Hei! Ensinnäkin kiitos asiallisesta vastauksesta, eripurasta en tiedä, mutta eikös keskustelupalstoilla ole tarkoitus keskustella.
Kommentoin vähän omia mielipiteitäni noihin kohtiin:
Myrrän potkut: omasta mielestä jälkikäteen voi helposti sanoa, että oli virhe, ehkä? Mutta toisaalta kuka olisi arvannut, että Pendon aika menee tuommoiseksi kikkailuksi hänen osaltaan ja osaava pelin valmentaja alkaakin valmentaa jotain ihan muuta, minkä kokee hallitsevansa, mutta todellisuus on jotain muuta. Ja olihan Pendo tuolloin, ehkä valtakunnan halutuin valmentaja.
Ja ainakin mitä itse kuulin tuolloin, niin johdossa tympäännyttiin ainakin siihen, että syyskauden tärkein tavoite oli menestyä CHL:ssä ja tuohan ei toteutunut, lisäksi en ainakaan itse silloin oikein erottanut mitään pelitapaa tai toisteisuutta Ilveksen pelissä. Ja vielä, mitä vaikutti se Myrrän takinkäännöt liittyen Raipen asemaan, tätä emme varmaankaan tiedä.
Kausi 23-24, tästäkin osin samaa mieltä, toisaalta aika moni oli innoissaan Clendeningin hankinnasta, samoin Nikun, silloin yritettiin panostaa. Ja tulos kuitenkin pysyi tuolloin plussalla, joten ei se aivan niin ole, että edellisien kausien rahoilla panostettiin. Tai itse asiassa se ei ole ollenkaan niin.
Sitten se 24-25, viittaatko Jokipakkaan? Keneen muuhun?