Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Kiitos nimimerkki toskala, kirjoitit auki juuri sen kaiken mitä myös täällä ajatellaan. Ei muutakun yleiseen jakoon koko teksti!

Kohta ei tarvitse enää puhua Ilveksestä Suomen menestyneimpänä urheiluseurana kun naapuri menee mestaruuksissa ja mitaleissa ohitse. Mutta ohan meillä kuitenkin 16 mestaruutta. Harmi vaan ettei yli puolet kannattajista ole päässyt niistä nauttimaan (saati edes muista).
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

-sk- sanoi:
Keränen ei jatka koska Sjöblom -> Kumottu

Eipäs vedetä leveitä tähän mukaan. Tämä oli mun esilletuoma juttu. Ei leveiden. Sitä minä en kerro mistä tuon kuulin. Sen voin kertoa, että lähde ei ollut the listalla.

Toisekseen. Missä tuo on kumottu? Keränen sanoo, että hänellä ei henkilökohtaisesti ollut mitään Sjöblomia vastaan? Niin, ei henkilökohtaisesti. Poistaako tuo sen mahdollisuuden, etteikö Keräsen asiainhoitajalla olisi? Ei poista.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Viimesen sanan sanoo Keränen ihan ite eikä manageri.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

HeGe41 sanoi:
-sk- sanoi:
Keränen ei jatka koska Sjöblom -> Kumottu

Eipäs vedetä leveitä tähän mukaan. Tämä oli mun esilletuoma juttu. Ei leveiden. Sitä minä en kerro mistä tuon kuulin. Sen voin kertoa, että lähde ei ollut the listalla.

Toisekseen. Missä tuo on kumottu? Keränen sanoo, että hänellä ei henkilökohtaisesti ollut mitään Sjöblomia vastaan? Niin, ei henkilökohtaisesti. Poistaako tuo sen mahdollisuuden, etteikö Keräsen asiainhoitajalla olisi? Ei poista.

Kiitos täsmennyksestä, erehdyin pitämään palstatotuutta totuutena. Poistin tuon kohdan kirjoituksestani.

Isoa kuvaa tuo ei muuta.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 365
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

toskala sanoi:
Koska Ilveksessä opittiin sellainen ajattelutapa, että keväällä toiset pelaa sitten niitä tosipelejä, mutta me ollaankin Ilves eikä meillä niihin mitään asiaa ole.

Honkalehdon aikana. Honkalehto useaan otteeseen jaksoi mainita mediassa kuinka menestyttiin ihan niin hyvin kun budjetti antaa ymmärtääkin. Siis väitti joka vuosi että sijoitus oli budjetin mukainen (vaikka faktisesti oikeasti luvut näyttää että alisuoritettiin). Viimetöikseenkin mies totesi lähtöpassit jo saatuaan, että "Hyvin on toimittu, tän paremmin ei voisi näillä resursseilla mennäkään".

En nyt toki syyllistä Honkkista ongelmista, vaan sellaisen ilmapiirin ”hyväksyttävä tappio” mentaliteetin lietsomisesta, jossa tyytyväinen pitää olla 7 - 9 sijaan, koska se oli oletettukkin. Todelliset tunarithan löytyy sortsipojista ja Vinnien hovista.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Kannattaa muistaa, että on eri asia olla kokonaisuutena suhteellisen tyytyväinen tämän kauden joukkueen suorituukseen, kuin olla tyytyväinen organisaation toimintaan. Joillekin meistä elämä ei vaan ole mustavalkoista. Itse en ole täysin tyytyväinen kumpaankaan, enkä lainkaan tyytyväinen oy:n toimintaan. Joukkue on kuitenkin tehnyt pääasiassa hyvän suorituksen joka voidaan vielä kruunata. Toivottavasti fanit ovat se kuudes kenttäpelaaja ratkaisun hetkillä!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

El Bastardo sanoi:
Viimesen sanan sanoo Keränen ihan ite eikä manageri.

