Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 656
Mieli on ihan helvetin maassa... Mielessä pyörii ajatus, että kuinka tässä taas kävi näin!? Olin oikeasti varma, että surkeuden ajat ovat takana päin. Tästä uhkaa tulla taas yksi välikausi jona Ilvekselle jälleen nauretaan ja pidetään pilkkana
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Paha olo korvautuu ennemmin tai myöhemmin kotiinjäämisenä, Jalo ja Seppä kaivaneet yhtiön melko syvään monttuun, mikään myyntiin ei pysty korjaamaan joukkueen esityksiä kentällä. Ennustan ennätys tappiota ja raskasta osakeantia, jossa saattaa käydä vielä hassusti. Ei hyvä heilu ei
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 499
Paha olo korvautuu ennemmin tai myöhemmin kotiinjäämisenä, Jalo ja Seppä kaivaneet yhtiön melko syvään monttuun, mikään myyntiin ei pysty korjaamaan joukkueen esityksiä kentällä. Ennustan ennätys tappiota ja raskasta osakeantia, jossa saattaa käydä vielä hassusti. Ei hyvä heilu ei
Aika pahassa paikassa kun pelin pitäisi rullata että uudelle areenalle saadaan muitakin kun henkilökuntaa.
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
444
Paha olo korvautuu ennemmin tai myöhemmin kotiinjäämisenä, Jalo ja Seppä kaivaneet yhtiön melko syvään monttuun, mikään myyntiin ei pysty korjaamaan joukkueen esityksiä kentällä. Ennustan ennätys tappiota ja raskasta osakeantia, jossa saattaa käydä vielä hassusti. Ei hyvä heilu ei

Ajattele positiivisesti sieltä Wanhasta Montusta on sentäät portaat takaisin maanpinnalle! Vaikkakin seuraavana päivänä saattaa tosiaan olla jälkitiloina Ilveksen peliesitysten aiheuttamaa pahaa oloa
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Itse en halliin tuota paskaa lähde katsomaan. Avauspelit uudessa areenassa tekee poikkeuksen.

Tänäänkään en edes katsellut töllöstäkään, kuin puolet pelistä.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Kyllä tää paska alko jo viime joulun jälkeen, kun toimistolla oltiin toivottu ja istuskeltu peukalot perseessä.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Kausi etenee, Ilves tippuu vastustajiin verrattuna kauemmas ja kauemmas. Tänäänkään ei mitään, ei pienintäkään mahdollisuutta voittoon.

1/6 jo pelattu. 5 tappiota viimeiseen 6 peliin. Ollaanko tällä viikolla jo jumboja? Valmentaako ensi viikolla Ilvestä joku muu?
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Jos tämä hevonpaska ja kannattajien silmille sylkeminen jatkuu Ilves saa pelailla uudessa hallissa ensi kaudella ilman meikäläistä. Rajansa se on kaikella.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Ilves ei ole elämäni aikana voittanut yhtäkään puolivälieräsarjaa. Yksi oli yläriman päässä, mutta sekin tuli hävittyä. Mikään ei minulle ole aiheuttanut elämässäni niin paljoa jatkuvaa tuskaa ja kärsimystä kuin Tampereen Ilves. Kaiken sen ajan minkä tähän on tuhlannut vain lunastaakseen jälleen tälläisen kasan märkää paskaa saa totisesti minut vihaamaan tätä organisaatiota.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Ilves ei ole elämäni aikana voittanut yhtäkään puolivälieräsarjaa. Yksi oli yläriman päässä, mutta sekin tuli hävittyä. Mikään ei minulle ole aiheuttanut elämässäni niin paljoa jatkuvaa tuskaa ja kärsimystä kuin Tampereen Ilves. Kaiken sen ajan minkä tähän on tuhlannut vain lunastaakseen jälleen tälläisen kasan märkää paskaa saa totisesti minut vihaamaan tätä organisaatiota.
Lisätään lähes samanlaiseen kokemukseen, vaikka vielä tuon pronssivuoden jollain tasolla muistankin myös se, että silti tätä paskaa on nyt vuoden ajalta taas lähemmäs 50peliä katsellut vaikka lähinnä pelin jälkeen vituttaa.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Ilves ei ole elämäni aikana voittanut yhtäkään puolivälieräsarjaa. Yksi oli yläriman päässä, mutta sekin tuli hävittyä. Mikään ei minulle ole aiheuttanut elämässäni niin paljoa jatkuvaa tuskaa ja kärsimystä kuin Tampereen Ilves. Kaiken sen ajan minkä tähän on tuhlannut vain lunastaakseen jälleen tälläisen kasan märkää paskaa saa totisesti minut vihaamaan tätä organisaatiota.
Olen nähnyt tätä peliä 1970-luvulta saakka. Tosin aikuisiällä tämä on ollut pelkkää häviämistä ja kärsimystä.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ilves ei ole elämäni aikana voittanut yhtäkään puolivälieräsarjaa. Yksi oli yläriman päässä, mutta sekin tuli hävittyä. Mikään ei minulle ole aiheuttanut elämässäni niin paljoa jatkuvaa tuskaa ja kärsimystä kuin Tampereen Ilves. Kaiken sen ajan minkä tähän on tuhlannut vain lunastaakseen jälleen tälläisen kasan märkää paskaa saa totisesti minut vihaamaan tätä organisaatiota.
Jos noin koville ottaa niin suosittelen Ilvekseen käytetyn ajan siirtämisen vaikka koruompeluun.

Itseäni vitutti pelin jälkeen myös aika tavalla, mutta pelin päättymisestä on jo reipas tunti niin pahin kuohu on laantunut. Ja vaikka sen melkein tietää niin sitä pahaa oloa tulee telkkarista taas katsottua perjantaina.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 351
Itse olen keski-ikäistyvä mies, ja nähnyt sentään yhden liigafinaalin paikan päällä Hakamettässä.

(Ilves toki hävisi sen 1-7 ja en todellakaan aio olla paikalla, kun sama Kurpitsapää nöyryyttää Ilvestä tulevana perjantaina samassa hallissa).
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 457
Eipä se pohja ole enää kuin kolmen pisteen päässä. Äkkiä on tultu alas. Toki näin käy kun ei voita.
 
Ylös