Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Pyykinpesukone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
475
Tuulola ois voinut noutaa penan!! Turpaan ois ehkä saanut mut ois ollut toi hihhuli pois pelistä..
Niin, voisi edes joskus astua esiin edes jollain tavalla, mutta kun ei. Vetäisi vaikka sitä Penaa turpaan lauantaina, jos ei oikeasti muuhun kykene. Olisi sekin sentään jotain muuta kun sitä samaa hiihtelyä ökypalkalla koko v***n kausi :mad:
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
Hassua kyllä eniten ehkä tässä tilanteessa ärsyttää ne täällä sarjan alusta lähtien silmiin sattuneet kommentit, joissa todettiin että Pelicans on kyllä niin kauheen huono, ja miten pyyhitään lattiaa niillä kun saadaan vaan vähänkin joukkue jalkeille, puhumattakaan KUN joukkue on täysin terve. Samaa sarjaa nuo kuin tuulettelu kotiedusta ja välieräpaikasta - on joo kiva olla välierissä ja olla kotietu, mutta ne oli omalta kannalta tälle kaudelle niitä vähimmäistason juttuja, jolta ponnistetaan. Ne pitää pystyä myös hitto soikoon hyödyntämään, ei niillä muuten mitään tee.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 924
Itse olen edelleen sitä mieltä, että Pelicans on aivan saatanan huono joukkue ja on suorastaan pieni ihme, että ei johdeta tätä sarjaa 3-0.
Senhän takia tämä tilannekin vituttaa aivan saatanan rankasti.
Muuten samaa mieltä mut Ilveksen omia edesottamuksia kun katselee, niin ei ole ihme, et ollaan 2-1 häviöllä
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
Itse olen edelleen sitä mieltä, että Pelicans on aivan saatanan huono joukkue ja on suorastaan pieni ihme, että ei johdeta tätä sarjaa 3-0.
Niin, ei se nyt aivan saatanan huono joukkuen kumminkaan ole. Sitkeä. Itsekkään en kovin erikoisena jenginä pidä vieläkään. 5vs5 pelissä oli purjeissa/vähemmän hallitseva puolivälierissä ja kyllä sama trendi on jatkunut välierissä. Nyt onnistuivat kuitenkin nappaamaan sen vierasvoiton, mikä ei Kalpaa vastaan ollut lähelläkään.

Lauantaina iso peli.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 055
Ei ole kyllä yhtään huonoa joukkuetta enää jäljellä. Ilvestä mitataan nyt. Pitää vaan kaivaa keinot sinne finaaliin.
 

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
552
Silmät kiinni sinnepäin ei nyt riitä, pleksit paukkuu, verkko ei heilu. Finaaliin, jos päästään, lopputulema on vanha tuttu. Eli jos vaikka sitten enskaudella. Se kuuluisa oravan olo taas.....
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 924
Ei ole kyllä yhtään huonoa joukkuetta enää jäljellä. Ilvestä mitataan nyt. Pitää vaan kaivaa keinot sinne finaaliin.
No mitä ny pelejä kattellu ni kyllä vaan kolme huonoa joukkuetta on jäljellä nyt. Vain yksi hyvä on jäljellä ja se on naapuri.

Kolmea näin huonoa/huonosti pelaavaa joukkuetta en muista välierissä nähneenikään ikinä
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 055
No mitä ny pelejä kattellu ni kyllä vaan kolme huonoa joukkuetta on jäljellä nyt. Vain yksi hyvä on jäljellä ja se on naapuri.

Kolmea näin huonoa/huonosti pelaavaa joukkuetta en muista välierissä nähneenikään ikinä
Nopeasti olet unohtanut viime vuoden välierät. Ainakin meidän sarja tepesläisiä vastaan oli melko väsynyt.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 924
Nopeasti olet unohtanut viime vuoden välierät. Ainakin meidän sarja tepesläisiä vastaan oli melko väsynyt.
Kirjoitin että kolmea näin huonosti/huonosti pelaavaa joukkuetta. Ikinä ei kolmea noin surkeaa joukkuetta ole ollut ennen mun muistin mukaan välierissä millaisia Pelsut, Ilves ja eilinen IFK on
 
Ylös