Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 145
Pitäisi varmaan ihan oikeasti tehdä oma ketju:
Täällä puramme Ilvesfoorumin aiheuttamaa pahaa oloa. Sinne voisi sitten kirjoitella ne tietyt fanit ja kirjoittelijat jotka eivät koskaan pety joukkueen esityksiin ja näkevät asiasta kuin asiasta positiivisuuden oli kyseessä naapurille kyykkäys tai vaikka hiv testi, positiivisuus on kaiken a ja o.

Tietyt nimimerkit metsästävät tästäkin ketjusta vittuuntuneita faneja joille päästä aukomaan vähän päätä kuinka huonoja faneja ovat kun joukkue aiheuttaa vitutusta. Ja kuinka tyhmiä kommentit ovat. Täälläkin menee jo vänkäykseksi saako vituttaa vai ei.

On pelkästään terveen elimistön ja psyykkeen merkki jos tappio naapurille saa vittuuntumaan ja repimään yhden rautahampaistaan juurineen irti. Tappion pitää vituttaa ja paljon.

Uusi ketju siis tulille:

Täällä puramme Ilvesfoorumin idioottikirjoittelijoiden aiheuttamaa pahaa oloa. :)
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ei alkanut, sen varmaan tiesit kysymättäkin? Mutta lapasia ollaan aina kun pelissä on joku panos. Haluttiin olla Euroopan kärkijoukkue hävittiin turskille, oli mahdollisuus voittaa runkosarja otettiin kakkoseen, ei vaan pärjätä peleissä millä on merkitystä!

Onneksi ne tärkeimmät pelit alkaa vasta ensi viikolla. Sen ainakin tiedän.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Mää jakaisin Ilvesfoorumin kolmeen osaan.
-Optimistit
-Realistit
-Pessimistit

Itse pystyn ihan rehellisesti sanomaan, että multa löytyy aina sellasta lapsenomaista optimistisuutta mitä tulee Ilvekseen. Muuten elämässäni olen kyllä pessimisti.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 893
Eilinen peili oli valitettavasti yksi Ilveksen kauden huonoimpia. Ja paikka, mihin se tuli oli kauhea.

Vielä ei näemmä osata käsitellä paineita oikein ja tämä ei lupaa hyvää pleijareihin.

Olen erittäin pettynyt vieläkin!
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 127
Eilinen peili oli valitettavasti yksi Ilveksen kauden huonoimpia. Ja paikka, mihin se tuli oli kauhea.

Vielä ei näemmä osata käsitellä paineita oikein ja tämä ei lupaa hyvää pleijareihin.

Olen erittäin pettynyt vieläkin!
Älä ole, joukkue on näyttänyt kuinka venytään aina kun pelissä on panosta! Kysy vaikka asiantuntijoilta
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
No nyt. Kyllä saatana vaan vieläkin eilinen vituttaa ja todella rankasti! Kuinka voi pelata tohon kohtaan tollasen pelin JUMALAUTA! Joukkue oli täynnä rusinaperseisiä kananmuna kainaloita! Tälle päivälle kerätty koko viikko voimia ja hyvällä köörillä lähössä halliin niin ainut asia mistä viestitellään on periaatteessa missä juodaan olutta. Kertoo hyvin ottelun panoksesta. Saatanan saatana...

Huh huh kylläpä helpotti. Nyt suihkuun ja valmistautuun illan peliin. Pelataankin hyvin peli pois ja kohti merkityksellisiä pelejä.
 
Viestejä
1 781
Ei olisi kyllä aikanaan uskonut että ensimmäisenä tähän ketjuun kirjoitan kun Ilves päättää runkosarjan top-2:ssa. Mutta niin se vain jääkiekko vie alueille joita ei uskoisi. Hieno suoritus, mutta kun se ainoa seura joka oli Ilvestä parempi on tuo saatanan naapuri. Ottelutapahtuma on kyllä hirveintä mitä liigasta löytyy, musiikkina ysärihumppaa, hirveä kuuluttaja, maalilaulu helvetistä, kamala värimaailma ja kirsikkana tuo urkuri halpa-hallista hankitussa takissaan.

Vituttaa sekin että tästä pitäisi olla oikeastaan iloinen, tästähän sitä aikanaan niinä unettomina öinä haaveili että oltaisiin näin korkealla, mutta ei vaan pysty ei.

