Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Olen harvinaisen yllättynyt että kun ensimmäistä kertaa viikkoihin vilkaisen foorumia niin tänne on heti tulvinut valtaisa määrä viestejä.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Ennen kesä oli minulle aina jääkiekosta vapaata aikaa, mutta nyt ei ole ollut päivääkään ns. "vapaata". Seuraan siirtohuhuja ja muiden joukkueiden uutisia ja keskusteluja päivittäin, oikeastaan tunti tunnilta. Jääkiekko ja fanitus ei ole minulle koskaan ennen ollut tällaista, vaikka olen ollut mukana jo ennen Manngardin aikoja. Silloin tällaista seurantaa ei ollut edes mahdollista tehdä ja sittemmin useinkin kävi niin, että kauden jälkeen vitutti tosi paljon ja halusi siksi muuta ajateltavaa kesäksi. Vasta kun ensimmäiset harjoituspelit alkoivat, aloin perehtyä uuden kauden joukkueeseen.

En vielä tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia. Laitetaan tänne, koska kyllähän nytkin olen syvästi ahdistunut siitä, ettei Haapalalla olle sopparia eikä tällaista ahdistusta olisi ollut aiempina vuosina.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 324
Ennen kesä oli minulle aina jääkiekosta vapaata aikaa, mutta nyt ei ole ollut päivääkään ns. "vapaata". Seuraan siirtohuhuja ja muiden joukkueiden uutisia ja keskusteluja päivittäin, oikeastaan tunti tunnilta. Jääkiekko ja fanitus ei ole minulle koskaan ennen ollut tällaista, vaikka olen ollut mukana jo ennen Manngardin aikoja. Silloin tällaista seurantaa ei ollut edes mahdollista tehdä ja sittemmin useinkin kävi niin, että kauden jälkeen vitutti tosi paljon ja halusi siksi muuta ajateltavaa kesäksi. Vasta kun ensimmäiset harjoituspelit alkoivat, aloin perehtyä uuden kauden joukkueeseen.

En vielä tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia. Laitetaan tänne, koska kyllähän nytkin olen syvästi ahdistunut siitä, ettei Haapalalla olle sopparia eikä tällaista ahdistusta olisi ollut aiempina vuosina.
Meillä Ilveksen kannatajilla ei koskaan mene hyvin ja mikään ei ole tarpeeksi! ;)
Palstan kohtalontovereiden vertaistuki tuo lohtua.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Ok.

Edit: oisko korkki kiinni?
On se ny kumma kun ei saa purkaa pahaa oloonsa pahan olon purkamiseen tarkoitetussa ketjussa, olkoonkin että pahan olon aiheuttaja on hieman häilyvä.

Mää oon janne68 sun puolella tässä.

Ja ettei mee ihan OT, nii kesä tuntuu paljo lyhyemmältä näin että vasta äsken oltii pronssiottelun jälkee hyppimässä ja taputtamassa joukkueen kanssa, että ”hyppää jos sä Ilves oot”. Toista se oli nauttia kesästä joka alko jo marraskuussa ja koko kesä haaveiltiin kuninkuudesta.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
596
U20 joukkueen ja RY puolella täysin junnujen hylkääminen sosiaalisessa mediassa ärsyttää,
siellä ne tulevaisuuden "Suomet" toivottavasti kasvaa joten voisi vähän kiinnittää huomiota eikä pelkästään Kontiolan maaleihin viime kaudella.

Nämäon joukkueiden vastuulla suurelta osin. Jos löytyy viitteliäs ylläpitäjä niin homma toimii. Ja sen vuoksi suurelta osin ei.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Laukausten laatu aiheuttaa kyllä harmitusta. Ei lähde nopeasti, terävästi, ei osu maaliin lainkaan tai osuu logoon. Olen varma, että tämä porukka pystyisi nostamaan tasoaan mitä laukauksiin tulee. Olisin toivonut, että moni olisi tehnyt sen jo kesän aikana. Ikonen tosin saattaa olla sellainen kaveri, joka on asian ottanut kesän aikana haltuun. Jäämme seuraamaan tilannetta pessimistisestä vitutuspositiosta käsin.
 
Ylös