Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Toivon todella, että olen väärässä havaintojeni kanssa. Jos en ole, niin toivottavasti tämä kyseinen hlö/seurue tajuaa hävetä. Kaiken röyhkeyden huippu!
Siinä pyörätuolikatsomossa, jossa meidän lippu on, oli muutama ylimääräinen. Järkkärin mukaan heille oli myyty lippu sellaiselle penkille, jota ei ole olemassakaan. Asia korjautunee jatkossa
 

Kaunisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Kävipä yksi epäilykseni toteen josta aiheutui aika runsaasti pahaa oloa, vaikka löyhästi liittyykin Ilvekseen.

Siellä oli siis eräs/eräitä varanneet pyörätuolipaikkoja ilman todellista vammaa. Eräs nimeltä mainitsematon Osaston ydinhahmo kaupitteli taannoin Facebookissa lippuja tämän illan peliin, jotka oli ostettu väärään päätyyn.

Näin sattumalta tämän saman ydinhahmon tulossa halliin Ilveksen päätyyn jonkun rollaattoria käyttäneen henkilön kanssa. En ole mikään tai kukaan arvostelemaan kenenkään vammaisuutta tai vammattomuutta, mutta kun Facebookin puolella selvisi että sinne oltiin todella varattu paikkoja röyhkeästi ilman vammaisuutta/liikuntarajoitetta, niin kyllähän tässä palaset loksahtelee kohdalleen. Joko kyseinen henkilö ei todellisuudessa ollut rajoitteinen tai jos oli, niin häntä ikävästi käytettiin keppihevosena keplotteluun. Kuulin heidän myös käyvän jonkinlaista hermostunutta keskustelua järkkäreiden kanssa joka vahvistaa luuloani. Ylipäätään preesens oli hermostunut ko. henkilöillä.

Toivon todella, että olen väärässä havaintojeni kanssa. Jos en ole, niin toivottavasti tämä kyseinen hlö/seurue tajuaa hävetä. Kaiken röyhkeyden huippu!

Tämä epäily osoittautui täysin aiheettomaksi ja tuli haukuttua tunnekuohussa väärää puuta. Vammaisten oikeudet osuu itselle lähelle ja liian monta viivaa tuntui yhdistyvän. Tässä tapauksessa kuitenkin oli liikaa mielikuvitusta mukana ja tein väärät johtopäätökset turhan nopeasti.

Syvät pahoittelut asianomaisille näistä syytöksistä. Täytyy miettiä jatkossa tarkemmin ennen näppäimistöritarointia. Siivosin alkuperäisen viestin pois.

Ne valopäät keitä ikinä olittekaan, jotka liput varasitte pyörätuolipaikoille, niin voitte hävetä edelleen. Toivon että kyseessä oli väärinkäsitys tai joku moka after all, sen verran haluan ihmisyyteen vielä uskoa.
 
Viimeksi muokattu:

Rattiapina

Tulokas
Viestejä
2
Olen etäkannattajana käynyt tällä kaudella kahdessa ottelussa, ensimmäinen päättyi 5-0 Kalpalle ja toinen 0-7 Tapparalle. Nämä ovat myös kaksi ainoaa peliä, joissa Ilves on jäänyt tyystin ilman maaleja. Todennäköisyys, että olen sattunut juuri näihin kahteen peliin, on hieman yli 0,15%(1/650).

Ei varmaan kannata enää mennä livepelejä kattelee.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Olen etäkannattajana käynyt tällä kaudella kahdessa ottelussa, ensimmäinen päättyi 5-0 Kalpalle ja toinen 0-7 Tapparalle. Nämä ovat myös kaksi ainoaa peliä, joissa Ilves on jäänyt tyystin ilman maaleja. Todennäköisyys, että olen sattunut juuri näihin kahteen peliin, on hieman yli 0,15%(1/650).

Ei varmaan kannata enää mennä livepelejä kattelee.
Sulle vois maksaa muutaman kympin joka pelistä,johon et saavu.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Olen etäkannattajana käynyt tällä kaudella kahdessa ottelussa, ensimmäinen päättyi 5-0 Kalpalle ja toinen 0-7 Tapparalle. Nämä ovat myös kaksi ainoaa peliä, joissa Ilves on jäänyt tyystin ilman maaleja. Todennäköisyys, että olen sattunut juuri näihin kahteen peliin, on hieman yli 0,15%(1/650).

Ei varmaan kannata enää mennä livepelejä kattelee.
2 kertaa voi laittaa vielä sattuman piikkiin. Käy kerran vielä ja jos silloinkin saadaan turpaan niin elinikäinen porttikielto hallille vaan sitten.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 661
Aamulla noustiin emännän kanssa väärällä jalalla ja päivä meni kireissä tunnelmissa. Sitten sovittiin välirauha ja toiveikkaana odottamaan Ilveksen peliä! NYT SAATANA TAAS VITUTTAA, VITUN, VITUN VITTU!

Samaan huutoon vielä pakko tilittää, että meidän kaavaillut ykkös ja kakkos sentterit Konna ja Balu on olleet täysin paskoja, ja toinen ei mahdu edes pelaamaan!! Vittu mua ei kiinnosta taas yhtään mikään...
 

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
551
Uuden arenan liukkaalta jäältä näihin latojen tahmajäille. No peli on tahmaista. Konnalta ja Suomelta odotusarvo oli kyllä paljon enemmän. Ala-arvoista. Hävettävää.
 

jokipolvi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
399
Kontiola on kevään miehiä, mutta en tiedä onko ens kevään.
Ei silti, on tossa muillakin kärkihyökkääjillä hivenen parannettavaa. Luulisi jo kohta lähtevän, jos on lähteekseen…
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 982
Kontiola on kevään miehiä, mutta en tiedä onko ens kevään.
Ei silti, on tossa muillakin kärkihyökkääjillä hivenen parannettavaa. Luulisi jo kohta lähtevän, jos on lähteekseen…
Luulis sen jo tiietävän et syksylläkin on pelattava et voi keväälläkin pelata. Konna on vaan nyt ihan paska. Ei mitenkään teot vastaa ykkösketjun sentterinä olemista. Unkarin pojaan kaveriks vaan . Paha pettymys on ollut. Vai tarviiko Innalan tasoisen laiturin et pärjäis nyky liigassa.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
En tiedä, katottiinko samaa peliä, sillä Ilveshän oli pelin päällä kakkoserässä, kunnes se 2-1 maali katkaisi totaalisesti selkärangan. Se lamaannutti aivan tyystin, josta seuras nopeaan 3-1 , ja tähän olis pitänyt reagoida. Koska siihen saakka meillä ei ollut mitään hätää. Kerho tuli pelin alkuun ärsytettynä, mutta ei esittänyt mitään ihmeitä 2 erässä ennen 2-1 maalia. Ja tästä henkisen selkärangan katkeamisesta alan olla huolissani. Nyt on tullut viikon sisään kaksi murskatappiota, jotain pitäis nyt alkaa tehdä. Tää ei ole sellaista kiekkoa, jolla mennään keväällä pitkälle. Toi joukkue ailahtelee ihan liikaa.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 806
Kyllä se kelkka vaan on kokoajan pikkuhiljaa menossa alaspäin sarjataulukossa, hpk enään 2 pisteen päässä. Kun jossain vaiheessa eroa oli melkein se 30 pinnaa. Ja tälläisellä rosterilla mikä ny ilveksellä on, niin ehdottomasti pitäis saada peleissä enemmän irti. Ilves tarvis kans penkin taakse jonkun Pikkaraisen tyylisen valmentajan
 
  • Tykkää
Reactions: 17
Ylös