Synkkä on ilta nyt Ilves-kannattajalle.
Tähän on kyllä helppo samaistua. Inho ja viha on liian suuri.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Olin jo henkisesti valmistautunut todelliseen superlauantaihin joka ratkaisee runkosarjan voittajan. Tilalle tuli läpsyttely jonka lopputuloksella ei ole mitään väliä Ilvekselle.

On se kausi kivempi voittoon lopettaa kuin kahteen tappioon. Tuloksellisesti ei merkitystä, mutta mielialallisesti mahdollisesti?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 531
Mää jakaisin Ilvesfoorumin kolmeen osaan.
-Optimistit
-Realistit
-Pessimistit

Itse pystyn ihan rehellisesti sanomaan, että multa löytyy aina sellasta lapsenomaista optimistisuutta mitä tulee Ilvekseen. Muuten elämässäni olen kyllä pessimisti.
Mun on pakko nostaa sulle hattua. Koko ikäni -90 luvun alkupuolelta Ilvestä seurattu ja en vaan millään pysty samaan. :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 531
Eilinen peili oli valitettavasti yksi Ilveksen kauden huonoimpia. Ja paikka, mihin se tuli oli kauhea.

Vielä ei näemmä osata käsitellä paineita oikein ja tämä ei lupaa hyvää pleijareihin.

Olen erittäin pettynyt vieläkin!
Juuri näin.

Mikä se taikanappi nyt sitten on mistä täällä puhutaan että kyllä sitten tärkeissä peleissä osataan se henkinen paine käsitellä ja pelit kääntää?
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
853
On pelkästään terveen elimistön ja psyykkeen merkki jos tappio naapurille saa vittuuntumaan ja repimään yhden rautahampaistaan juurineen irti. Tappion pitää vituttaa ja paljon.
Itselle Ilves on sydämen asia ja olisi luonnotonta eilisen jäljiltä hakea sellaista "ruotsalaista positiivisuutta". Kausi ei ole todellakaan joo ohi, mutta olihan tämä tapa jäädä sijalle 2 raivostuttava!

Jos meiltä löytyisi kaapista sm-kultaa just vaikka -16 ja -17 vuosilta, niin tuskin tässä nyt jaksais niin paljoo ressata yhtä Harry Lindblaadia. Mutta kyllähän tässä kärsivällistenkin kärsivällisyyttä koetellaan. Voisiko ne todennäköisyydet jo olla kohta MEIDÄN puolella?!
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 655
Ilves aiheuttaa muiden joukkueiden faneissa yllättävän paljon pahaa oloa nykyään. Johtunee varmaan vuosikymmenten sekoitusta, pisteautomaattina olosta ja siitä, että Ilves tuppasi olemaan aina se naurun aihe, joka sai muiden joukkueiden fanit hyvälle tuulelle
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Ilves aiheuttaa muiden joukkueiden faneissa yllättävän paljon pahaa oloa nykyään. Johtunee varmaan vuosikymmenten sekoitusta, pisteautomaattina olosta ja siitä, että Ilves tuppasi olemaan aina se naurun aihe, joka sai muiden joukkueiden fanit hyvälle tuulelle
Ainoat keneltä löytyi tyyliä noina vuosina oli IFK kannattajat ja siksi itseltä löytyy ikuinen kunnioitus siihen suuntaan.

Samana vuonna jOkErIt kannattajat chänttäs meille muistaakseni "divariin apinat" ja IFK kannattajat chänttäsivät "kom igen Ilves" tifojensa kanssa.
Ne pienet erot.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Ilves aiheuttaa muiden joukkueiden faneissa yllättävän paljon pahaa oloa nykyään. Johtunee varmaan vuosikymmenten sekoitusta, pisteautomaattina olosta ja siitä, että Ilves tuppasi olemaan aina se naurun aihe, joka sai muiden joukkueiden fanit hyvälle tuulelle
Tämä varmasti kääntyy hiljaiseksi hyväksymiseksi ja salaa ihailuksi jossain vaiheessa.
Yritetään me käyttäytyä fiksusti. Tiedämme mitä on jo saavutettu, mutta varsinkin sen mikä kaikki on vasta pelkkää unelmaa.
Iloisesti mutta jalat maassa eteenpäin.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 633
Tekee erityisen hulvattomaksi tämän se että joku siellä divarissa tosiaan on ja se ei ole Ilves.
Niin, ja vielä ne ei ole edes siellä divarissa. Eikä vielä ole edes lisenssiä
 
Ylös