Aivan varmasti. Sitä ennen manageri voi kertoa pelaajalle, kuinka seura ei ole hoitanut kaikkia velvotteitaan. Samaan ryttäkkään vielä höystöt, että pahalta näyttää. Tosi pahalta.

Tämä noin niinku esimerkiksi.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

HeGe41 sanoi:
-sk- sanoi:
Keränen ei jatka koska Sjöblom -> Kumottu

Eipäs vedetä leveitä tähän mukaan. Tämä oli mun esilletuoma juttu. Ei leveiden. Sitä minä en kerro mistä tuon kuulin. Sen voin kertoa, että lähde ei ollut the listalla.

Toisekseen. Missä tuo on kumottu? Keränen sanoo, että hänellä ei henkilökohtaisesti ollut mitään Sjöblomia vastaan? Niin, ei henkilökohtaisesti. Poistaako tuo sen mahdollisuuden, etteikö Keräsen asiainhoitajalla olisi? Ei poista.

Toivottavasti et agentilta suoraan, sillä silloin teikäläistä olisi viety kuin pässiä narussa. Muistan kun jyrkästi syytit syksyllä Sjöblomia siitä, ettei Keräsen kanssa jatkosopimusta tehty. Samaan aikaan kun koko Espanjalainen Inkvisitio alkoi. Tämä nosti varoituslippuja aika paljon minulle sinun tekstiesi suhteen, johtuen monista syistä. Ensinnäkin mielessäni tuntui järjettömältä se, että Keränen mitään sopimusta olis sillä hetkellä mihinkään tekemässä. Muutenhan olet vetänyt siitä case Sjöblomista asti todellisella Gonamies-linjalla, mutta tuosta aina aika ajoin muistutat. Et kuitenkaan sen enempää kerro.

Jos kyseessä on esim jonkun katkeran agentin jutut malliin "voit kertoa tän foorumilla, muttet sanoa mun nimeä... Sjöblummin takia Keränen ei pelaa ipassa", niin olisin yllättynyt jos tuollaisen jutun olisit nielaissut.

Ja siis ihan rauha maassa, en sen enempää sua ole kuulustelemassa, mua on vaan häirinnyt tämä case.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Vituttaa, ettei edes vituta. Ihan kuin tähän olis tottunu.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Jaaha.. Kesäloma alkoi.. Taidampa laittaa tämän palstankin lomalle, en jaksa lukea muiden pahaa oloa.. Vituttaa.. Kiitos.. Kesä on kuitenkin Ilves-fanin parasta aikaa..
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Mulla ei ole sanoja. Ei ole vittu enää sanoja.

Nyt sitten odottelemaan osakeantia, huippuvahvistuksia, ja menestystä ensi kaudelle. Paitsi ettei niitä koskaan tule.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Ei tätä edes vielä pysty oikein käsittämään. Kaikki omissa käsissä liigan käsittämättömin sulaminen. Ehkä KalPa 2012 vetää vertoja tälle. Ja hetkinen... mikäs asia näitä yhdistää?

Ja odotan että huomenna on koko Ilveksen organisaation anteeksipyyntö luettavissa Ilveksen sivuilta!!!!
 

Letkunilkka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Tyhjä on olo ja takki. Pahempi loppu kuin viime kauden perseily. Miten tästä enää noustaan mihinkään, vittu.
 

The One

Rivipelaaja
Viestejä
69
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Koko maailma voi haistaa pitkän paskan!

Eniten vituttaa silti se että, kohta Topi tulee kertomaan kuinka kaikki on vitun kivasti ja uskoa riittää ja ens kaudella menestytään taas.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Toivottavasti kausikortteja ei kovin paljon varattu...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 071
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Muuten kohtuu kaudelle erittäinkin paskamainen loppu! Tästä suosta ei taideta enää nousta ja ehkä hyvä niinkin.

Silti, kiitos Ilves -pelureille ja valmennukselle! Muille piiiitkät miinukset!
 
Ylös