Blackhawk
Luottopelaaja
Ei todellakaan ole, mutta ei se sillä, että minä sitä täällä hokisin suu vaahdossa mihinkään muuttuisi.Odotan jo sitä kuinka @Blackhawk ja @toskala tulevat kertomaan että kaikki on oikeesti ihan hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei todellakaan ole, mutta ei se sillä, että minä sitä täällä hokisin suu vaahdossa mihinkään muuttuisi.Odotan jo sitä kuinka @Blackhawk ja @toskala tulevat kertomaan että kaikki on oikeesti ihan hyvin.
Kannatat Ilvestä, kärsimys ei lopu ikinä.Vituttaa Hölö, vituttaa Tillu, vituttaa Kalto, vituttaa kaikki.
Koska tämä kärsimys loppuu?
Ei todellakaan ole, mutta ei se sillä, että minä sitä täällä hokisin suu vaahdossa mihinkään muuttuisi.
Se oli alusta alkaen voitettavissa sillä Kärpät oli erittäin haavoittuvainen ja sysipaska. Se nyt ei poista sitä faktaa että Ilves ei hyödyntänyt tätä ja taipui. Melkoiset maalintekoharjoitukset noi lopulta oli. Kaukana voittavasta jääkiekosta molemmin puolin.Missä vaiheessa se oli voitettavissa?
Joka kerta oltiin takaa-ajamassa ja kaksi kertaa pyristeltiin mukana, kunnes sitten se 4-2 hörppäsy katkas selkärangattomankin selkärangan.
Ennakkoon olisi ollut voitettavissa, mutta toiseen erään kaveri paransi, Ilves ei. Sen jälkeen oli menoa.
Nurtsilla on toivoa.Kannatat Ilvestä, kärsimys ei lopu ikinä.
Veikkausliigasta voi nauttia vielä hetkenVituttaa Hölö, vituttaa Tillu, vituttaa Kalto, vituttaa kaikki.
Koska tämä kärsimys loppuu?
Veikkausliigasta voi nauttia vielä hetken
Ehkä ei mutta ainakaan ei tarvitse pelätä pelien loppuvan.Kannatat Ilvestä, kärsimys ei lopu ikinä.
Tämä. Muutama voitto surkeiden räpellysten väliin on olleet sellaisia minimalistisen pieniä toivonkipinöitä. Tai ehkä vain sitä epätoivoista unelmointia siitä, että Ilves vielä oikeasti taistelisi tällä kaudella uskottavasti mestaruudesta. Sitten seuraava peli tulee vastaan kuin juna tunnelissa.Ei tämä tunnu yhtään miltään kun kaikki tämä on ollut jo pitkään kaikkien nähtävillä.
Ei tää ollu mikään positiivisuus ketjuVeikkausliigasta voi nauttia vielä hetken
Itse yleensä katson Ismo Alangon / Ismo Alanko säätiön loistavan esityksen/tulkinnan kappaleesta "V***u kun v*****aa". Se on suorastaan terapeuttinen kokemus, kun Ismo roikkuu puusta pää edellä alaspäin ja laulaa tätä. Myös nuo keikkaesityksien taltioinnit ovat loistavia....
Kertokaa nyt hyvät ihmiset mikä tähän vitut.... n auttaa??!!
Kuka/ketkä keksivät tilanteeseen lääkkeet?
Tavoitteeksi seuraava mesraruus 2085. Tulee 100v edellisestä, juhlavuosi. Kutsutaan edelliset mestarit aitioon keltainen takki päällä.Kannatat Ilvestä, kärsimys ei lopu ikinä.
On mennyt, ja mennyt niin pahasti, että eilinen taaperrus vaan nauratti.Nyt voi sanoa, että on mennyt tämä taaperrus ihon alle.