Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Pelipäivä on aina juhlapäivä, mutta nyt ajatuksestakin tulee syvä ahdistus. Sellainen fiilis, että pitää katsoa peliä sormien lomitse, jos vaikka on ihan kakkaa. Nuhamatti pistää kiekkoa pussiin meidän lukuisista jäähyistä ja Jormakka, tottakai. Sitten taas taivastellaan Pennasta. Voi helvetti sentään.

Sama fiilis.

Tänään kattelin, että josko yksi noista voitettaisiin. Vastassa Jukurit, JYP ja KooKoo...

Normaalisti ainakin kaksi suoraa voittoa olisi otettavissa.

Mutta tuskin se peli muutamassa päivässä mihinkään on muuttunut.
 

Mouhijärven Ilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
158
Sama fiilis.

Tänään kattelin, että josko yksi noista voitettaisiin. Vastassa Jukurit, JYP ja KooKoo...

Normaalisti ainakin kaksi suoraa voittoa olisi otettavissa.

Mutta tuskin se peli muutamassa päivässä mihinkään on muuttunut.

Eiköhän Juhis meidän verkkoa pöllytä pariinkin otteeseen, Jukurit alkaa muutenkin pääsemään taas vireeseen. Nyt tarvitaan johtavilta pelaajilta esiinnousua. Tällä viikolla jos ei tule voittoja niin syyttävä sormi osoittaa Tilluun päin!
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 543
Tarvittaisiin myös toisenlainen ketju: "Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa hyvää oloa". Niin monesti on ollut semmonen "no nyt mennään oikeeseen suuntaan"-olo, muutenkin kuin kesäsin, ja sitten matto on karusti nypätty alta. Tänä vuonna, uudessa areenassa & sarjakärkenä ollessa saunakekkereissä sanoin kaverille (TPS fani), että mitäköhän helvettiä kohta tapahtuu. Korona on ohi (Ruotsalaisen ja Leinon kanssa joku mitali olis tullu) ehkä Putleri käynnistää maailmansodan tai tulee uutta virusta. Kaveri laitto seuraavana päivänä viestin Myrrän potkuista... Pennanen on saanut junan takas raiteille, mutta joku pahanilman spekulaatioketju olis paikoillaan. Joku sen tikkarin kuitenkin pois nyppää... Hyvä sitä olis ennalta noitua. Vois toimia paremmin, kuin etupeltoon torin varailu.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 428
Ei ole pahaa oloa näkynyt. Tappioputketkin tuntuu paljon laimeammalle, kun luottamus tekemiseen isossa kuvassa on järkkymätön.

Pleijareissa oli pahaa oloa. Ei tappioiden vuoksi vaan elin ja jännitin sitä peliä niin joka solullani, että olin aivan saatanan puhki ja poikki väsynyt jossain kohtaa. Kelasin mielessäni niitä pelejä 24/7 keväällä. Pleijareiden päättyminen oli helpotus.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 893
Ei ole pahaa oloa näkynyt. Tappioputketkin tuntuu paljon laimeammalle, kun luottamus tekemiseen isossa kuvassa on järkkymätön.

Pleijareissa oli pahaa oloa. Ei tappioiden vuoksi vaan elin ja jännitin sitä peliä niin joka solullani, että olin aivan saatanan puhki ja poikki väsynyt jossain kohtaa. Kelasin mielessäni niitä pelejä 24/7 keväällä. Pleijareiden päättyminen oli helpotus.
Mulla ny ei paha olo ollut pleijareissa, mutta väsynyt olin itekki. Ei siinä uni meinannut ikinä tulla jos seuraava päivä oli pelipäivä tai jos samana päivänä oli jo pelattu niin kävi turhan kierroksilla. Mutta mä en ollut helpottunut ku se päätty.

Mä oon helpottunut sit kuhan kannu on tullut ja krapulasta on selvitty.
 
