Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Minulle pahaa oloa aiheuttaa tuo perjantain Ipa-Tapparan päällekkäisyys Huuhkajien historian tärkeimmän pelin kanssa Vaikuttaa varmasti katsojamäärään!
Sama juttu. Sen verran historiallinen futismatsi eessä, että joutuu katteleen sen matsin ja unohtaan ekan erän jälkeen koko lätkämatsin Huuhkajien pelin ajaksi.

Runkosarjan paikallispelejä on 60 kymmenessä vuodessa. Tollasta futismatsia, missä Suomella on kotikentällä ennakkoon selvästi heikompaa vastustajaa vastaan mahdollisuus varmistaa arvokisapaikka ei ole vielä ollut ikinä.

Saattaa harmittaa jopa liigapelaajia, että missaavat tuon matsin.

Eipä ole ainut asia missä peliohjelman laatijat ovat tehneet ohjelman päin sitä itteensä.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 067
Ilves on Ilves ja kaikki muu sen takana. Hienoahan se on, jos Suomi nyt ekaa kertaa menisi isoihin kisoihin, mutta ei se ole mitään Ilveksen mestaruuden rinnalla.

Ilves on ainoa syy, miksi nykyään seuraan jääkiekkoa. Ennen rakastin jääkiekkoa, mutta nykyään en seuraa kuin Ilveksen pelejä. Edes Leijonat eivät enään sytytä.

Mutta perjantaina jää kausari käyttämättä, ja keskityn Huuhkajien peliin.
Kotivoitot molemmista olis täydellistä
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Itse menen normaalisti halliin, ja seuraan hemingwayssä paikallispeliä ja samanaikaisesti puhelimesta huuhkajien otteita. Sama homma ku musiikissakin, eli paikanpäällä parasta, lippujakaan ei tuohon soneran 5g stadionille ole saanut enää kuukausiin, kuin trokareilta.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 706
Itse olen jo pelistä maksanut kausikortin muodossa ja kun joka peliin ei pääse niin en kyllä missaa niitä matseja joihin pääsee. Jos perjantaina VIIMEIN on se kauan, kauan, kauan odotettu hetki kun Suomi varmistaa lopputurnauspaikan on se toki historiallinen ja arvostettava, niin monen pettymyksen kautta sitä on haettu, mutta futis on itselle vain kevyttä kesäurheilua. Kyllä paikallispeli vie voiton.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Kotona kisakatsomoon viritellään kaksi ruutua. Mutea vaihdellen seurataan molempia koska kumpaakaan ei voi missata.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Ilves on Ilves ja kaikki muu sen takana. Hienoahan se on, jos Suomi nyt ekaa kertaa menisi isoihin kisoihin, mutta ei se ole mitään Ilveksen mestaruuden rinnalla.

Perjantaina ei pelatakaan Hakametsässä mestaruudesta, vaan siellä on runkosarjan paikallinen. Siis se sellainen peli, joita on 6 vuodessa.

Niitä pelejä, jotka voittamalla Suomen jalkapallomaajoukkue pääsisi ensi kertaa arvokisoihin, ei suurella todennäköisyydellä tule olemaan kuin yksi koko ihmiskunnan historiassa.

Aika helppo päätös, vaikka paikalliseenkin menisin ihan mielellään.
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
239
Itsekin olen viime päivinä seuraillut hallin täyttymistä mielenkiinnolla. En ole edes mikään futismies, mutta perjantaina on koittamassa semmoinen sukupolvikokemus, että jää kausaripaikka tyhjäksi. Toivottavasti kuitenkin saataisiin täysi halli.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Itellä taas futistausta joten luonnollisin valinta olisi tuo jalkapallomatsi. Mutta Ilveksen kausikorttilaisena suuntaan kuitenkin Hakametsään ja kattelen samalla jalkapallopeliä tabletilta. Koska vaikeasti sairaana ei voi noin kylmässä istuskella pitkiä aikoja. Sorry, jos tuuletan väärässä paikassa.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Turhaan täällä pahaa oloa tästä potkupallo-ottelun ajankohdasta purnataan. Hallihan on muutamaa paikkaa vaille täyteen myyty. Varsinkin kun kyseessä ei ole päällekkäinen Veikkausliigaottelu, johon Ilveksellä olisikin mahdollisuuksia vaikuttaa. Oma lippu halliin jo onkin hyvissä ajoin ostettu, ei tarvinnut edes miettiä että kumpaan otteluun menen.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Tätä en vaan ymmärrä, että toista lajia dissataan sanoin halveksien.
Potkupallo voe perkele sentään.
Itse istun mialuummin kotisohvalla, kun en idioottina ostanut ajoissa lippuja Helsingin otteluun.
Pojalle menee molemmat kausarit, joten käyttöön menevät.
Ja mitenkäs Suomen JALKAPALLO peli on muilta pois tai menestys.
Kauan odottettiin Suomen kiakko mitallia helvetin kauan ja Galgarin hopee oli hiano hetki.
Joten antakaa Jalkapallon valitseville tyä rauha
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 067
Tätä en vaan ymmärrä, että toista lajia dissataan sanoin halveksien.
Potkupallo voe perkele sentään.
Itse istun mialuummin kotisohvalla, kun en idioottina ostanut ajoissa lippuja Helsingin otteluun.
Pojalle menee molemmat kausarit, joten käyttöön menevät.
Ja mitenkäs Suomen JALKAPALLO peli on muilta pois tai menestys.
Kauan odottettiin Suomen kiakko mitallia helvetin kauan ja Galgarin hopee oli hiano hetki.
Joten antakaa Jalkapallon valitseville tyä rauha

Jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä. Jos jonkun oloa helpottaa jalkapallon dissaus, niin suotakoon se hänelle.
Itselle kävi samoin Helsingin ottelun suhteen, joten kotisohvalta katson minäkin. Lainasin oman kausarin kaverille, joten sekin menee käyttöön.

Ens kesänä kattoon Suomen EM-pelejä paikan päälle, jos aikataulut täsmää
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Jalkapallo on hieno laji, kuningas sellainen... mutta Ilves merkkaa mulle enempi joukkueena. Perjantaina jännitän Hakametsässä kuinka Ilves murjoo porkkanan ja tekstarista kuinka Suomi murjoo Lichtensteinin. Molempien voittoa juhlin sitten kotona saunaoluen kera!
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Oho menipä tunteisiin sana potkupallo :D Tuota vähemmän ymmärtystä heruu sille, että Ipa tuottaa pahaa oloa koska sillä on paikallispeli samaan aikaan. Ei ole Ipan käsissä edes tämä homma.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Jalkapallo on hieno laji, kuningas sellainen... mutta Ilves merkkaa mulle enempi joukkueena. Perjantaina jännitän Hakametsässä kuinka Ilves murjoo porkkanan ja tekstarista kuinka Suomi murjoo Lichtensteinin. Molempien voittoa juhlin sitten kotona saunaoluen kera!
Ilves menee itelläkin edelle. Tässä ei ole kyse siitä, vaan ottelun tärkeydestä. Täällä on nyt hassu vastakkainasettelu Huuhkat vs lätkäIlves, vaikka oikeasti on kyse kahden yksittäisen ottelun tärkeydestä.

Huuhkajien unelma on ollut arvokisapaikka, Ilveksen mestaruus. Itellä samat kaksi unelmaa olleet vuosikymmeniä. Huuhkajat pelaa perjantaina suuresta unelmasta
eli arvokisapaikasta, Ilves ei perjantaina mestaruudesta pelaa. Siksi itelle helppo valinta.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös