Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 320
Jaa vei 70-30 peliä? Voitti rankkareil? Mun mielestä oli aika tasavaha turnaus vääntö :D
No jos ipan hyökkäykset vähiinpäin jäi nurkkiin pyöriin ja näennäiseksi hallinnaksi, niin mikäs siinä. Myrrällä on aikas paljon vielä parannettavaa tuosta, ettei tarvi avata kenkää kettinkiä.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
528
No jos ipan hyökkäykset vähiinpäin jäi nurkkiin pyöriin ja näennäiseksi hallinnaksi, niin mikäs siinä. Myrrällä on aikas paljon vielä parannettavaa tuosta, ettei tarvi avata kenkää kettinkiä.

Sitähän tää on viimeiset 20v kulmissa pyörimistä , alá Jonas Andersson
 

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Siis mitä helv....ä onko kausi alkanu jo ja mulle ei oo kukaa infonnu?!?!?
Jäitä hattuun hyvät ihmiset ymmärrettävää ja ihanaa, että saadaan kokea taas urheilun tunnekuohuja, mutta nyt pari askelta taaksepäin, jotta nähdään koko kuva xD
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ilves ei harjoittele erikoistilanteita.. sanoi Myrrä. Ja uskon sen oikein hyvin.

Missä näin sanoi?

Itse näin haastattelun, jossa sanoi että hyökkäys ja puolustuspeli ensin vuorossa harjoituksissa ja myöhemmin erikoistilanteet...


E. Tarkemmin tilastoja katselin niin Ilves pelasi ylivoimaa kaksi kertaa, ensimmäisellä ei tullut maalia ja toisella tuli 14 sekunnin pelaamisen jälkeen.

Alivoimapelin toimivuudesta paha sanoa, mutta ei ainakaan yhtään omiin mennyt kahden jäähyn aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 929
Vain välillisesti Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa, mutta tää palsta on pääosin helvetin raskasta luettavaa. Meno vitun Facebook.
Edes faceryhmässä ei ole näin raskasta menoa tällä hetkellä. Täällä vedellään ranteita siihen tapaan auki, ettei jää ranteita viillettäviksi enää kun kausi alkaa.
 
Ylös