Viimeksi muokattu:

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Varsinkin, kun näki miten hannuhanhet sai sen tasoitus(?)maalin aikaiseksi, maalivahdilta luistimesta terä irti ja helppo maali o_Oo_O

Joo kyllähän tuo aivan jäätävän kovaa tuuria on olla Euroopassa kahdeksan parhaan joukkueen joukossa, edenkin kun meillä oli eilen kaikki parhaat mukana ja Davos on vaa tollane pienen budjetin Sveitsiläinen joukkue. Oisha tollasta joukkuetta vastaa jopa CHL-Ilves päässy jatkoon, vaikka puoli joukkuetta olisi ollut poissa.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 726
Varsinkin, kun näki miten hannuhanhet sai sen tasoitus(?)maalin aikaiseksi, maalivahdilta luistimesta terä irti ja helppo maali o_Oo_O
Toisaalta alla oli vierasvoitto ekasta pelistä ja eilenkin Tapu niittasi vielä voittomaalin tuon luistinepisodin jälkeen. Siinä mistään hannuhanhista ollut kyse, parempi meni jatkoon.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 013
Toisaalta alla oli vierasvoitto ekasta pelistä ja eilenkin Tapu niittasi vielä voittomaalin tuon luistinepisodin jälkeen. Siinä mistään hannuhanhista ollut kyse, parempi meni jatkoon.

Ja tuurikin pitää yleensä ansaita, kuten sanotaan. Kova temppu tuolla kokoonpanolla painella jatkoon. Seuraavalla kierroksella sitten kriisiseura-Rögle, joten eiköhän Tappara taas ainakin välieriin asti etene.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Mua ei toi CHL silleen kiinnosta, en kattonu kaikkia Ipankaan pelejä kun näytti, maistui ja tuntui niin harkkapeleiltä etten suunnitellut menojani sen mukaan. En ole myöskään katsonut yhtäkään peliä jossa Ilves ei pelaa.

Mutta kyllähän nämä jatkopelit tulosten perusteella terottaa sitä Ilveksen alkukauden surkeutta, josta huolimatta saatiin raavittua pisteitä Liigassa. Euroopassakin se oli lähellä riittää, mutta ei sitten riittänyt. Tuloksen taakse katsomalla näkyi kuitenkin se, minkä Myrräkin ihan avoimesti haastatteluissa myönsi, että voitot tuli lähinnä jäätävän maalivahtipelin ansiosta.

Ketjun aiheesta poiketen posia: mielestäni seurajohto teki oikean ratkaisun, vaikka se varmasti kipeä ratkaisu olikin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 676
Kyllä vituttaa nähdä Tapparan CHL kauden jatkuvan kun itse olemme joutuneet laulukuoroon noissa karkeloissa.
Niin, no siinä on hyvää esimerkkiä rosterista myös meille ja organisaatiolle. Mielenkiintoista nähdä Tapparan joukkue ensi kaudella kun Grönborg tulee ruoriin, vai ehtiikö vielä siihen kuinka vaikuttamaan. Sen mitä itse olen kuullut niin hänellä on aika isojakin vaatimuksia pelaajiston osalta, luulen että Tapparan budjetti tulee nousemaan aika reilusti.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 546
Tulee aavistuksen paha olo siitä määrästä mitä Ilveksen pelaajia tullaan varmaan ottamaan EHT höntsiin. Jukkakin kehui vähän liikaa Tikkaa niin vähän luulen että johonkin pilipaliturnaukseen ottaa nelosen keskelle.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tulee aavistuksen paha olo siitä määrästä mitä Ilveksen pelaajia tullaan varmaan ottamaan EHT höntsiin. Jukkakin kehui vähän liikaa Tikkaa niin vähän luulen että johonkin pilipaliturnaukseen ottaa nelosen keskelle.

Täysin samaa mietin.

Oliko seuraava höntsä vielä niin että Liiga-pelejä jää tuolla olevilla väliin?
 
Ylös