Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tässä hyperventiloida, eikä muutenkaan panikoida, mutta…Kun verrataan viime kauteen, niin ei tässä nyt vielä kannata hyperventiloida.
Olisipa jääkiekossa edelleen vuosi 2015. Silloin kaikki oli yksinkertaisempaa ja kaunista. Oli mukavaa olla sympaattinen pikkuseura ja köyhä. Ilves oli intohimo meille kaikille, jotka hallilla kävimme. Aika vähän meitä välillä oli, mutta kenenkään rakkautta ei tarvinnut epäillä.
Tuli oksennusta kurkkuun ja nyt ei puhuta ihan pienestä määrästä.Olisipa jääkiekossa edelleen vuosi 2015. Silloin kaikki oli yksinkertaisempaa ja kaunista. Oli mukavaa olla sympaattinen pikkuseura ja köyhä.
Niin, viimekausi alkoi seitsemän voiton letkulla ja nyt versus viimekauden pisteet seitsemän ottelun jälkeen on 5-21. Se riitti ruhtinaalliseen runkkiksen toiselle sijalle ja pronssimitaliin.Ilveksen miesten jääkiekko ei tule enää ikinä voittamaan mitään. Ihan saatanan sama onko paras vai paskin joukkue vuosikymmeniin ja vaikka kaikki muut vastustajat pelaisi historiansa paskinta kiekkoa, niin samaa kusipeltiä se Ilves tarjoilee kannattajilleen aina lopulta. Ja välillä jo alusta alkaen tai ennenkin loppua.
Vittu mä sanon.
Vuodet vaihtuu, valmentaja vaihtuu ja sama tuuba jatkuu, yksi ruutu ei ole vaihtunu ja huhut nokkansa pistämisestä joka paikkaan on tuskin tuulesta temmattuja.Ei tämä organisaatio kyllä aiheuta tällä hetkellä muuta kuin pahaa oloa. Jotenkin ei mulle nyt aukene, että mistä tää sirkus johtuu. Varmaan niitä tekijöitä on monta, mutta ei nyt voi olla niin, ettei mitään osa-aluetta saada nyt kuntoon. Näyttää siltä, että on kauhean vastenmielisen oloista se pelaaminen. Tulee jotenkin osittain samat vibat kuin Pendon viimeisellä kaudella. Sillä erotuksella toki, että Hölö ei seiso patsaana vaihtoaitiossa. Ei näy sitä samaa yhteisöllisyyttä, yhdessä halua voittaa ja halua tehdä siitä kaveristakin parempaa, niin kuin viime kaudella oli havaittavissa. Vaihtoaitiossa jokainen mököttää yksinään ja tulee vaihtoon naama norsun *sillä*. En tiedä, että mikä sen meiningin saa tuollaiseksi siellä. Onko siellä niin huono henki, eikö Hölö saa sitä porukkaa kuriin ja jokainen sooloilee menemään vai onko joku korkeampi taho sotkeutunut asiaan? En tiedä. Ei huvita oikein mikään. Menen talviunille. Herättäkää, jos tapahtuu jotain (mielellään positiivisia) ihmeitä.
Kerro mulle joukkue joka on iloinen hävitessään pelejä koko ajan. Ei taida löytyä. Kovasti on huhuja, että joukkuehenki olisi nyt paras mitä on ollut pitkään aikaan.Ei tämä organisaatio kyllä aiheuta tällä hetkellä muuta kuin pahaa oloa. Jotenkin ei mulle nyt aukene, että mistä tää sirkus johtuu. Varmaan niitä tekijöitä on monta, mutta ei nyt voi olla niin, ettei mitään osa-aluetta saada nyt kuntoon. Näyttää siltä, että on kauhean vastenmielisen oloista se pelaaminen. Tulee jotenkin osittain samat vibat kuin Pendon viimeisellä kaudella. Sillä erotuksella toki, että Hölö ei seiso patsaana vaihtoaitiossa. Ei näy sitä samaa yhteisöllisyyttä, yhdessä halua voittaa ja halua tehdä siitä kaveristakin parempaa, niin kuin viime kaudella oli havaittavissa. Vaihtoaitiossa jokainen mököttää yksinään ja tulee vaihtoon naama norsun *sillä*. En tiedä, että mikä sen meiningin saa tuollaiseksi siellä. Onko siellä niin huono henki, eikö Hölö saa sitä porukkaa kuriin ja jokainen sooloilee menemään vai onko joku korkeampi taho sotkeutunut asiaan? En tiedä. Ei huvita oikein mikään. Menen talviunille. Herättäkää, jos tapahtuu jotain (mielellään positiivisia) ihmeitä.
Kerro mulle joukkue joka on iloinen hävitessään pelejä koko ajan. Ei taida löytyä. Kovasti on huhuja, että joukkuehenki olisi nyt paras mitä on ollut pitkään aikaan.
Ei kannata mennä talviunille. Jalkapallossa taistellaan mestaruudesta ja Ilves on sarjakärjessä. Sitä seuraamalla tulee parempi olo. Eiköhän jalkapallokauden loputtua myös jääkiekko ole saanut pelinsä kulkemaan.
Olipa hyvä, kun muistutit sen jalkapallon! Ihan tässä harmistuksessani unohdin. Olin juuri laittamassa vekkaria soimaan vasta huhti- toukokuun vaihteessa.Kerro mulle joukkue joka on iloinen hävitessään pelejä koko ajan. Ei taida löytyä. Kovasti on huhuja, että joukkuehenki olisi nyt paras mitä on ollut pitkään aikaan.
Ei kannata mennä talviunille. Jalkapallossa taistellaan mestaruudesta ja Ilves on sarjakärjessä. Sitä seuraamalla tulee parempi olo. Eiköhän jalkapallokauden loputtua myös jääkiekko ole saanut pelinsä kulkemaan.