kovaa, kuinka KalPa syö Ilveksen ylivoiman elävältä. Lieneekö sitten enemmän Ilveksen huonoutta vai KalPan hyvyyttä, varmaankin sekä että. Tähän täytyy saada muutos.
 
Ylös