Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Tänään Tampereen Ilveksen jääkiekkojoukkueen huono peliesitys aiheuttaa minulle pahaa oloa.

Toisaalta pitäähän jonkun jumbollekin pisteitä lahjoittaa. Hyväntekeväisyyttä, nääs.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
Vituttaa taas entistä enemmän tuo rosteri, millä näitä härkäviikkoja surffaillaan.

Vituttaa myös taas entistä enemmän, ettei ole kuulunut yhtään mitään hankinnoista. Tulis ny perkele johto ulos poteroistaan kertomaan jotain hankitaanko niitä vai ei.

Ku niitä on tarvittu jo kauan eikä niitä vaan näy. Jotenkin on vaikea uskoa, ettei tänne liigaan saa enää ketään.

Tuo rosteri oli tuomittu hännille. Nyt ne on ollu koko kauden top6, jopa top4 taistelussa mukana ja pelaajabudjetista oletettavasti pitäisi edelleen kuusinumeroinen olla käytettävissä ja se numero ei ala ykkösellä...Voi ristus mikä tilaisuus ollaan heittämässä roskiin. Se vituttaa todella raskaasti:mad:
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Tänään Tampereen Ilveksen jääkiekkojoukkueen huono peliesitys aiheuttaa minulle pahaa oloa.

Toisaalta pitäähän jonkun jumbollekin pisteitä lahjoittaa. Hyväntekeväisyyttä, nääs.

Paha olo seis. Tämä oli taktiikkavelho Kiven loppuun saakka harkittua sotasuunnitelmaa: vältettiin kaikkinaista rasitusta ja luisteltiin selkä suorana jotta säilyy maksimimäärä energiaa huomiseen tärkään HPK-kamppailuun.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Ei sieltä ketään ole tulossa niinku oon sanonu.Näkeehän ton sokeekin et aikoja sit ois kaivattu vahvistuksia.
Seuraavan voitetun pelin jälkeen on taas foorumi täynnä toiveikkaita viestejä, että josko se ja se nyt viimein nousisi tasolleen.

Olisi oikeasti hienoa nähdä vähän johtajuutta ja kuulla vaikka, miten peli oli luokatonta kotiyleisön edessä ja valmennus ja seurajohto tekee nyt kaikkensa, että suora playoff-paikka vielä irtoaa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
Kivessä on vikoja, isojakin vikoja. Jotkut ottaa itseänikin päähän isosti, mutta kattokaa nyt tuota rosteria ja meiän kärkiukkojen ikää ja mihin meiän joukkue yleisesti veikattiin ennen kauden alkua. Siihen nähden Kivi ja kumppanit ovat jopa ylisuorittaneet.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Ei sieltä ketään ole tulossa niinku oon sanonu.Näkeehän ton sokeekin et aikoja sit ois kaivattu vahvistuksia.

Kyllä sieltä joku tulee, mutta luulen että vähän liian myöhään menestymisen kannalta! Ilves-johto palkkaa fanien takia jonkun jolla pelastavat nahkansa. Tähän samaan sitten esim. nimimerkin "rouhijan" tapaiset perusidioottifanit lankeavat ja uskovat että tämä SEURA tekee aina asiat oikein! Vähän surullista tämä kyl välillä on.. Mut minkäs teet kun oot jengis valinnu :(
 

Merkkari

Guest
Johtajuutta on vaikea kuulla jos sitä ei ole. Suomiko siellä sanoo että on tästä ennenkin noustu? Mites Kivi? Suu auki taivastelee ja pyörittelee jotain latteuksia?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 619
Kyllä sieltä joku tulee, mutta luulen että vähän liian myöhään menestymisen kannalta! Ilves-johto palkkaa fanien takia jonkun jolla pelastavat nahkansa. Tähän samaan sitten esim. nimimerkin "rouhijan" tapaiset perusidioottifanit lankeavat ja uskovat että tämä SEURA tekee aina asiat oikein! Vähän surullista tämä kyl välillä on.. Mut minkäs teet kun oot jengis valinnu :(

Juuri kirjoitin kokoonpano ketjuun, että ketään ei ole tulossa. Varo sanojasi hölmö.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Juuri kirjoitin kokoonpano ketjuun, että ketään ei ole tulossa. Varo sanojasi hölmö.
Moi fanityttöni! :) En erityisemmin seuraa viestejäsi, mutta kiva kun sä seuraat mua ja huomasit tämän viestin, jossa ohimennen mainitsin sut.

Mutta joo.. Eli meinaatko siis todella että tällä kokoonpanolla Ilveksellä ois edes jotain mahollisuuksia loppukaudella?
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Mahtoiko tämä haluton kotitappio pajatsonsa tyhjennyksen alkaneelle sarjajumbolle olla koko kauden suurimman yksittäisestä ottelusta syntyneen vitutuksen aiheuttaja?

Toistaiseksi ainakin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Kyllä tällä hetkellä enemmän kuin tappio Ässille, pahaa oloa aiheuttaa ilvesfoorumi.
Ja ennen kuin joku näsä tulee kertomaan, tiedän, ei ole pakko lukea.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
No, jätkät päätti että tänä vuonna ei viitsitä edes yrittää pleiareihin. Tavoitteena sija 11, niin kesäloma alkaa taas ajoissa
 

Kyy001

Guest
Moi fanityttöni! :) En erityisemmin seuraa viestejäsi, mutta kiva kun sä seuraat mua ja huomasit tämän viestin, jossa ohimennen mainitsin sut.

Mutta joo.. Eli meinaatko siis todella että tällä kokoonpanolla Ilveksellä ois edes jotain mahollisuuksia loppukaudella?
En tiedä mutta tällainen toisen nimimerkin haukkuminen kyllä kertoo enemmän sinusta ja mielenlaadustasi kun kiekkotietämyksestäsi. Somekovikset paikalla kun haukutaan kasvottomana nimimerkin takaa toisia, kova jätkä.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 102
Eiköhän ensiviikolla ole uusi ukko askissa on minun villi arvaus..

Jaahas, nyt alkoi kiinnostamaan. Jos ton sanois joku muu, niin ei paljon hetkauttaisi. Mutta kun tän sanoo nimimerkki kuka ei koskaan puhu mitään paskaa ja tuntuu tietävän asioista, niin vähän alkaa jännittää....
 
Ylös